Opent niets meer discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Heej, Sinds 2 dagen opent mijn iphone geen applicaties meer, dan heb ik het over de originele applicaties. Zal even mijn probleem proberen uit te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Heej,
Sinds 2 dagen opent mijn iphone geen applicaties meer, dan heb ik het over de originele applicaties. Zal even mijn probleem proberen uit te leggen; Als ik op me "homescreen" zit en ik wil bijvoorbeeld SMS openen, dan opent hij hem zonder iets weer te geven. Alleen de achtergrond zie je, na een seconde of 10 sluit hij het scherm weer en kom ik weer bij het "homescreen". Wat zou het probleem kunnen zijn ? Groeten, Melvin Ps. Heb geen vergelijkbaar onderwerp kunnen vinden.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: calender opent niet meer op iphone | daretodo | Desktop-applicaties | 3 | 21-01-11 14:45 |
sms opent niet meer normaal | eagle-linda | iPhone algemeen | 10 | 05-09-10 11:25 |
iPhone: Na jailbreak opent music player niet meer | baro | Jailbreak | 2 | 22-01-10 15:08 |
Muziek: iPhone opent geen app's en muziek meer | Robin-m | Muziek, foto & video | 5 | 18-12-08 19:02 |
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee | bram87 | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 01:07 |
|
|