//

Hulp nodig na ZIphone-methode !!

Hulp nodig na ZIphone-methode !! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Dan denk ik dat je niet om een volledige restore heen komt....en een upgrade naar 1.1.3 is dan het makkelijkst. iPhone aansluiten op de pc ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-02-08, 16:13
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Dan denk ik dat je niet om een volledige restore heen komt....en een upgrade naar 1.1.3 is dan het makkelijkst. iPhone aansluiten op de pc en middels iTunes herstellen om, als dat allemaal gedaan is, weer met ziphone te jailbreaken en te unlocken. De procedure staat al heel vaak beschreven. Hou rekening met twee dingen:
- het kan zijn dat een eerste restore met een foutmelding niet door gaat omdat je waarschijnlijk al 1.1.3 hebt. In dat geval helpt een restore in DFU mode...ook dat staat heel goed in de wiki beschreven.

Ik denk nl. dat je door een installer upgrade onbedoeld een stevig software conflict hebt veroorzaakt temeer daar er waarschijnlijk al allerlei andere software op jouw iphone stond.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-02-08, 16:14
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Heb je al geprobeerd te restoren met Itunes, want het ziet er naar uit dat dat de enige oplossing is.
  #23  
Oud 16-02-08, 16:39
teunis's schermafbeelding
teunis teunis is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Emmen
Berichten: 172
Stuur een bericht via MSN naar teunis
Standaard

ben ik nu mee bezig ,ik laat nog even weten hoe het afloopt.
  #24  
Oud 16-02-08, 17:13
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Oke... succes... ik denk dat het wel gaat lukken!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulp nodig! Fitz Archief 1 29-08-08 17:00
Ziphone en terug naar een andere unlock methode? iNiels Unlock [archief] 8 19-06-08 11:24
Welke unlock methode gebruikt Ziphone nu eigenlijk? MP3-junky Unlock [archief] 42 18-02-08 12:24
Ziphone methode Wi-Fi doet het niet meer... isyan68 Unlock [archief] 17 18-02-08 03:13
Na ZiPhone methode backup in iTunes terugzetten? AeronNL Unlock [archief] 7 15-02-08 08:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.