//

De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock!

De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb appsnap niet gebruikt om em uit recovery te halen, daarvoor hebk ibrickr gebruikt, veel makkelijker. daarna letterlijk gwn de site gevolgd en nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #501  
Oud 10-02-08, 14:09
Mill3s's schermafbeelding
Mill3s Mill3s is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 4
Standaard unlock

ik heb appsnap niet gebruikt om em uit recovery te halen, daarvoor hebk ibrickr gebruikt, veel makkelijker. daarna letterlijk gwn de site gevolgd en nu werkt alles uitgenomen mijn contacten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #502  
Oud 10-02-08, 14:28
Emilio0w Emilio0w is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 57
Standaard

ik ga denk ik ook maar eens een iphone 16 gb aanschaffen
maar dan moet ik dus eerst ff downgraden naar 1.1.1 jailbreak (aangepaste) update naar 1.1.2 die geohot applicatie via installer doen en klaar?
daarna die (soft) update naar 1.1.3
  #503  
Oud 10-02-08, 14:35
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard

De mensen die hun iPhone goed verkloot hebben (niet meer goed reageerd, speaker weg, of andere shit), ik heb hier even een tutorial geschreven van een niet werkende status naar sim-unlocked:

Restore and Unlock iphone to 1.1.2

Succes!
Wanneer je iets aan de guide hebt gehad, is een comment altijd leuk.
__________________
  #504  
Oud 10-02-08, 14:37
batalhador's schermafbeelding
batalhador batalhador is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 269
Standaard

ik heb er nog niets aan gehad misschien later maar zowieso een goede guide !\
als je alles heb gedaan volledig unlocked op jailbreakt 1.1.2 kan je dan alle aps behalve iWorld eraf halen?
__________________
There is no way to happiness, happiness is the way.

Laatst gewijzigd door batalhador; 10-02-08 om 14:41.
  #505  
Oud 10-02-08, 14:40
dentorfs dentorfs is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

eindelijk mijn iphone hersteld nu zet ik hem terug op krijg ik nog altijd het dfu scherm alleen nu met "slide for emergency" bar onderaan, ik kan hem niet meer zelf in dfu zetten en itunes ziet mijn iphone gewoon en niet in herstel modus. Kan iemand hier aan uit ? ik ben nog 2 stappen verwijderd om mijn iphone tegen de muur te gooien
  #506  
Oud 10-02-08, 14:49
dihaas's schermafbeelding
dihaas dihaas is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: polder
Berichten: 15
Standaard

@ dentorfs
Wat heb je allemaal gedaan tot nu (en dan bedoel ik sinds je laatste restore)? Welke firmware heb je teruggezet?

Laatst gewijzigd door dihaas; 10-02-08 om 14:52.
  #507  
Oud 10-02-08, 15:05
edward007 edward007 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: nabij Den Haag
Berichten: 190
Standaard

Ik heb een probleem:

Ik had een 1.1.3 OTB toen helemaal geunlockt naar 1.1.2, alles werkt bellen etc.

Nu heb ik een soft upgrade gedaan via installer en ik heb de volgende problemen:

1) Wi-Fi werkt af en toe niet.. ook vergeet hij telkens het Wi-Fi password
2) Telefoonummers die je invoert als 06 worden niet herkent als het ingevoerde formaat +316 is..


Heeft iemand een oplossing?
  #508  
Oud 10-02-08, 15:54
RwHendriks RwHendriks is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard Tja weer die zelfde vraag

Ik heb mijn iphone 1.1.3 uit de doos gehaald hoe kan ik die activatie skippen?
heb dat truckje met die *#301# en 307 al gedaan maar geen effect

