iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Verward over unlocken (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/7030-verward-over-unlocken.html)

Arsec 10-02-08 22:47

Verward over unlocken
 
Kheb alle forums wat doorgebladerd, maar ik vind niet alle antwoorden op mijn vragen.

Dit is mijn situatie: ik heb mijn iphone van ebay gekocht vanuit amerika, deze was al gekraakt, en is nu versie 1.02, ik zou deze graag upgraden naar 1.1.2, maar, kan ik dit zonder at&t sim kaart? Want ik zie guides die zeggen, steek je at&t sim kaart in je gsm.. (die heb ik dus niet, welke guide moet ik dan gebruiken?) En moet ik dan eerst alles backuppen of word dit automatisch overgezet? Heb ik kans dat mijn iPhone gebrickt word?

Dank bij voorbaat om mij te helpen!

Groeten arsec

Arsec 12-02-08 23:08

Na veel moeite is het me gelukt om te upgraden naar 1.1.1 en te unlocken. Maar nu zou ik graag naar 1.1.gaan, ik heb al geprobeerd opm naar 1.1.2 te gaan maar dan werkt anysim niet meer (anysim werkt niet reboot your phone komt er dan op) wat doe ik fout? Hoe ga ik van 1.1.1 unlocked naar 1.1.2 unlocked? Had ik anysim op 1.1.1 niet moeten gebruiken? Help me aub :)

Tijn1 12-02-08 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arsec (Bericht 62596)
Na veel moeite is het me gelukt om te upgraden naar 1.1.1 en te unlocken. Maar nu zou ik graag naar 1.1.gaan, ik heb al geprobeerd opm naar 1.1.2 te gaan maar dan werkt anysim niet meer (anysim werkt niet reboot your phone komt er dan op) wat doe ik fout? Hoe ga ik van 1.1.1 unlocked naar 1.1.2 unlocked? Had ik anysim op 1.1.1 niet moeten gebruiken? Help me aub :)

Zoek in de wiki!!!
hier bijvoorbeeld: https://forum.iculture.nl/f1/ip...2-windows.html

Arsec 12-02-08 23:17

Ik had die guide gezien, maar ik dacht dat er makkelijkere methodes bestonden, maar ik zal deze eens volgen dan. Bedankt!

Edit: als je nog de guide kan geven voor dan unlocked naar 1.1.2 naar de 3 te gaan maak je me helemaal gelukkig ^^

Arsec 12-02-08 23:21

Nog een vraagje tijn1, in die guide heb je wel een at&t simkaart nodig die ik niet heb, gaat het ook zonder?

Pascal717 12-02-08 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arsec (Bericht 62614)
Nog een vraagje tijn1, in die guide heb je wel een at&t simkaart nodig die ik niet heb, gaat het ook zonder?

Je krijgt dan de hele tijd de melding dat het een locked sim is. Maar het zou moeten lukken. Of je moet iemand kunnen vinden die een AT&T sim kaart eventjes wil lenen. :)

Arsec 12-02-08 23:36

Niemand heeft hier een at&t sim kaart, maar ben je zeker dat het ook zonder gaat lukken,gaat het geen problemen geven bij het unlocken?

Tijn1 12-02-08 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arsec (Bericht 62622)
Niemand heeft hier een at&t sim kaart, maar ben je zeker dat het ook zonder gaat lukken,gaat het geen problemen geven bij het unlocken?

als je maar zorgt dat je sim pin eraf is doe dit anders op een andere telefoon! Het zou theoretisch moeten lukken!

Pascal717 12-02-08 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 62626)
als je maar zorgt dat je sim pin eraf is doe dit anders op een andere telefoon! Het zou theoretisch moeten lukken!

Moet zo lukken ;)

Tijn1 12-02-08 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arsec (Bericht 62609)
Ik had die guide gezien, maar ik dacht dat er makkelijkere methodes bestonden, maar ik zal deze eens volgen dan. Bedankt!

Edit: als je nog de guide kan geven voor dan unlocked naar 1.1.2 naar de 3 te gaan maak je me helemaal gelukkig ^^

Nog makkelijker update naar 1.1.3 in itunes en doe dan de methode van zibri in totaal alles bij elkaar 10 tot 15 min werk en dan als laatste any sim 1.3 van de iclarified repo erover en je kan bellen met de laatste software!

Doe dit allen als je een 3.9 bootlader hebt die is nog terug tebrengen!

Tijn1 12-02-08 23:42

Ik heb er btw vandaag nog twee mee weten te unlocken met ziphone methode


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:28.