//

Turbosim / andere SIM unlockmogelijkheden

Turbosim / andere SIM unlockmogelijkheden discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een aantal vragen die ik niet allemaal elders heb kunnen vinden m.b.t. Turbosim-achtige unlockmethoden. Dit zoek ik: een unlockmethode die (tot nu toe) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-08, 20:25
Joost91 Joost91 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zaanstad
Berichten: 97
Standaard Turbosim / andere SIM unlockmogelijkheden

Ik heb een aantal vragen die ik niet allemaal elders heb kunnen vinden m.b.t. Turbosim-achtige unlockmethoden.
  • Dit zoek ik: een unlockmethode die (tot nu toe) bij elke firmwareupgrade blijft werken! Kan dit met Turbosim?
  • Verander je ook wat in de software van de iPhone bij het gebruik van Turbosim?
  • Zeg je misschien: je kunt beter een ander soort simkaart gebruiken voor unlocken en heel graag: wat zijn jullie ervaringen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-08, 20:30
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joost91 Bekijk bericht
Ik heb een aantal vragen die ik niet allemaal elders heb kunnen vinden m.b.t. Turbosim-achtige unlockmethoden.
  • Dit zoek ik: een unlockmethode die (tot nu toe) bij elke firmwareupgrade blijft werken! Kan dit met Turbosim?
  • Verander je ook wat in de software van de iPhone bij het gebruik van Turbosim?
  • Zeg je misschien: je kunt beter een ander soort simkaart gebruiken voor unlocken en heel graag: wat zijn jullie ervaringen?
Alvast bedankt!
- Ja, tot nu toe wel
- Nee, hij kopieert wat van je AT&T sim af, waardoor je iPhone hem herkent als een geldige SIM (zoiets iig)
- Turbosim is herprogrammeerbaar, dus betere ondersteuning voor toekomstige versies, maar je kan ook al softwarematig unlocken met ZiPhone (zie software unlock forum)

Gr. Amp
  #3  
Oud 13-02-08, 20:35
Joost91 Joost91 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zaanstad
Berichten: 97
Standaard

Softwareunlock wil ik liever niet, omdat ik dan niet kan upgraden naar nieuwe firmware. Een vriend van me gaat binnenkort naar de VS en het enige wat me nu nog tegenhoudt om een 16GB iPhone te kopen is dat ik hem niet kan upgraden. Maar dit is in principe dus mogelijk met Turbosim? En StealthSIM, is dat beter of werkt dat precies hetzelfde?

Overigens nog een (voor dit subforum) off-topic vraag: welke talen kunnen momenteel worden geselecteerd in de iPhone?
  #4  
Oud 13-02-08, 21:25
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joost91 Bekijk bericht
Softwareunlock wil ik liever niet, omdat ik dan niet kan upgraden naar nieuwe firmware. Een vriend van me gaat binnenkort naar de VS en het enige wat me nu nog tegenhoudt om een 16GB iPhone te kopen is dat ik hem niet kan upgraden. Maar dit is in principe dus mogelijk met Turbosim? En StealthSIM, is dat beter of werkt dat precies hetzelfde?

Overigens nog een (voor dit subforum) off-topic vraag: welke talen kunnen momenteel worden geselecteerd in de iPhone?
de nieuwste versie, waar die 16GB op draait is te unlocken/activeren/jailbreaken, en ik denk dat voorlopig zo blijft, kijk, het is nooit een garantie dat je 1.1.4 ook zal kunnen draaien.
Turbosim veranderd hier niets aan, alleen met de *sim kan je wel dan weer bellen als er alleen al een jailbreak is.

En de StealthSim is ongeveer hetzelfde, maar niet herprogrammeerbaar
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 22:46
Overstappen andere provider & TurboSim the-edge Archief 6 04-04-08 13:06
1.1.2 + turbosim + vodafone 64k sim percy Unlock [archief] 5 12-03-08 11:22
3G sim kaartje werkt niet met TurboSim yanco Unlock [archief] 1 11-02-08 21:02
Turbosim op andere sim kaart plaatsen. Bahemath Unlock [archief] 3 29-01-08 11:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.