iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Raar (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/6472-raar.html)

KDR 04-02-08 14:15

Ik heb hier een vriend van me op "hulp visite", maar ik kan hem zelf niet helpen.

Hij heeft een UK iPhone 8 GB 1.1.2 en heeft de volledige iclarified handleiding gevolgd.
Tot op het ogenblik dat hij de 1.1.2-jailbreak moet gaan uitvoeren.
Als hij dit doet, dan geeft de pc het volgende aan...

This utility can only be used if you have already run Oktoprep before updating to 1.1.2.


Ik heb hem zonet ook eens aan mijn pc gehangen en hij gaf exact dezelfde boodschap.

Ik heb hem toen trachten te restoren, maar dat gaf de eerste keer ook al een foutmelding.
Devolgende keer gaat hij naar slide to unlock en dan naar zwartscherm. Waarop ik de powerbutton los, maar dan komt er helemaal niets meer...


Wat zie ik over het hoofd?



EDIT
Ik heb hem in recoverymode gekregen.
Ik ga alles nog eens herbeginnen.
We zien wel wat het geeft.

Ik blijf het raar vinden.


Tijn1 04-02-08 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KDR (Bericht 55477)
Ik heb hier een vriend van me op "hulp visite", maar ik kan hem zelf niet helpen.

Hij heeft een UK iPhone 8 GB 1.1.2 en heeft de volledige iclarified handleiding gevolgd.
Tot op het ogenblik dat hij de 1.1.2-jailbreak moet gaan uitvoeren.
Als hij dit doet, dan geeft de pc het volgende aan...

This utility can only be used if you have already run Oktoprep before updating to 1.1.2.


Ik heb hem zonet ook eens aan mijn pc gehangen en hij gaf exact dezelfde boodschap.

Ik heb hem toen trachten te restoren, maar dat gaf de eerste keer ook al een foutmelding.
Devolgende keer gaat hij naar slide to unlock en dan naar zwartscherm. Waarop ik de powerbutton los, maar dan komt er helemaal niets meer...


Wat zie ik over het hoofd?


En als je het progje iphoneinterface opent en dan enterrecovery doet dan kan je waarschijnlijk opnieuw beginnen maar je bent dan wel verder???

KDR 04-02-08 14:23

hij is momenteel aant restoren naar 1.1.1

Ik doe het op mijn manier en als i kdan hetzelfde tegenkom als hij zien we wel.
Ik hoop dat het bij mij vloitter gaat, al heb ik het niet graag dat er hier eentje op mijn vingers zit te kijken :-D

EDIT
ibrickr

tot hier alles ok


EDIT
na de nodige prefs en jailbreak input gaat hij naar activate iPhone, maar geeft nogsteeds slide for emergency aan.

Normaal hoort hij hier te herstarten na een tijdje, maar dat doet hij tot nu toe niet!
Ik wacht nu toch al meer dan een paar minuten...

Ik moet zeggen dat ik dit bij UK-phones wel nogal heb meegemaakt, maar nog nooit dat het zo lang duurt...





En ik wacht nog altijd op een herstart :-s
Iemand een idee

ControlSje 04-02-08 14:51

Wat soms helpt is de iPhone aan te sluiten aan de computer en iTunes openen voordat je de AppSnapp installeerd.

KDR 04-02-08 14:53

neen werkt ook niet.
__________________

hebbes, ik heb hem gewoon aan een adere pc aangesloten en de appsnap nog eens gedaan en was weg na amper 10 sec.

Dan toch voor de zekerheoid de oktoprerp via 1..1 tweaks nogs een geinstalleerd en herstart.
__________________

Nu bezig naar 1.1.2 te gaan.
__________________

en aan het jailbreaking...
__________________

Hij zegt dat hij de oktoprep niet manueel nog eens gestart heeft omdat er op de site van iclarified staat dat de jailbreakme site dit automatisch zou doen.

Daar zal dus naar mijn idee het probleem wel zitten.

Toch bedankt allemaal!

ControlSje 04-02-08 15:04

Toppie...de appsnap zou al geinstalleerd moeten zijn met de nieuwe appsnap, maar ik denk niet dat het nogmaals instaleren een probleem gaat opleveren.
suc6.

truckdiver 04-02-08 16:00

dit probleem onstaat als je je update nr 1.1;2. doet door in itunes op herstel te drukken ipv werk bij
altijd 1.1.2;upgraden dus met WERK BIJ en NIET met herstel die voor de 1.1.1. bedoeld is:rolleyes:
ik ben zelf zo ook in 4x in de val gelopen en telkens opnieuw de jailbreak proberen te doen

KDR 04-02-08 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 55537)
dit probleem onstaat als je je update nr 1.1;2. doet door in itunes op herstel te drukken ipv werk bij
altijd 1.1.2;upgraden dus met WERK BIJ en NIET met herstel die voor de 1.1.1. bedoeld is:rolleyes:
ik ben zelf zo ook in 4x in de val gelopen en telkens opnieuw de jailbreak proberen te doen

Tja... ik heb dat probleem niet zolang ik maar een extra oktoprep install doe voor hem naar 1.1.2 te laten gaan.

truckdiver 04-02-08 16:20

jep dat moet je in de 1.1.1. doen maar als je herstel drukt ipv werk bij is je oktoprep weer verdwenen en lukt de jailbreak niet


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.