iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Problemen na upgrade 1.1.3 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/7302-problemen-na-upgrade-1-1-3-a.html)

Dylan 13-02-08 17:04

Problemen na upgrade 1.1.3
 
Ik heb gezocht maar topic niet gevonden.. (als die er al is, excuus!)

Vandaag via ZiPhone geupdate naar 1.1.3 alles leek te werken.

Na het installeren van alle apps die ik gebruikte in 1.1.1 kwamen de problemen:

- Services sluit direct na openen
- Wi-Fi problemen, hij connect wel maar geen internet
- Taskbar notifier doet het niet meer
- Customize werkt maar half, sluit ook vaak na openen


Wat zijn nou de echte voordelen van 1.1.3 tenopzichte van 1.1.2 want ik twijfel hard om daarheen terug te gaan..

Grample 13-02-08 17:07

Heb je eerst in iTunes geupdate naar 113 of ZiPhone uitgevoerd over je bestaande en werkende 113 ?

Dylan 13-02-08 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grample (Bericht 63179)
Heb je eerst in iTunes geupdate naar 113 of ZiPhone uitgevoerd over je bestaande en werkende 113 ?

Heb in Itunes geupdate naar 113 en daarna Ziphone eroverheen gedaan.. Moest hem daarna nog unlocken met Anysim 1.3 dat ging prima, maar wat zijn de voordelen nou van 1.1.3, uiteraard heb ik de topic gelezen met de "voordelen", maar veel apps doen het niet of minder als bij de vorige FW's.

Iedereen zit nu dus op 113 met minder goed werkende apps als op 111 en 112 met alleen het voordeel dat smsjes naar meerdere mensen tegelijk gestuurd kan worden?

Grample 13-02-08 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dylan (Bericht 63187)
Heb in Itunes geupdate naar 113 en daarna Ziphone eroverheen gedaan.. Moest hem daarna nog unlocken met Anysim 1.3 dat ging prima, maar wat zijn de voordelen nou van 1.1.3, uiteraard heb ik de topic gelezen met de "voordelen", maar veel apps doen het niet of minder als bij de vorige FW's.

Iedereen zit nu dus op 113 met minder goed werkende apps als op 111 en 112 met alleen het voordeel dat smsjes naar meerdere mensen tegelijk gestuurd kan worden?

Als je dat "voordelen" topic had gelezen dan had je geweten dat er wel meer voordelen zijn behalve sms naar meerdere mensen sturen. En nee, ik ga die voordelen niet noemen ;)

Dylan 13-02-08 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grample (Bericht 63211)
Als je dat "voordelen" topic had gelezen dan had je geweten dat er wel meer voordelen zijn behalve sms naar meerdere mensen sturen. En nee, ik ga die voordelen niet noemen ;)

En daarmee bedoel je dit:

Waarom zou ik upgraden naar versie 1.1.3?
• Aan te passen Homescreen
-> Kon met Customize al
• Shortcuts op je Homescreen naar je favoriete webpagina’s of apps.
-> Nutteloos
• Het sturen van tekstberichten naar meerdere personen tegelijk.
-> Kon met een app in 1.1.1 ook al en dat doe je miss 2 x per jaar.
• Een vernieuwde versie van Google Maps.
-> Nutteloos
• Naar alle waarschijnlijkheid compactibiliteit met Apples SDK.
• Minder fouten in het besturingssysteem (alhoewel de fouten in de jailbreak dit weer opheft).
• Third party software die wordt geupdate voor 1.1.3 zijn niet backwards compatible (niet te gebruiken op vorige firmware versies!)

Deze dingen zijn dus de enige voordelen van 1.1.3?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:50.