iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Historie doet het niet. (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/7075-historie-doet-niet.html)

guust flater 11-02-08 16:18

Historie doet het niet.
 
Ik heb een vreemd probleem. Mijn iPhone op 113, unlocked, heeft geen bel historie meer. Althans, als ik op settings druk zie ik wel hoeveel er gebeld is. Maar wanneer ik telefoneer en later een nummer via historie probeer terug te halen, dan klapt de telefoon er uit.

Wie de oplossing heeft mag het zeggen.

mvg

Guust F

Nikooos 11-02-08 19:22

 Verplaatst naar: Problemen (modding)

Phony 12-02-08 13:27

Geen Historie
 
Beste Guust
Ik heb hetzelfde probleem
als ik gebeld ben zie ik boven het telefoon icoontje een 1 staan als ik dan op historie druk om te kijken wie mij gebeld heeft dan springt de telefoon
weer naar Springboard
Ik heb systeen 1.1.3 bootlader 4.6 een sim van T Mobile
kent iemand dit probleem en is er (al ) een oplossing
of gewoon even wachten

Met vriendelijke groet
Phony

guust flater 12-02-08 14:10

Ik heb alle instellingen en de inhoud gewist en nu werkt het weer, maar ook op de andere fora kan ik geen oplossing vinden voor dit probleem.

mvg

Guust F

guust flater 12-02-08 15:06

Het probleem is weer terug, ik heb geen idee waar het aan ligt, maar het is bij mij ontstaan na dat ik meer nummers had toegevoegd.

mvg

Guust F

baass 12-02-08 17:04

Ik heb precies hetzelfde probleem..heb ook 1.1.3, maar dan met bl 3.9. Tot nu toe is dit mijn enige probleem.
Hij springt dus na het klikken op het historie icoontje weer terug naar springboard.

grtz

guust flater 12-02-08 17:29

Ik denk dat ik weet waar het aan ligt. Heb je van de repo ifoneguide.nl/113 de nederlandse nummerherkenning 1.1 geinstalleerd of iets wat daar op lijkt?
Zo ja uninstall deze eens. Waarschijnlijk is je probleem daarna opgelost, alleen heb je ook geen Nederlandse nummerweergave meer.
Ik weet niet hoe je dit op moet lossen.

mvg

Guust F

baass 12-02-08 17:32

ik heb idd die nummerherkenning geinstalleerd, niet dat ie werkte maargoed...ik ga dit even proberen

baass 12-02-08 17:38

ok, historie is idd weer terug! thanx! alleen nu de nummerweergave en de nummerherkenning nog:P

guust flater 12-02-08 18:55

Inderdaad, daar bestaat schijnbaar wel een fix voor, maar niet via de installer.

mvg

Guust F

Phony 12-02-08 19:28

Historie
 
Beste Guust en Baass

Inderdaad daar ligt het aan heb ook de nummerherkenning 1.1 geuninstalled en inderdaad nu doet de historie het wel
bedankt voor het meedenken en oplossen van het probleemtje nu inderdaad nog de nummerherkenning goed krijgen wie weet de fix hiervoor


met een vriendelijke belgroet Phony

guust flater 12-02-08 20:57

De fix staat in een ander draadje maar daarvoor heb je meer kennis nodig van software en de software structuur van de iPhone alsook de wijze waarop je software vanaf je computer op je iPhone kunt krijgen. Van beide heb ik geen enkele kennis, dus ik me waag me er niet aan.

Mocht je het willen proberen zoek in de zoekfunctie eens op NUMMERHERKENNING.

mvg

Guust F

baass 12-02-08 21:10

Idd, ik ben bang verder van huis te raken als ik dit zelf allemaal ga proberen..er is vast een held die dit in no-time weet te fixen!

iFonzie 14-02-08 19:07

Download de Nummerherkening van de iFoneguide en Historie werkt weer :)

de nummerherking is geupdate naar versie 1.4 waar dus de crash bug gefixed is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:59.