iPhone geluidsproblemen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik weet niet als het normaal is, maar als ik naar muziek luister (met de speakers) komt er klank uit maar een speaker. Aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iPhone geluidsproblemen
Hoi!
Ik weet niet als het normaal is, maar als ik naar muziek luister (met de speakers) komt er klank uit maar een speaker. Aan de rechterkant hoor ik niks... Is dit normaal? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Absoluut. Die aan de rechterkant (of toch de linkerkant) is de micro.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Er zit maar een speaker (voor afspelen van geluid) in de iPhone
|
|
|||
|
|||
ik heb sedert enige tijd een ipod geimporteerd uit US. Sedert twee dagen heb ik problemen met het geluid. De icoon van de Ringer blijft veel langer dan normaal op het scherm terwijl het geluid geleidelijk uit gaat en niet meer op te krijgen is. heb al een eenvoudige reset gedaan maar zonder succes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g en geluidsproblemen | stvv4ever | iPhone algemeen | 0 | 27-08-10 15:09 |
iphone 2g 8gb geluidsproblemen | dapi22 | iPhone algemeen | 0 | 20-01-10 13:11 |
Geluidsproblemen 2G (USA) | memyself71 | iPhone algemeen | 1 | 08-09-09 16:37 |
|
|