Heb net gezien dat ik filmware version 04.03.13_G heb

Laatst gewijzigd door RwHendriks; 10-02-08 om 22:20. Reden: Update
  #509  
Oud 10-02-08, 15:56
batalhador's schermafbeelding
batalhador batalhador is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RwHendriks Bekijk bericht
Ik heb mijn iphone 1.1.3 uit de doos gehaald hoe kan ik die activatie skippen?
heb dat truckje met die *#301# en 307 al gedaan maar geen effect
Je moet eerst restoren naar 1.1.1 zoek maar in de wiki hoe dat moet en dan die truuk doen
  #510  
Oud 10-02-08, 17:03
Ajacied007's schermafbeelding
Ajacied007 Ajacied007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: -
Berichten: 98
Stuur een bericht via MSN naar Ajacied007
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edward007 Bekijk bericht
Ik heb een probleem:

Ik had een 1.1.3 OTB toen helemaal geunlockt naar 1.1.2, alles werkt bellen etc.

Nu heb ik een soft upgrade gedaan via installer en ik heb de volgende problemen:

1) Wi-Fi werkt af en toe niet.. ook vergeet hij telkens het Wi-Fi password
2) Telefoonummers die je invoert als 06 worden niet herkent als het ingevoerde formaat +316 is..


Heeft iemand een oplossing?
iWorld draaien...?
__________________
AFCA; No one like us, we don't care !
  #511  
Oud 10-02-08, 17:07
batalhador's schermafbeelding
batalhador batalhador is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 269
Standaard

Oke een vraag...
Als je alles heb gedaan unlock enzo en je zit op 1.1.2 jailbreaked
kan je dan alle apps behalve iWorld verwijderen?
  #512  
Oud 10-02-08, 17:20
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Die gozer heeft 1.1.3 mensen aangezien ie dev 3 heeft zal dat nog even niet lukken om +31 weg te halen helaas doet ei dat bij mij ook en bij mij deed Wi-Fi het eerst helemaal niet na een downgraden en opnieuw update doet meneer het perfect

Greetz, Stiruam
  #513  
Oud 10-02-08, 17:40
Xeptic Xeptic is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard 'No Service'

Ik heb zojuist de volle 26 pagina's van dit topic doorgelezen, maar ik ben er nog steeds niet uit. Ik heb een iPhone 1.1.2. OTB ik heb hem gedowngrade en unlocked met behulp van deze tutorial (Hack that Phone - Unlocking a 1.1.2 iPhone with the 4.6 bootloader). Ik stop vervolgens mijn eigen SIM kaart erin, kan mijn PIN invoeren, en de wordt geaccepteert. Dolenthousiast geprobeert te bellen, maar hij crashte meteen. iWorld geinstaleerd en op Nederland gezet, probleem is nu dat als ik probeer te bellen meteen een 'Call Failed' krijg en dat er linksboven 'No Service' staat. Kan iemand even 1 keer helder en duidelijk vertellen wat de oplossing is voor dit probleem?

Alvast ontzettend bedankt,

Edit: Ik zit achter een Mac.

Laatst gewijzigd door Xeptic; 10-02-08 om 18:18. Reden: Extra informatie
  #514  
Oud 10-02-08, 17:41
Freek de winter's schermafbeelding
Freek de winter Freek de winter is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 22
Standaard

Ga nu beginnen met unlucken!Ben wel zenuwachtig want snap er tot op hede nix van!We zien wel waar het schip strand
  #515  
Oud 10-02-08, 18:13
Tjeu Tjeu is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 52
Standaard

Vandaag succesvol 4 iPhones unlocked 1.1.2 OTB...
via: iClarified - iPhone - How to Unlock Your 1.1.2, 1.1.3 OTB iPhone
  #516  
Oud 10-02-08, 18:17
batalhador's schermafbeelding
batalhador batalhador is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 269
Standaard

Ik ga zeker iClarified gebruiken goede guide maar kan ik de tools die je nodig heb nadat je hem unlocked heb weer verwijderen en alleen iWorld erop zetten? voor 1.1.2?
  #517  
Oud 10-02-08, 18:21
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard

Ben net terug van een weekje vakantie, en er is dus een hele hoop gebeurt in iPhoneland.
Voor mijn vraag een nieuw topic openen vind ik niet nodig, en mss staat het hier wel al ergens.

