//

Update van 1.1.2 naar 1.1.3 gaat niet

Update van 1.1.2 naar 1.1.3 gaat niet discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Een tijdje geleden heb ik een poging gewaagt om mijn iPhone te upgraden naar 1.1.3 via de Dev methode. Echter is dit toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-02-08, 11:50
MacApp MacApp is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 103
Standaard Update van 1.1.2 naar 1.1.3 gaat niet

Hallo allen,

Een tijdje geleden heb ik een poging gewaagt om mijn iPhone te upgraden naar 1.1.3 via de Dev methode. Echter is dit toen niet gelukt. Mijn iPhone bleef hangen op het Apple logo. Na hem gerestore te hebben naar 1.1.2 werkte hij weer.

Vanmorgen heb ik het ook nog een keer geprobeerd met deze guide:
iClarified - iPhone - How to Officially Update and Jailbreak to 1.1.3 iPhone Firmware (Installer)
Alleen had ik weer hetzelfde als eerst. Hij blijft hangen op het Apple logo.

Wat kan ik proberen om het toch te upgraden naar 1.1.3?

Mijn situatie is: Jailbreaked OTB 1.1.2 met TurboSIM. Ik heb een Mac en een PC dus dat is geen probleem.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-08, 11:52
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Blijft hij aan het einde hangen of al in het begin.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 09-02-08, 11:54
MacApp MacApp is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 103
Standaard

Nou kijk. Ik start mijn iPhone op als normaal onder 1.1.2. Ik voer die update uit via de Installer. Deze reboot op het eind en dan blijft hij hangen.

Ow ja, misschien ook wel handig. Ik heb Installer, OpenSSH en BSD geinstalleerd.
  #4  
Oud 09-02-08, 11:59
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

En als je dan de iphone uitzet bij het einde, home en sleepbutton tegelijker tijd indrukken, en dan weer opstarten blijft hij dan nog steeds hangen? Heb je ook al je apps verwijderd die je met de installer hebt geinstalleerd, behalve dan bsd
  #5  
Oud 09-02-08, 12:02
MacApp MacApp is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 103
Standaard

BSD, OpenSSH en Installer stonden er nog op. Na de jailbreak/update gaat hij vanzelf rebooten. Nu heb ik hem inmiddels weer op 1.1.2, maar ik wil graag naar 1.1.3

Ik snap je niet helemaal

Laatst gewijzigd door MacApp; 09-02-08 om 12:06.
  #6  
Oud 09-02-08, 12:17
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Hij reboot ook automatisch maar wil wel eens blijven hangen Dan kan je de iphone zelf uitzetten en weer opstarten na de upgrade
  #7  
Oud 09-02-08, 12:18
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Ik heb ook meegemaakt met een iPhone...

Wel 5 of 6 pogingen gedaan met alle methodes en elke keer reboot ie op het eind niet of hij reboot wel maar blijft hangen op Apple logo net als bij jou. Handmatting opnieuw rebooten werkt ook niet.

Het ligt echt aan de iPhone denk ik want heb een andere iPhone geprobeerd en eerste poging ging meteen goed.
  #8  
Oud 09-02-08, 12:22
MacApp MacApp is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 103
Standaard

Ow, dat is minder
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Niet alle muziek van itunes gaat naar mijn iphone, help? GasGasR6 Muziek, foto & video 9 22-05-10 22:11
Windows: update van iphone 8 naar versie 9 gaat niet wilreiner iTunes 1 14-03-10 12:47
Windows: niet alle muziek van mijn computer gaat naar itunes evivanlaarhoven iTunes 2 19-01-10 16:20
iPhone gaat niet meer van 'favorieten' scherm naar menu pengz iPhone algemeen 2 12-09-08 23:59
Netwerk niet beschikbaar na update van 1.1.2 naar 1.1.3 adrie.flipse@orange.nl Unlock [archief] 3 13-02-08 20:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:34.