iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   iphone vastgelopen zonder aanwijsbare reden... (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/6521-iphone-vastgelopen-zonder-aanwijsbare-reden.html)

menatwork 04-02-08 22:45

iphone vastgelopen zonder aanwijsbare reden...
 
Hey guys,

heb een Iphone met turbosim en 1,1,2 die gewoon vastgelopen is...
reset helpt niet. krijgt appeltje met soms een draaiend wieltje en na enkele minuten zwart scherm en terug het appeltje steeds weer....

iemand een idee hoe ik hem terug aan de praat krijg?

thanks !
een btw : superforum hier...

Celf 04-02-08 22:47

Welke "reset" heb je gedaan, enkel de aan\uit knop langer ingedrukt gehouden of ook in combinatie met de homebutton?

menatwork 04-02-08 22:50

beide... aan uit knop en in combinatie met home button..

komt steeds terug op het appeltje en dan niets meer...

thanks alvast...

Celf 04-02-08 22:55

Probleem blijft zich herhalen? kun je 'm aansluiten op de computer en komt er een reactie van iTunes? werk je met windows of Mac? wat was je met iPhone aan het doen toen het probleem zich voor het eerst voordeed?

menatwork 04-02-08 23:12

Iphone vastgelopen
 
aan het surfen via Wi-Fi, geruime tijd zonder problemen.

het enige dat ik kan zeggen dat ik via het programma Itoggle (een beheerder van je verbindingen) de connectie met Proximus uitschakelde...
maar heb zeker een half uur gesurfd enz, zonder problemen... batterij was ook nog vol...

heb een Macbook Pro

als ik hem aansluit op Itunes, komt de iphone erin, kan zelfs synchroniseren, ook al blijft het appeltje erop staan...

Celf 04-02-08 23:17

Da's een hele vreemde situatie. Je zou verwachten (met dat appeltje in beeld) dat het OS niet volledig is opgestart maar klaarblijkelijk is het volledig functioneel. Ik ben even overvraagd...sorry. Ik zal 'ns gaan bladeren bij Hackint0sh.org

menatwork 04-02-08 23:29

Iphone vastgelopen
 
super ! alvast bedankt !

alle hulp is meer dan welkom... heb ook al wat rondgekeken, maar verder dan resetten met aan/uit knop en home button ben ik niet gekomen...

Groeten,

S

Celf 04-02-08 23:31

Ik heb 'ns wat rondgekeken bij hackint0sh.org ze hebben ook een hardware sectie.

Waarschijnlijk ken je deze site al. Ik kom daar gelijksoortige (niet identieke!!) problemen tegen en een restore vanuit de DFU mode kom ik als oplossing tegen.

Alvorens dat te doen (zie wiki....en let op dat je geen FW 113 update vanuit itunes doet) kun je misschien even wachten of meer ervaren leden een suggestie hebben.

menatwork 04-02-08 23:49

Iphone vastgelopen
 
ja, kende ik al... maar geen pasklare oplossing...

Restore kan ik natuurlijk wel doen, maar kan zelf niet unlocken/jailbreaken...

dus dan heb ik nog steeds een iphone waar ik niets mee kan...

toch al bedankt voor je moeite..

Grtz,

S

Bossy 05-02-08 11:42

bedankt voor mij werkte de reset + homebutton...

cougar 05-02-08 12:00

Waarschijnlijk zit hij in de recoverymode. Probeer hem daar eens uit te halen met ibrickr!

Ruard 06-02-08 11:05

Help,

Mijn iPhone is vast gelopen probeerde een mail te openen en toen bleef hij hangen. kon na hem uit te zetten de iPhone wel weer gebruiken maar elke keer dat ik nu op mijn mail druk loopt hij weer vast.

Ik heb de account al verwijdert maar dit helpt niet ook al weer een keer toegevoegd helpt niet. Ik weet niet meer wat ik moet doen.

Ik hoor het graag

aschwin 08-02-08 00:20

Mijn Iphone is zojuist ook vast gelopen, had deze op firmware 1.1.3 (DEV-team methode). Was aan het deinstaleren, springboard bleef hangen, dus reset met home en resetknop. Nu blijft de iphone hangen met het appeltje en de laadcirkel overelkaar heen, na 5 min "schrikt' het en gaat het weer laden. Verder dan dat komt het niet, ook in Itunes zie ik deze niet.

Hierna heb ik op pc ibrickr gebruikt, en kon ik weer verder spelen.

harrys 08-02-08 10:38

lijkt wel een virus!
vanmorgen ook een vastloper: op het moment dat ik over de grens reed, en dus overschakelde van provider wilde ik net de de instellingen wijzigen voor het aanzetten van de EDGE. (waarschijnlijk twee acties gelijktijdig dus)
De iphone stond vast en heb ik met home, home en reset weer beeld gekregen:
eerst apple teken en vervolgens het aansluit-met-itunes scherm.
Op mn pc geeft itunes de bijgevoegde melding.
Wat nu?
gr
H

8gb usa 1.1.3 van dev team

Ruard 08-02-08 10:47

Oke,

apple en een virus?? maar hoe los ik dit nu op??

iemand een idee??

harrys 08-02-08 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harrys (Bericht 58077)
lijkt wel een virus!
vanmorgen ook een vastloper: op het moment dat ik over de grens reed, en dus overschakelde van provider wilde ik net de de instellingen wijzigen voor het aanzetten van de EDGE. (waarschijnlijk twee acties gelijktijdig dus)
De iphone stond vast en heb ik met home, home en reset weer beeld gekregen:
eerst apple teken en vervolgens het aansluit-met-itunes scherm.
Op mn pc geeft itunes de bijgevoegde melding.
Wat nu?
gr
H

8gb usa 1.1.3 van dev team

voor mij heeft zojuist ibrickr de oplossing gegeven.
was eigenlijk heel eenvoudig: herstellen! en zolang het beeld rood blijft ben je ok.
gr
H

croiman 08-02-08 14:38

Mss hier eens kijken?

https://forum.iculture.nl/f14/i...op-scherm.html

aschwin 09-02-08 02:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 58233)


Bedankt dit werkt!

croiman 09-02-08 04:10

graag gedaan

base01 25-02-08 02:05

ik starte een progamma op en toen kwam dat rondje dat aan het laden was(hetzelfde ding als je hem uitzet) toen kreeg ik me thema die ik normaal had zonder icoontjes oftewel het normale achtergrond, dat vond ik raar dus toen deed ik hem op de lock button en toen unlockte ik me scherm en kreeg ik nogsteeds het zelfde, als ik 2x op de home button druk dan ga ik gewoon naar me ipod en als er iemand beld kan ik gewoon opnemen. links boven staat nu ook ipod heel raar, heb hem uitgezet heb me sim eruit gehaald heb hem gereset via de homebutton heb hem aan me ibook gesloten maar niks helpt! hoop dat iemand weet wat ik zou kunnen doen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.