SETTINGS Kwijt discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb laatst geupdate naar 113 en alles loopt soepeltjes zoals het hoort maar om de een of andere reden ben ik later ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
SETTINGS Kwijt
Hallo allemaal,
ik heb laatst geupdate naar 113 en alles loopt soepeltjes zoals het hoort maar om de een of andere reden ben ik later de instellingen icoon kwijtgeraakt + IS HIJ NIET TE VINDEN IN IPHONEBROWSER ALS SETTINGS KAN IEM ME AUB HIERMEE HELPEN bij voorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
weet er nou niemand hoe ik dit kan oplossen
(zonder te restore) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijf gewoon op 1.1.2, die echt heel erg stabiel. Ik wacht zelf op een normale upgrade naar 1.1.3 met iTunes + jailbreak. |
|
|||
|
|||
ja maar kan ik wel zonder problemen trug naar 112
want khebghoord dat de iphone dan helemaal paranoide wordt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je een bootloader 4.6 software unlocked? Gebruik dan stap 1 t/m 8 in deze wiki: https://forum.iculture.nl/f1/ip...9-windows.html Na stap 1 t/m 8 ga je verder met een 1.1.2 unlock guide. Bij een bootloader 3.9 iPhone kun je alle stappen uitvoeren in die guide. |
|
|||
|
|||
ok bedankt
|
|
|||
|
|||
Als je een bootloader 4.6 hebt, dan hoef je ook de software unlock niet meer opnieuw te draaien (AutoGunlock), houd daar rekening mee. Je iPhone blijft simlockvrij, maar jailbreaken moet je wel. Sla (natuurlijk) ook alle anysim stappen over, die zijn alleen bedoeld voor bootloader 3.9 iPhones.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sb settings | rubbererobbie | Jailbreak apps en thema's | 12 | 25-05-11 18:17 |
Settings Exploit | iMario | iPhone algemeen | 44 | 07-03-11 20:47 |
Organizer settings? | Stephanie-Alb | Archief | 4 | 22-09-09 21:29 |
Theme Settings (Winterboard Settings) | Timmeh_ | Jailbreak apps en thema's | 15 | 01-09-09 11:47 |
Playlists kwijt - liedjes (bestanden) kwijt | volonte | iPhone algemeen | 3 | 07-02-09 18:17 |
|
|