//

Geupdate na 112 ma kan niet bellen! wie helpt?

Geupdate na 112 ma kan niet bellen! wie helpt? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, ik heb een geunlockte us 8gb phone. Heb eerst oktoprep geinstalleerd en anysim 1.21u. daarna geupdate naar 112 via itunes. Daarna heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-08, 15:12
sjoran's schermafbeelding
sjoran sjoran is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Zutphen
Berichten: 201
Stuur een bericht via MSN naar sjoran
Standaard Geupdate na 112 ma kan niet bellen! wie helpt?

beste mensen,

ik heb een geunlockte us 8gb phone. Heb eerst oktoprep geinstalleerd en anysim 1.21u. daarna geupdate naar 112 via itunes. Daarna heb ik jailbreak.jar gedraaid en even gewacht. nadat hij klaar was duurde het een tijdje en starte hij opnieuw op. Nu doet de phone het gewoon en hij laat ook de carrier, tmobile, zien met vol bereik. In independence staat bij info dat ik versie 112 heb en baseband 4.2.13. Ook laat hij hier zien dat ssh niet geinstalleerd is ma die is wel degelijk geinstallerd via installer. Als ik nu op phone klik en een nummer in wil toetsen gaat hij weer terug naar het springbord en kan dus niet bellen. Ook kan ik niet gebeld worden. Heeft iemand enig iedee wat ik moet doen.???
Heb het hele forum al doorgelezen sinds gisteravond maar kan geen oplossing vinden. Wie helpt mij???


Alvast bedankt!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-08, 15:23
diedbase diedbase is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

Moderators, please maak een einde aan iedereen die zulke nutteloze topics aanmaakt, dit is al zo zo zo ontzettend vaak aan bod, geweest, en zo topic vervuilend.

Je hebt dus duidelijk niet het forum doorgelezen, noch gezocht, een guide gevolgd of iets.

Het antwoord is,
Installeer iWorld, staat in de installer onder tweaks 1.1.2
open het, en kies nederland, reboot en je telefoon doet het
SUCCES
  #3  
Oud 12-02-08, 15:23
sjoran's schermafbeelding
sjoran sjoran is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Zutphen
Berichten: 201
Stuur een bericht via MSN naar sjoran
Standaard

Heb net even geprobeerd om iemand bij mijn contacts toe te voegen en dan te bellen en dit lukte wel, kan dus niet naar een nummer bellen die ik intoets bij keypad en kan niet gebeld worden........snap er helemaal niets meer van

denk toch een probleem met anysim, ma welke?
  #4  
Oud 12-02-08, 15:30
sjoran's schermafbeelding
sjoran sjoran is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Zutphen
Berichten: 201
Stuur een bericht via MSN naar sjoran
Standaard

@diedbase

kan me voorstellen dat het je stoort dat ik dit topic hebt geopend, ma kon het egt niet vinden. Ben niet dom ofzo ma kwam er gewoon even niet uit. Maargoed jij hebt mij de oplossing gegeven en daar ben ik je dankbaar voor, dus bedankt!!!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na iphone reset kan ik alleen maar 112 bellen? robindinho iPhone algemeen 11 27-08-10 02:59
webmail van Microsoft Outlook lukt niet. Wie helpt me? mattie222 iPhone algemeen 14 03-12-09 20:42
112 bellen gaat niet met iPhone en T-Mobile-NL fedorr Odido (T-Mobile) 4 07-05-09 15:49
Baseband okay, maar OS wil niet booten. Wie helpt? Fresh iPhone algemeen 4 30-01-09 23:54
Na hardware hack, niet 'normaal' bellen wie kan helpen? mploeg Unlock [archief] 3 10-02-08 14:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:26.