//

Unlock UK 1.1.2. 4.6 bootloader; lukt niet, advies aub.

Unlock UK 1.1.2. 4.6 bootloader; lukt niet, advies aub. discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone friends, ik heb gister een UK Iphone met 1.1.2. / 4.6 bootloader geleverd gekregen. Deze is bestemd voor een kennis van me. Zelf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-08, 14:03
daniower daniower is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 16
Standaard Unlock UK 1.1.2. 4.6 bootloader; lukt niet, advies aub.

Beste Iphone friends,

ik heb gister een UK Iphone met 1.1.2. / 4.6 bootloader geleverd gekregen. Deze is bestemd voor een kennis van me. Zelf heb ik een goed werkende 1.1.2./ 4.6 bootloader USA versie.

Ik heb de UK versie gedowngrade, activeren, gejailbreakt, upgrade enz. Iworld geinstalleerd. Unlock klaar gemaakt en tot slot m'n nog liggende Simfreer ingebracht, maar jullie raden het al; het werkt niet.

De bedoeling was dat ik een USA versie geleverd zou krijgen, echter is dit helaas niet gebeurd. De telefoon moet uiteindelijk werken met een Nederlands T-mobile kaartje. Welk Hardware matige sim unlock kaart moet ik toepassen>? Hier staan welliswaar al topics over, maar ik krijg de melding; incorrect sim this iphone must be used with an approved SIM, DUS; hierdoor vraag ik me af of het wel aan mijn simfreer ligt... is deze uberhoubt wel/ niet geschikt, dit heb ik namelijk ook al eens gelezen of heb ik gewoon pech of heb ik een bepaalde procedure niet goed uitgevoerd.

Installer werkt, ipod functie ook.

Graag jullie reactie. En ja; ik heb de Wiki en andere Topics bekeken, maar ik kom er tot zover niet uit.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-08, 14:36
melchior melchior is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 58
Standaard

kijk eens of je iphonesimsfreer werkt bij jouw iphone
  #3  
Oud 06-02-08, 14:59
daniower daniower is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 16
Standaard

Ik heb mijn eigen simfreer unlock card reeds in het UK toestel gedaan - inmiddels ook met mijn eigen Vodafone sim kaart, maar zelfde fout melding; incorrect sim this iphone must be used with an approved SIM. Mijn eigen Iphone is USA versie, daar werkt alles perfect in. Ben momenteel bezig om de hele unlock procedure nogmaals uit te voeren, hopen dat ik de 1e keer iets verkeerd heb gedaan. Meer suggesties zijn welkom ...
  #4  
Oud 06-02-08, 15:04
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Als je met T-Mobile gaat bellen kun je ook eens overwegen een Supersim te (laten) maken. Die kun je zelf maken m.b.v. een Silvercard, smartcardprogrammer, O2 kaart en de V1 T-Mobile sim.
  #5  
Oud 06-02-08, 18:59
daniower daniower is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 16
Standaard

Thnx voor de tip Fresh, ik heb inmiddels bijpassende tekst omtrent de Supersim gelezen, er komt nogal wat bij kijken (heb geen stalen zenuwen!)

Ik hoop dat er een simpelere oplossing bestaat. Heb ik niet wat anders verkeerd gedaan, heb nog geen reacties van mensen die een UK hebben die werkt in combinatie met een simfreer.

Anyone...
  #6  
Oud 06-02-08, 19:17
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Voor een UK iPhone heb je een speciaal simfreer kaartje nodig. De simfreers die nu in omloop zijn, zijn niet te gebruiken in een UK iPhone.
  #7  
Oud 06-02-08, 20:22
Meyotch's schermafbeelding
Meyotch Meyotch is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Drachten
Berichten: 233
Standaard

Daniower de Xsim werkt wel met de UK versie. Stuur me even een PM en dan kan ik je meer info geven (plus website).
  #8  
Oud 06-02-08, 21:04
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

heb er hier de easysim in zitten die je bij EasyiSim kan kopen.insteken en je kan bellen
bij lukt een xsim van het eerste type dus niet.heb die via het forum kunnen aankopen en op 3 iphones geprobeerd,zowel engelse als AMerikaanse en noppes.pppffff

Laatst gewijzigd door truckdiver; 07-02-08 om 08:55.
  #9  
Oud 07-02-08, 00:21
daniower daniower is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 16
Standaard

He mensen,

via via heb ik vanavond meteen al een Xsim in handen gekregen.... en hij werkt!!! Yes!!!

Er stond erg weinig informatie over UK toestellen op de Iphoneclub, many thnx voor alle reactie. Nog 2 Iphones te gaan, a.s. vrijdag en dan werken ze alle 5.

Topic kan gesloten worden.

Nogmaals bedankt.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: unlock lukt niet Mac-in-tosh Unlock 0 16-04-11 12:31
frame verbogen....advies aub jcpearl Archief 2 27-01-10 16:58
iPhone 3G: Unlock lukt niet username Unlock 1 08-09-09 18:36
UNLOCK 4.6 lukt niet stefsegers Unlock [archief] 13 09-02-08 16:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:02.