//

Ijailbreak; makkelijker unlocken kan niet met de mac!

Ijailbreak; makkelijker unlocken kan niet met de mac! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) heb je misschien een goed alternatief voor windows of max os? staat nu zoveel op de site dat ik er niet geheel wijs meer van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 23-02-08, 13:56
didiersergei's schermafbeelding
didiersergei didiersergei is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 24
Standaard

heb je misschien een goed alternatief voor windows of max os? staat nu zoveel op de site dat ik er niet geheel wijs meer van wordt
__________________
Apple rules
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 23-02-08, 17:50
kimosabe kimosabe is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door didiersergei Bekijk bericht
Maar voor Ijailbreak heb je wel leopard nodig of niet??
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wernerdebijl Bekijk bericht
Dat klopt inderdaad.
Darn, ik heb Tiger 10.4.11...iemand die weet of het toch zou lukken ?
  #243  
Oud 23-02-08, 18:09
MacFly's schermafbeelding
MacFly MacFly is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimosabe Bekijk bericht
Darn, ik heb Tiger 10.4.11...iemand die weet of het toch zou lukken ?
Vanop de homepage van iJailbreak.com:

Citaat:
UPDATE: Intel/PPC Tiger systems don't work with 0.5.3 anymore. We'll attempt a fix soon
Duk ik denk niet dat het gaat lukken....
__________________
iPhone US 8GB - FW 2.1 via Pwnage-tool
  #244  
Oud 24-02-08, 08:09
marc marc is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 7
Standaard

ik had een 1.0.2 iphone unlock met anysim 1.1 en nu draaid door ijailbrake mijn iphone op 1.1.3 als een zonnetje. Aanpak: viginize met de tool van i.unlock.no makkelijk via installer op je iphone te zetten. Vervolgens virginizer uitvoeren (minuut of 5). Vervolgens iphome aansluiten op itunes en kiezen voor herstel. Itunes gaat nu 1.1.3 ophalen en de iphone updaten. Dat duurt een 15 minuten. Als dat klaar is krijg je iphpne registratie scherm. Zet itunes uit en open ijailbreak (leopard is nu nodig maar er komt als het goed is ook tiger versie) ik heb een ppc g5 en daar werkt het dus prima op. Ijailbrake vervolgens verzoeken om te unlocken (dat is jailbrake en unlock) en 5 minuten later draaid 1.1.3. Nog even itunes starten en de oude instellingen terug zetten en de mailinstellingen en voicemail instellingen aanpassen.
Extra tip: zet je iphone bij auto loc op never. Daarnaast heb ik steeds de originele sim van at@t er in gehad. Works for me! Succes!
  #245  
Oud 24-02-08, 12:49
egidius's schermafbeelding
egidius egidius is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Berlijn
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yocko Bekijk bericht
ik en een vriend van mij raar genoeg ook, hebben allebei het zelfde probleem met ons sms programma dat tergend langzaam is geworden na ijailbrek update naar 1.1.3 (na een originele independence/anysim unlockvan een 1.1.1 vorig jaar)

heeft iemand anders die ervaring ook?
Ja, ik hàd dezelfde ervaring (1.1.2/4.6), maar heb het idee, dat de nieuwe firmware eerst de hele bibliotheek aan sms-jes 'gelezen' moet hebben. Ik ben de hele lijst langsgegaan (alle afzenders een keer openen en weer sluiten) en heb dit probleem niet meer. Van de andere kant, als je je backup niet hebt teruggezet na de upgrade (ik heb dat wel gedaan), slaat dit antwoord weer helemaal nergens op. Tsja...
  #246  
Oud 24-02-08, 13:27
sjoran's schermafbeelding
sjoran sjoran is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Zutphen
Berichten: 201
Stuur een bericht via MSN naar sjoran
Standaard

Beste mensen,

ik heb via de ijailbreak methode me phone geupdate en unlocked......

Nou vroeg ik mij af of iemand weet op welke manier ik het "call forwarding" bericht kan uitschakelen onder 1.1.3 In de installer staan hier 2 progamma's voor maar bij de een staat alleen voor dev team methode en bij de ander aleen voor nate treu methode. Heeft iemand enig idee welke gaat werken of dat ze uberhaupt wel werken. Of is er een andere oplossing???

