//

De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock!

De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) heb nu een OTB iphone met BL 4.6 en heb deze gejablreaked met FW 1.1.1 echter zou ik hem heel erg graag willen gebruiken als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #521  
Oud 10-02-08, 19:24
bmwmaster bmwmaster is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 15
Standaard

heb nu een OTB iphone met BL 4.6 en heb deze gejablreaked met FW 1.1.1 echter zou ik hem heel erg graag willen gebruiken als telefoon nu
alleen iedereen spreekt elkaar hier tegen. wie heeft hier ervaring met een OTB 1.1.2 iPhone en deze unlocken. mijn mail/msn bmwmaster89[at]hotmail[dot]com ik zou degene die mij wilt helpen heel erg dankbaar zijn, en als het lukt mag daar best wat tegenover staan !
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 10-02-08, 19:24
Xeptic Xeptic is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard

Even een snel updateje omtrend mijn probleem met het 'no service' gebeuren: Ik heb de stappen van, volgens mij Headshot, opgevolgd; dus de files van bricktool op mn iPhone gegooid en alles werkt nu subliem. Nu nog even een nederlands correctiesetje erop en ik ben de gelukkigste persoon op aarde, thanks to iPhone Club.
  #523  
Oud 10-02-08, 19:27
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Hmm vreemd, kom met mun nieuwe 8gb iphone niet door jailbreakme.com heen. Mijn eigen netwerk ziet ie wel maar geeft de melding dat de pagina niet geopend kan worden, ga ik naar buiten om via een ander netwerk te proberen kom ik wel op de site maar als ik op appsnapp druk is dat heel snel weer weg en daarna krijg ik het activatiescherm weer te zien en doet hij verder niets???
zou het bij appsnapp te druk zijn nu?
Heb zoiets ook al eerder gehad met een andere iphone maar wete niet zeker of het zo ging? Beter morgenvroeg proberen?
__________________
1st iPhone from Miami,last 1 from Hasselt
  #524  
Oud 10-02-08, 19:30
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
Hmm vreemd, kom met mun nieuwe 8gb iphone niet door jailbreakme.com heen. Mijn eigen netwerk ziet ie wel maar geeft de melding dat de pagina niet geopend kan worden, ga ik naar buiten om via een ander netwerk te proberen kom ik wel op de site maar als ik op appsnapp druk is dat heel snel weer weg en daarna krijg ik het activatiescherm weer te zien en doet hij verder niets???
zou het bij appsnapp te druk zijn nu?
Heb zoiets ook al eerder gehad met een andere iphone maar wete niet zeker of het zo ging? Beter morgenvroeg proberen?
Al geprobeerd met de Phone aangesloten te houden op de computer en iTunes open?
  #525  
Oud 10-02-08, 19:31
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bmwmaster Bekijk bericht
heb nu een OTB iphone met BL 4.6 en heb deze gejablreaked met FW 1.1.1 echter zou ik hem heel erg graag willen gebruiken als telefoon nu
alleen iedereen spreekt elkaar hier tegen. wie heeft hier ervaring met een OTB 1.1.2 iPhone en deze unlocken. mijn mail/msn bmwmaster89[at]hotmail[dot]com ik zou degene die mij wilt helpen heel erg dankbaar zijn, en als het lukt mag daar best wat tegenover staan !
als hij al gejailbreakt is kan je deze volgen,is 5min werk en je kan bellen
https://forum.iculture.nl/f1/ip...der-4-6-a.html
  #526  
Oud 10-02-08, 19:37
bmwmaster bmwmaster is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
als hij al gejailbreakt is kan je deze volgen,is 5min werk en je kan bellen
https://forum.iculture.nl/f1/ip...der-4-6-a.html
maar ik heb nu een OTB iphone 1.1.2 met firmware 1.1.1 hierop als ik dit run kan ik dan bellen ? lijkt me niet toch ?
  #527  
Oud 10-02-08, 19:45
dentorfs dentorfs is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dentorfs Bekijk bericht
Ik denk dat ik het zelf heb opgelost had eerst firmware 1.1.3 erop gezet en daarom werkte niets toch bedankt.
oke toch niet ik krijg nog altijd een foutmelding als ik nieuwe software wil installeren ik heb nu zogezegd firmware 1.1.3 ik heb ibrick ook al geprobeerd en daarna terug installeren maar niets werkt ik heb zowat alles geprobeerd wat ik vond en kan
  #528  
Oud 10-02-08, 19:50
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

ja maar dan zit ik te ver weg van mun router...

Ik edit nu dit berichtje van mij eigen 4gb iphone via Wi-Fi, op dezelfde plek waar ik zit en met mijn 8gb geen verbinding krijg. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Dit heb ik btw al eerder gehad en heb toen mijn router omgeruild, toen werkte het op een andere 8gb iphone wel. Maar wat ik niet snap is dat die 8 gb iphone wel via een andere Wi-Finetwerk gejailbreaked kon worden en mijn ineuwe niet en na een seconde nadat ik op appsnapp gedrukt heb weer naar het acitvatiescherm gaat??

nieuwe edit: hehe ff paar meter doorlopen bij de buurman en het werkte!! Maar wat ik nog steeds niet snap is dat mijn eigen router een probleem po mijn nieuwe iphone leverd..

