//

Help! iphone met 1.1.3 perongelijk gereset, vraagt nu om herstel..

Help! iphone met 1.1.3 perongelijk gereset, vraagt nu om herstel.. discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sinds vorige week een iphone US 8GB OTB 1.1.2 binnen gekregen. Heb hem geunlocked en gejailbreaked naar 1.1.2. Van het weekend een update gedaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-08, 13:36
Baster Baster is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 3
Standaard Help! iphone met 1.1.3 perongelijk gereset, vraagt nu om herstel..

Ik sinds vorige week een iphone US 8GB OTB 1.1.2 binnen gekregen. Heb hem geunlocked en gejailbreaked naar 1.1.2. Van het weekend een update gedaan naar 1.1.3.
Ik kon alleen nog niet bellen omdat ik de ultrasim nog niet binnen had. Vandaag een ultrasim binnen gekregen (unlockcellular.com :
) deze was ik aan het activeren, Iworld geinstalleerd en volgens de gebruiks aanwijzing moest ik de iphone vervolgens resetten. Heb ik met mijn stomme kop de sleep knop en de home knop ingedrukt gehouden waarna de iphone resette. Maar nu krijg ik het itunes connectie logotje:



en itunes wil mijn iphone terug zetten naar de fabrieksinstellingen en updaten... Is er een manier om dit proces nog te stoppen? en zo niet, kan ik hem daarna nog simpel jailbreaken?

Kan iemand me helpen?!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-08, 13:40
ironmanixs's schermafbeelding
ironmanixs ironmanixs is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• 4.3.3
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veldhoven
Berichten: 268
Stuur een bericht via MSN naar ironmanixs
Standaard

Gebruik iBrickr (PC) of Independance (OSX) om je iPhone weer uit Recovery te krigen.

btw iWorld heeft geen zin op 1.1.3
__________________
  #3  
Oud 04-02-08, 13:49
Baster Baster is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 3
Standaard

Tegek! ik heb hem weer uit recovery mode..
Maar hoe kan ik mijn ultrasim activeren als ik al in 1.1.3 zit? als iworld geen zin heeft zegmaar..
  #4  
Oud 04-02-08, 13:54
ironmanixs's schermafbeelding
ironmanixs ironmanixs is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• 4.3.3
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veldhoven
Berichten: 268
Stuur een bericht via MSN naar ironmanixs
Standaard

Een ultrasim hoef je niet te activeren, er in steken .. en het moet werken.
Tenzij je de laatste baseband software in je iPhone heb zitten, dan werken ze niet.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 4 loopt vast/vraagt x op x herstel iphone1994 Jailbreak 4 20-01-11 07:58
iPhone 1e gen.: Iphone 2G 8GB: Gereset -> teken van Itunes met USB Kabel -> Slide for emergency Jorenn Unlock 6 05-10-10 19:26
iPhone: Iphone vraagt om herstel tinus67 Jailbreak 1 21-04-10 22:57
Perongelijk geupdate 2G, nu niet in DFU te krijgen macthijn Archief 3 13-04-09 12:01
Windows: itunes vraagt om herstel psychoticske iTunes 5 08-07-08 19:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:18.