//

Iphone doet niets meer na opstarten

Iphone doet niets meer na opstarten discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem: na het installeren van een nieuwe wallpaper via de installer heb ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-08, 23:28
sandersar sandersar is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard Iphone doet niets meer na opstarten

hallo,

ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem:

na het installeren van een nieuwe wallpaper via de installer heb ik een iphone die niets meer doet. de reset met de home-button en de aan/uit-knop werkt, maar ik krijg vervolgens niet meer het SIM-scherm, maar direct het homescreen. hier kan ik vervolgens niets, hij zit helemaal vast.

In Itunes wordt mijn iphone ook niet meer herkend. verwijderen van de simkaart verandert niets aan de zaak.

ik heb sinds een aantal weken de 1.1.3 firmware van het Dev Team erop staan.

Iemand enig idee wat ik het beste kan doen?

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-08, 00:55
Hilton Hilton is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Ik weet niet juist wat ik gedaan heb maar plots kon ik de touch functie niet meer gebruiken. Ik heb echter niet de 1.1.3 firmware geinstalleerd, maar had gewoon nog de 1.1.2.
Deze morgend had ik mijn kingsim geinstalleerd en kon perfect bellen en sms'n. Daarna heb ik nog wat in installer gezeten en daar nog wat gedaan maar wat juist weet ik niet meer. Daarna blokkeerde hij plots. (Homescreen waar touch niet op werkt, ook bovenste knop + homebutton werkt niet).
Doordat iTunes mijn iPhone niet meer herkend kan ik hem percies ook niet meer in Recover zetten. Of hoeft dat niet met iTunes? Het blijkt dat hij ook niet meer via usb wordt opgeladen.
Is het ook normaal wanneer je je iPhone (als hij volledig uit staat) in je dock zet en ook als is het dock NIET aangesloten dat hij automatisch aanspringt?

Vast bedankt voor de hulp. Ik begin al wat te stressen omdat het blijkt dat er niets meer mee aan te vangen valt.

Laatst gewijzigd door Hilton; 11-02-08 om 01:15.
  #3  
Oud 11-02-08, 03:07
v!c v!c is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

Zie je ook een zwart scherm met allemaal letters in beeld die snel naar beneden gaan?
  #4  
Oud 11-02-08, 13:05
Hilton Hilton is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door v!c Bekijk bericht
Zie je ook een zwart scherm met allemaal letters in beeld die snel naar beneden gaan?
Neen, je krijgt enkel het 'standaard' scherm te zien met zwarte achtergrond & wereldbol. het scherm lijkt ook wel om de zoveel seconden even op en af te slaan.

Groeten
  #5  
Oud 11-02-08, 13:15
sandersar sandersar is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

bij mij hetzelfde: eerst een hele tijd het apple-logo, daarna het hoofdscherm met de wereldbol (terwijl dit nooit mijn achtergrond is geweest). Vervolgens komt de volgende tekst in beeld die ik ook kreeg toen ik 1.1.3 had geinstalleerd: "to rearrange icons, touch and hold any icon until it starts to wiggle, then drag icons to desired locations. etc, etc, etc......." Onderaan de tekst staat de dismiss-button maar die werkt niet. op de achtergrond loopt heel eventjes het loading-symbooltje maar die stopt dan plotseling.
  #6  
Oud 11-02-08, 15:50
Hilton Hilton is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik heb het opgelost door hem terug in recovery te zetten. (iPhone uitzetten in dock, aanknop + home knop inhouden tot hij in recovery komt.

Groeten
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 doet niets meer davi007 iPhone algemeen 2 13-10-10 19:11
Iphone doet niets meer (Help!!!) bokkie1978 iPhone algemeen 0 16-07-10 10:35
iPhone: iphone doet niets meer ligth011 Jailbreak 6 10-07-10 18:21
Iphone doet niets meer Basrose iPhone algemeen 3 16-04-09 18:41
iphone doet niets meer iphone-dummie iPhone algemeen 6 04-02-09 16:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:29.