Laatst gewijzigd door ugene; 10-02-08 om 20:48.
  #529  
Oud 10-02-08, 19:53
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bmwmaster Bekijk bericht
maar ik heb nu een OTB iphone 1.1.2 met firmware 1.1.1 hierop als ik dit run kan ik dan bellen ? lijkt me niet toch ?
dan volg je deze tut als je niet zeker bent
https://forum.iculture.nl/f1/ip...r-4-6-otb.html
  #530  
Oud 10-02-08, 20:38
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

wil packeges verwijderen via uninstal meer lukt met geen enkele,krijg altijd melding package download failed
wil gaan upgraden nr 113
  #531  
Oud 10-02-08, 21:13
Iknietsnap Iknietsnap is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 21
Standaard

Ik heb een 1.1.2 OTB, al eerder jailbreak gedaan, dus ik gebruikte hem als "dure iPod Touch". Ik heb de instructies hier gevolgd https://forum.iculture.nl/f1/ip...der-4-6-a.html en alles is goed gegaan. Hij vindt ook mijn provider. Als ik op phone klik gaat de phone functie open, maar zodra ik 1 nummer intoets gaat ie automatisch terug me SB..!

Iemand enig idee hoe dit kan komen?

Bedankt!!!

//Edit: iWorld gedaan en hij doet het!

Laatst gewijzigd door Iknietsnap; 10-02-08 om 21:36.
  #532  
Oud 10-02-08, 21:15
Mikelmaster Mikelmaster is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

Ik heb deze manier gevolgd https://forum.iculture.nl/f1/ip...der-4-6-a.html

alles ging goed kreeg ook aan eht einde dat hij unlocked was, maar nu ik mijn simkaart erin doe krijg ik nog steeds geen netwerk wat moet ik doen???

Alvast bedankt voor reactie

Edit: hij is nog altijd op 1.1.2 en heb ook iWorld al een keer gedraaid
  #533  
Oud 10-02-08, 21:16
Belgboy Belgboy is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
wil packeges verwijderen via uninstal meer lukt met geen enkele,krijg altijd melding package download failed
wil gaan upgraden nr 113
Ik zit met hetzelfde probleem.

Installer werkt niet meer... Ik blijf ook constant het draaiende wieltje hebben.
  #534  
Oud 10-02-08, 21:22
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Nu wil ik 1.1.2 jailbreaken met jailbreak.jar maar krijg de melding:this utility can only be used if you already run oktoprep before updating to 1.12 eb staat nu op reading flash image?? Wat moet ik doen alles weer opnieuw??
  #535  
Oud 10-02-08, 21:24
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard

Kan iemand me helpen ? !
ik heb namelijk zojuist software unlocked ...
werkt perfect, alles is goed
alleen zie ik de naam van m'n operator niet, wel als ik in Settings ga
En mag ik nu term-vt100 enz... terug verwijderen ?
  #536  
Oud 10-02-08, 21:26
Mikelmaster Mikelmaster is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
Nu wil ik 1.1.2 jailbreaken met jailbreak.jar maar krijg de melding:this utility can only be used if you already run oktoprep before updating to 1.12 eb staat nu op reading flash image?? Wat moet ik doen alles weer opnieuw??
staat hij nog in recovery mode want dat had ik en toen kreeg ik ook die melding! BTW er schijnen 2 versies(van jailbreak 1.1.2) te zijn 1 waar ook een knop naast jailbreak zit met recovery ofzow
Toen ik die versie gebruikte kreeg ik geen foutmelding terwijl in die eerdere versie ik de zelfde melding had als jij.

En je moet eigenlijk ook starte met windows.bat in de 1.1.2 jailbreak map en niet met jailbreak ( weet niet of dat al iets kan uitmaken lees alleen overal open windows.bat)
  #537  
Oud 10-02-08, 21:39
Tyr Tyr is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
Nu wil ik 1.1.2 jailbreaken met jailbreak.jar maar krijg de melding:this utility can only be used if you already run oktoprep before updating to 1.12 eb staat nu op reading flash image?? Wat moet ik doen alles weer opnieuw??
Je moet oktoprep hebben geinstalleerd bij het jailbreaken van 1.1.1 (zie de procedure voor het jailbreaken) Als je zit op OSX, probeer het dan eens in Windows, bij mij bleef de 1.1.2 jailbreak constant hangen op reading image onder OSX maar onder Windows doet hij het gewoon.
  #538  
Oud 10-02-08, 21:47
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

oktoprep staat eropdit is me eerder wel gelukt met een andere..

hij geeft dat oktoprep eerst gerund heeft moeten hebben, dit heb ik nog niet gedaan maar staat ook niet in de tut??
  #539  
Oud 10-02-08, 21:50
demonchild's schermafbeelding
demonchild demonchild is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: brugge
Berichten: 242
Standaard

is blijkbaar een vaak voorkomend probleem met installer
__________________

1.1.2 OTB 8GB->1.1.4->crash->pwnage 2.0->crash->pwnage->2.1.1
  #540  
Oud 10-02-08, 22:01
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
oktoprep staat eropdit is me eerder wel gelukt met een andere..

hij geeft dat oktoprep eerst gerund heeft moeten hebben, dit heb ik nog niet gedaan maar staat ook niet in de tut??
Ik heb ergens gelezen dat als je handmatig oktoprep start ondanks het niet in de tutorial staat de jailbreak wel lukte... mischien de moeite waard te proberen.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
luxe ipod unlocken met heilige graal? Franz Archief 8 10-02-08 10:40
De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock! deltoro Archief 3 08-02-08 11:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.