//

HELP: Restore niet mogelijk: Onbekende fout (6)

HELP: Restore niet mogelijk: Onbekende fout (6) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb deze vraag ook al gepost op een andere discussie maar ik wordt er zo radeloos van dat ik het hier ook nog maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-08, 01:41
gracha gracha is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 17
Standaard HELP: Restore niet mogelijk: Onbekende fout (6)

Ik heb deze vraag ook al gepost op een andere discussie maar ik wordt er zo radeloos van dat ik het hier ook nog maar probeer. Ik kan nl niet meet restoren naar 1.1.1./1.1.2 en krijg foutmelding: "er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (6). Ik heb een bootloader 4.6 US iphone. Gistweren nog 1.1.2. Dit is gebeurt na een geohot software unlock. Na upgrade en jalibreak 1.1.3 ging het ook nog goed. Echter Toen in NL taal instellingen wilde installleren crashte hij en kon ik niet meer restoren. Ik wil geen officieel herstel van apple want dan kan ik niet meer jailbreaken. Iedere poging om nu te restoren in restore mode of DFU mode in itunes 7.5 of 7.6 lukt me niet via mijn mac. Ik blijf die mededeling krijgen "onbekende fout (6)
Wie kan mij a.u.b. helpen????
Ik wordt hier knap moedeloos van, dus ik zal erg blij zijn als iemand me een echt goed advies kan geven.
vr gr
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-08, 02:11
lijnkamp's schermafbeelding
lijnkamp lijnkamp is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Ede
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gracha Bekijk bericht
Ik heb deze vraag ook al gepost op een andere discussie maar ik wordt er zo radeloos van dat ik het hier ook nog maar probeer. Ik kan nl niet meet restoren naar 1.1.1./1.1.2 en krijg foutmelding: "er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (6). Ik heb een bootloader 4.6 US iphone. Gistweren nog 1.1.2. Dit is gebeurt na een geohot software unlock. Na upgrade en jalibreak 1.1.3 ging het ook nog goed. Echter Toen in NL taal instellingen wilde installleren crashte hij en kon ik niet meer restoren. Ik wil geen officieel herstel van apple want dan kan ik niet meer jailbreaken. Iedere poging om nu te restoren in restore mode of DFU mode in itunes 7.5 of 7.6 lukt me niet via mijn mac. Ik blijf die mededeling krijgen "onbekende fout (6)
Wie kan mij a.u.b. helpen????
Ik wordt hier knap moedeloos van, dus ik zal erg blij zijn als iemand me een echt goed advies kan geven.
vr gr
Ik heb het zelfde probleem gehad, ook na Geohot. Enige mogelijkheid is om via iBrickr je telefoon uit DFU mode te halen en dan via iTunes te restoren. Dus zonder shift. Je krijgt dan een compleet schone 1.1.3 installatie die je weer via de nieuwe methodes kan unlocken!

Succes!!!!!
  #3  
Oud 13-02-08, 08:24
gracha gracha is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 17
Standaard

Dank voor je snelle reactie.
Is er ook een methode voor mac gebruikers?
Ik kan evt dit op een pc proberen.
En ik kan dan nog gewoon bellen daarna? Ik dacht dat als je een restore vanuit itunes verricht dat je dan een ipod touch terug kreeg.
  #4  
Oud 13-02-08, 11:19
lijnkamp's schermafbeelding
lijnkamp lijnkamp is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Ede
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gracha Bekijk bericht
Dank voor je snelle reactie.
Is er ook een methode voor mac gebruikers?
Ik kan evt dit op een pc proberen.
En ik kan dan nog gewoon bellen daarna? Ik dacht dat als je een restore vanuit itunes verricht dat je dan een ipod touch terug kreeg.
Ik heb geen verstand van Mac's. Via de nieuwe ZiPhone methode kan je een 4.6 jailbreaken, unlocken en activeren via een grafische schil in Windows.
Dus gewoon via iTunes naar 1.1.3 en dan ZiPhone draaien.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onbekende fout bij restore (Error 9) Fool iPhone algemeen 30 29-05-11 22:41
Kan iPhone niet synchroniseren, onbekende fout (-54) marco_sire iTunes 8 04-08-09 20:28
De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (10) Boy van Baal iPhone algemeen 3 09-05-09 21:13
iPhone: De iphone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (9) . hababam Jailbreak 1 03-08-08 04:26
itunes - restore - onbekende fout cederique Unlock [archief] 4 12-02-08 15:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.