1.1.2 turbosim upgraden naar 1.1.3 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 iphones meegebracht vorige week uit new york voor vrienden. deze zijn met 1.1.2 turbosim.. kan ik deze softupgraden via installer naar 1.1.3?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb 2 iphones meegebracht vorige week uit new york voor vrienden.
deze zijn met 1.1.2 turbosim.. kan ik deze softupgraden via installer naar 1.1.3? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja dat vraag ik me ook af. maar iig je hebt voor niets je turbosims gekocht, want er is al een softwareunlock
|
|
|||
|
|||
![]() ja heb het ook net gelezen maarja is toch voor anderen dus
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja gewoon met die Official 1.1.3 Upgrader van Dev team, werkt perfect voor mij (ik heb ook 1.1.2 otb + turbo)
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een IPhone 16GB. Zijn hier al sims voor voorhanden?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() alles werkt nog perfect na de softupgrade...
|
|
|||
|
|||
![]() ok boys. probleem. misschien ben ik in de verkeerde topic, shame on me.
het probleem is dat ik mijn OTB 1.1.2 met BL 4.6 voorzien van Geohots unlock via itunes heb geupdate. Had ik niet moeten doen, ![]() Iemand enig idee hoe ik mijn iPhone weer werkend kan maken? Essential |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Heb je JA geklikt op vraag 2, maw een volledige nieuwe setup of gewoon een update? Als ik het forum lees duurt het een 30-tal minuten voordat de upgrade klaar is. Is dan de nieuwe methode via ZiPhone niet veel gemakkelijker? Even ter verduidelijking ik heb een 1.1.2 OTB gekocht in december in Londen, heb hem dan volgens de traditionele manier klaar gemaakt voor gebruik samen met een SuperSim. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Van turbosim naar gewoon jailbreaken? | brittje | Archief | 3 | 18-11-09 18:29 |
Downgraden naar 1.1.4 en daarna upgraden naar 2.0 | coolhva | Archief | 1 | 25-07-08 14:10 |
upgrade van 1.1.2 met turbosim naar 1.1.3 | stefaand | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-02-08 16:29 |
upgraden naar 1.1.3. | mabaelst | Archief | 2 | 31-01-08 19:54 |
heb iphone 1.1.2 met turbosim...kan ik upgraden naar 1.1.3 ? En werkt de turbosim dan | stefaand | Unlock [archief] | 2 | 21-01-08 14:53 |
|
|