Assistance needed plz discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi peeps! Sinds 2 dagen ben ik ook een onwijs trotse eigenaar van een iPhone, ik zit alleen met het volgend probleem. Ik ben zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Assistance needed plz
Hi peeps!
Sinds 2 dagen ben ik ook een onwijs trotse eigenaar van een iPhone, ik zit alleen met het volgend probleem. Ik ben zelf helaas niet aanwezig geweest bij de aanschaf van mijn iPhone (vrouw is zo vriendelijk geweest) en weet hierdoor niet op welke wijze de telefoon unlockt is. Iniedergeval is er geen sprake van een turbosim oid en zover ik kan zien bij info staat er wel fw versie 1.1.3 op, maar daarentegen kan ik geen gebruik maken van locate me in google maps en ook het rangschikken van sprinboard werkt niet. Heeft iemand enig idee wat dit betekend? (excuses indien mijn topic misplaatst is) Grtz. Tolga |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dat je nog heel wat daagjes up/down grade en unlock-plezier tegemoet kan zien!
lees alle topics ff goed door en dan moet het lukken (ik denk dat je de 113 baseband op een 112 hebt ofzo maar kan niets met zekerheid stellen met deze summiere uitleg)
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt ps. bij modemfirmware staat 04.02.13_G en bij versie staat 1.1.3 (4A93). Laatst gewijzigd door tolgaliya; 10-02-08 om 16:47. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help me plz! | harry907 | iPhone Apps | 3 | 31-08-10 14:22 |
plz help | linda12485 | iPhone algemeen | 0 | 12-07-10 23:55 |
Help plz | Ipot | Archief | 3 | 04-06-09 09:04 |
Beetje help plz | Ericos | Unlock [archief] | 3 | 27-05-08 23:15 |
|
|