//

Summerboard themes onvindbaar

Summerboard themes onvindbaar discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn 1.1.3 iPhone Summerboard voor 1.1.3 geinstalleerd en verschillende themes. Ook had ik onder /var/root/Summerboard/themes/ via SSH mijn eigen theme geplaatst en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-02-08, 02:48
mrmark's schermafbeelding
mrmark mrmark is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam, Nederland
Berichten: 55
Standaard Summerboard themes onvindbaar

Ik heb op mijn 1.1.3 iPhone Summerboard voor 1.1.3 geinstalleerd en verschillende themes. Ook had ik onder /var/root/Summerboard/themes/ via SSH mijn eigen theme geplaatst en gebruikt.*Nadat ik wat andere themes had geinstalleerd via Installer kon ik de andere themes die ik had gebruikt niet meer vinden. In ieder geval niet meer onder /var/root/Summerboard/Themes/
Weet iemand misschien waar die themes dan heen gegaan zijn? Ik kan ze nog wel normaal vinden onder het SMBpref app, maar nergens meer via SSH. Gebruiken kan ik ze ook nog wel gewoon, dus ze zijn klaarblijkelijk niet gewist ofzo.
__________________
Mark de Jong.com - MacBook Pro 15" - iPhone 32Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-08, 03:04
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Hmm vreemd, als ik naar /var/root ga heb ik alleen maar Library staan.
De dir voor summeboard themes op 1.1.3 is:
/private/var/mobile/Library/SummerBoard/Themes/
  #3  
Oud 15-02-08, 03:11
mrmark's schermafbeelding
mrmark mrmark is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam, Nederland
Berichten: 55
Standaard

ah, ok. dan snap ik denk ik al wat er aan de hand is. de themes die ik dan krijg onder /var/root/Library/Summerboard zijn dan misschien nog oude themes die het oude filesystem gebruiken. en niet die van 1.1.3.
  #4  
Oud 15-02-08, 03:28
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Waarschijnlijk komen ze daar, misschien ff op pc backuppen, vanauit installer verwijderen en de back up handmatig naar die dir kopieren.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
themebuilder: summerboard themes maken op je iphone drm Jailbreak apps en thema's 2 23-05-08 19:09
summerboard themes niet zichtbaar riemen01 Archief 1 27-04-08 12:30
Themes via Summerboard doen niks. Pepperana Jailbreak apps en thema's 13 24-04-08 18:58
Themes voor 1.1.4 Summerboard / Spicychicken dutchy86 Archief 1 29-02-08 12:59
Summerboard themes gebruiken op 1.1.2 machiel Jailbreak apps en thema's 15 13-01-08 17:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.