//

Mijn iPhone werkt niet meer, HELP AUB!!!

Mijn iPhone werkt niet meer, HELP AUB!!! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, ik heb ongeveer een maand geleden mijn iPhone aangeschaft in China. Gisteren besloot ik om eens mijn iPhone te voorzien van een nieuwere firmware ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-08, 16:12
DHCN DHCN is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 6
Standaard Mijn iPhone werkt niet meer, HELP AUB!!!

Hee,

ik heb ongeveer een maand geleden mijn iPhone aangeschaft in China. Gisteren besloot ik om eens mijn iPhone te voorzien van een nieuwere firmware + applicaties. Ik heb dus tal van artikelen in de iPhone wiki gelezen, want heb zelf totaal geen ervaring met dit toestel.

Eerst ging ik kijken wat mijn firmware versie was, dit bleek een 1.1.1 of 1.1.2 uit de field-test. Dus ik wilde mijn toestel jailbraken door middel van Wi-Fi, ik ga naar die pagina en klik op de link, vervolgens geeft hij de melding dat ik geen firmware versie 1.1.1 heb maar versie 1.0.2, dat is dus raar! Enfin, dus ik ga de AppTapp installer installeren op mijn toestel, maar op het einde van de installatie loopt hij vast en geeft hij een foutmelding, vervolgens krijg ik een waarschuwingsicoontje op mijn toestel met de tekst, please connect to itunes. Ik weer lezen wat ik moet doen, restoren. Dus ik restore met behulp van shift de versie 1.1.1, maar ook hier geeft hij een foutmelding, en krijg ik nu een stekkertje + het itunes-logo op mijn iPhone afgebeeld. Dus ik probere restore versie 1.0.2, (deze had ik achteraf denk ik beter in eerste instantie kunnen doen? doet er niet toe) dat lukt vrijwel direct niet, hij geeft een foutmelding met de tekst "de iPhone iPhone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1015)." Dus hij doet nu werkelijk niks meer!!

Ik weet dus eigenlijk ook niet of hij geunlocked is ja of nee, hoe kom je daar achter...? Want ik heb een chipplaatje die je op je simkaart zet, hierdoor kan ik bellen met KPN provider.

Wat moet ik precies doen en in welke volgorde.... Ik zou hem graag met versie 1.1.2 (de beste?) en installer willen krijgen! Maar hem in originele staat krijgen zou ook heel fijn zijn!! Help me out pls!

Bij voorbaat dank,

Danny

Voor degene die me stap voor stap willen begeleiden voeg me aub toe op msn dly_hu@hotmail.com
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-08, 18:46
Koes's schermafbeelding
Koes Koes is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Heijningen
Berichten: 55
Standaard

Als het een 1.0.2 is, zal je je iPhone eerst moeten virgenizen daarna restoren met 1.0.2 en daarna kan je pas upgraden.
Als je dat gedaan hebt en je zit op 1.1.2 heb je helemaal geen ...sim nodig.
Via http://modmyifone.com/wiki/index.php/Main_Page is het erg makkelijk en begrijpelijk uitgelegd.
Succes
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help! Mijn touchscreen werkt niet meer rjmeijer iPhone algemeen 3 03-04-20 16:41
mijn iPhone 4 werkt niet meer door temperatuur te hoog borgqueenx iPhone algemeen 1 13-09-10 00:46
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? maurice1991 iPhone algemeen 2 27-08-10 20:06
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... glow iTunes 9 01-02-10 10:40
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? Mischa84 Archief 1 02-09-09 08:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.