Ik draai nu de derde versie van 1.1.3 van het devteam, met een xSim, werkt allemaal wel prima, maar jah, als er iets nieuwers is, dan wil ik dat ook graag

Kan ik het beste restoren naar 1.1.1, updaten naar 1.1.2 en dan de tutorial volgen?
Kan ik via iTunes updaten naar 1.1.3, en dan tutorial volgen? Zodat locatie bepaling helemaal werkt met google maps?

Groeten
Jonas
  #518  
Oud 10-02-08, 18:32
dentorfs dentorfs is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dihaas Bekijk bericht
@ dentorfs
Wat heb je allemaal gedaan tot nu (en dan bedoel ik sinds je laatste restore)? Welke firmware heb je teruggezet?
Ik denk dat ik het zelf heb opgelost had eerst firmware 1.1.3 erop gezet en daarom werkte niets toch bedankt.
  #519  
Oud 10-02-08, 19:09
waimentang waimentang is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 8
Standaard

voor wat het waard is wil ik even mijn update geschiedenis naar een zo goed als volledige nederlandse werkende 1.1.3 iphone met jullie delen. Ik had een otb 1.1.2 met bootloader 4.6. Toen gunlock uitkwam (soft unlock van geohot boatloader 4.6) zat ik op 1.1.3-3 van dev-team met een Xsim kaartje. Ik had in 1.1.3 de gunlock succesvol uitgevoerd, en om deze unlock te testen (en om fix SUID Lib Fix uit mijn installer te verwijderen) gedowngraded naar 1.1.1.
Vervolgens volgens de wiki naar 1.1.2 geupgrade (https://forum.iculture.nl/f1/ip...2-windows.html). Ik had toen in 1.1.2 al mijn instellingen gefixed (Wi-Fi, mail, etc. en voor de zekerheid iworld gedraait en kwam erachter dat in 1.1.2 ik al gelijk kon bellen, zonder gunlock opnieuw te draaien) In installer.app had ik community service, bsd subsystem, installer en open-ssh erop gezet. Vervolgens via installer ook de upgrade gemaakt naar 1.1.3-3 dev team. Ik heb JA/NEE gekozen (op de vragen die je krijgt wanneer je de update gaat draaien, dus met behoud van instellingen). Door JA/NEE te kiezen hoefde ik geen youtube fix te draaien en werkt Wi-Fi zonder problemen. (Check: https://forum.iculture.nl/f14/i...-dev-team.html) Vervolgens de repo van Sjowol toegevoegd aan sources in installer (http://ifoneguide.nl/113). Heb daarna ned. taalpakket geinstalleerd, forward message fix en natuurlijk eerst community service, bsd, installer en open ssh er opnieuw opgezet (vergeet niet om eerst community service te installeren anders kan je geen open-ssh erop zetten). Om google maps te laten functioneren locateme ook geinstalleerd (1 keer draaien en totdat je de iphone reboot werkt googlemaps). Next stop nummer weergave en herkenning (https://forum.iculture.nl/f14/i...pgelost-7.html, check bestandje van ArB vijfde post). Volg de instructies in het zip bestandje (kan ook inplaats van winscp met iphonebrowser). Als je problemen hebt met nummer 'herkenning' en gebruik gemaakt hebt van iSim raad ik je aan om de topic van mijn laatst gegeven link helemaal te lezen. Ik heb nu 1.1.3 helemaal nederlands, helemaal werkend (tenzij ik reboot dan even 1 keer locateme draaien voor googlemaps dus) en simlock vrij.
  #520  
Oud 10-02-08, 19:22
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

mooie uitleg
ga morgen oook proberen nr 1.1.3 te gaan,nu 112 draaien via gunlock
thx
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
luxe ipod unlocken met heilige graal? Franz Archief 8 10-02-08 10:40
De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock! deltoro Archief 3 08-02-08 11:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:34.