iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   iPhone wil niet herstellen (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/7486-iphone-wil-niet-herstellen.html)

hsl 22-02-08 14:01

ik zou zeggen, laat ze dat lekker bij iphoneactiveren.nl uitzoeken, best duur als ze hem voor 75 euro slopen en niet maken..

En als het niet lukt dan moeten ze een nieuwe iphone voor je regelen lijkt me.

Lothian 22-02-08 14:10

Ja, dat is makkelijk gezegd. Bij iphoneactiveren ben ik 'bellend' de deur uit gegaan, pas thuis na twee telefoontjes en wat internetten stopte het apparaat er mee.
Daarna weer terug naar iphoneactiveren geweest en daar hebben ze 2 weken getracht de iphone aan de praat te krijgen. Helaas is dit niet gelukt. Volgens iphoneactiveren is er een hardware probleem.

croiman 22-02-08 15:43

Lothian : code 1011 is beschadigde baseband,

hij wilt nie restoren? zet hem in recovery mode, sluit itunesHelper.exe af in taakbeheer. start Ziphone en doe de verbose (repair mode) alleen. Dan iphone herstarten, upgraden naar 113 en Ziphone je iphone laten activeren, jailbreak en unlock. werkt dit niet, probeer dan t volgende :
dan zou je nog na 111 moeten kunnen gaan, en jailbreaken via *#307# enz... doe daar in installer dan een repair of virginize van je baseband.

K heb die code ook al gehad, t is even vechten om trug in orde te krijgen, maar dat gaat. veel geluk en houd me op de hoogte....

leufje 25-02-08 18:00

Lothian: hoe staat het er inmiddels mee? Onder ziphone 2.4 kun je nu ook een complete refurb uitvoeren, heb je dat al geprobeerd?

croiman 26-02-08 15:14

k wil hem ook wel proberen te fiksen, heb er verschillende gehad die "zogezegd dood " waren en toch nog kunnen fixen da ze werken.

Questor 26-02-08 15:42

Ja dat had ik ook al, als ze er niet uitkomen... laat maar langskomen...

Duupje2002 13-03-08 11:26

Beste mede gebruikers,

Is er inmiddels al een definitiefe oplossing voor dit probleem?

Dwevbob 13-03-08 12:00

Maar waarom antwoord je Croiman niet Lothian? Hij heeft zowel de goede diagnose als de oplossing voor je...

croiman 13-03-08 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dwevbob (Bericht 81050)
Maar waarom antwoord je Croiman niet Lothian? Hij heeft zowel de goede diagnose als de oplossing voor je...

hij zal nie willen zeker?

croiman 13-03-08 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lothian (Bericht 69475)
Ja, dat is makkelijk gezegd. Bij iphoneactiveren ben ik 'bellend' de deur uit gegaan, pas thuis na twee telefoontjes en wat internetten stopte het apparaat er mee.
Daarna weer terug naar iphoneactiveren geweest en daar hebben ze 2 weken getracht de iphone aan de praat te krijgen. Helaas is dit niet gelukt. Volgens iphoneactiveren is er een hardware probleem.

Als t een hardware probleem is, moeten zij dat oplossen, en anders een andere iphone bezorgen, het kan niet de bedoeling zijn da je iphone door jou fout na amper even gebruikt te helpen de geest laat. Dan denk k da jij er nie veel aan kunt doen, dan is de rekening voor hun. En ander doen ze hun job niet tegoei daar. jammer om te zeggen.

Lothian 01-06-08 10:26

*update*

Nadat de iPhone bij Michael in de vriezer heeft gelogeerd werkt deze weer als een zonnetje!
Nogmaals, Michael heel erg bedankt!

Michael 01-06-08 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lothian (Bericht 120442)
*update*

Nadat de iPhone bij Michael in de vriezer heeft gelogeerd werkt deze weer als een zonnetje!
Nogmaals, Michael heel erg bedankt!

Heel graag gedaan :D
Zo zie je maar weer dat de 1011 error niet het einde van je iPhone betekent of dat er dure reparaties aan te pas moeten komen. Geduld en de vriezer....... Meer heb je niet nodig :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.