//

applicaties van sources toevoegen lukt niet

applicaties van sources toevoegen lukt niet discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vanmiddag een Iphone, en heb hem al unlocked en kan ook online en dergelijke, maar als ik een source toevoeg, kan hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-08, 23:40
gregory804 gregory804 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard applicaties van sources toevoegen lukt niet

Ik heb sinds vanmiddag een Iphone, en heb hem al unlocked en kan ook online en dergelijke, maar als ik een source toevoeg, kan hij die wel laden en updaten enzo, maar ik vind nergens de package die ik zou willen van die source.
Bv de sources voor Simport of Iano heb ik al toegevoegd, maar ik vind de packages nergens terug op mijn iphone, ook niet onder 'all packages'.
Hoe komt dit?
Alvast bedankt, Gregory
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-08, 23:50
tomscholle's schermafbeelding
tomscholle tomscholle is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Almelo
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar tomscholle
Standaard

ik heb IAno net toegevoegd (nou net vandaag om +/- 15.00uur). heb je de iphone al een keer uit gezet (en weer aan). dat heeft bij mij al meerdere problemen opgelost.
  #3  
Oud 17-02-08, 00:01
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

weet je 100% zeker dat je de namen goed ingetypt hebt? 1 klein foutje en de source zal niet laden. Zijn de adressen nog actueel die je gebruikt hebt? Nadat je de source ingetypt hebt en op OK getikt hebt gaan de sources refreshen en kom je weer in het edit scherm. Tik nogmaals op "refresh" linksboven.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IFoneguide repo toevoegen lukt niet. RVPV2009 Jailbreak apps en thema's 8 22-06-09 00:03
ifoneguide.nl/114 toevoegen aan sources lukt niet LittleDee Archief 1 16-05-08 16:54
Lukt niet contact uit gemiste oproepen toevoegen macgreek iPhone algemeen 2 14-04-08 17:01
Crash na het toevoegen van Sources Sick Mic Unlock [archief] 5 28-12-07 23:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:03.