Alvast bedankt..!!!
__________________
Iphone 3G 16GB WIT simlock-vrij..!!!!
  #247  
Oud 24-02-08, 14:33
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoran Bekijk bericht
Beste mensen,

ik heb via de ijailbreak methode me phone geupdate en unlocked......

Nou vroeg ik mij af of iemand weet op welke manier ik het "call forwarding" bericht kan uitschakelen onder 1.1.3 In de installer staan hier 2 progamma's voor maar bij de een staat alleen voor dev team methode en bij de ander aleen voor nate treu methode. Heeft iemand enig idee welke gaat werken of dat ze uberhaupt wel werken. Of is er een andere oplossing???

Alvast bedankt..!!!
In ieder geval doet de DEV versie het
  #248  
Oud 24-02-08, 17:17
Rooligan's schermafbeelding
Rooligan Rooligan is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yocko Bekijk bericht
ik en een vriend van mij raar genoeg ook, hebben allebei het zelfde probleem met ons sms programma dat tergend langzaam is geworden na ijailbrek update naar 1.1.3 (na een originele independence/anysim unlockvan een 1.1.1 vorig jaar)

heeft iemand anders die ervaring ook?
Ja, dit had ik ook. Ik heb ook gezocht wat het probleem kan zijn, maar het komt doordat na de update iTunes de oude sms.db terugplaatst.

De oplossing:
Ga naar: /private/var/mobile/Library/SMS en delete hieruit de sms.db (dit is je bestand met al je sms-jes) (WAARSCHUWING: je bent dus uiteraard dan meteen al je sms-jes kwijt)

Daarna je iPhone even uit en weer aanzetten en je zult zien dat het vele malen sneller gaat, vooral de nieuwe sms-jes die binnenkomen.

Bij mij heeft het bovenstaande het probleem opgelost!

Rooligan
  #249  
Oud 24-02-08, 17:55
sjoran's schermafbeelding
sjoran sjoran is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Zutphen
Berichten: 201
Stuur een bericht via MSN naar sjoran
Standaard

Het werkt....!!! Tnx!!
  #250  
Oud 24-02-08, 18:40
egidius's schermafbeelding
egidius egidius is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Berlijn
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rooligan Bekijk bericht
Ja, dit had ik ook. Ik heb ook gezocht wat het probleem kan zijn, maar het komt doordat na de update iTunes de oude sms.db terugplaatst.

De oplossing:
Ga naar: /private/var/mobile/Library/SMS en delete hieruit de sms.db (dit is je bestand met al je sms-jes) (WAARSCHUWING: je bent dus uiteraard dan meteen al je sms-jes kwijt)

Daarna je iPhone even uit en weer aanzetten en je zult zien dat het vele malen sneller gaat, vooral de nieuwe sms-jes die binnenkomen.

Bij mij heeft het bovenstaande het probleem opgelost!

Rooligan
Het zou best kunnen, dat dit een goede oplossing is, maar je zegt het al, je bent wel al je sms-jes kwijt. Hoeft geen probleem te zijn, maar als je ze wilt bewaren, is mijn methode veiliger.
  #251  
Oud 24-02-08, 19:11
Franky's schermafbeelding
Franky Franky is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Wilsum
Berichten: 23
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Franky Stuur een bericht via MSN naar Franky
Standaard

Ik heb all van alles gelezen maar ik kan nergens precies vinden hoe, wat en waarmee ik op mijn Mac een 1.1.1 unlockte US 8GB iPhone met modem FW: 04.01.13_G en Bootloader: 3.9_M3S2 gemakkelijk naar 1.1.3 krijg? De 'Locate me' functie in Googel Maps moet wel werken!

Kan iemand mij vertel hoe en met welke tool/app?
Bij voorbaat dank,

- Franky

(1.1.1 unlockte US 8GB iPhone met modem Firmware: 04.01.13_G en Bootloader: 3.9_M3S2)
__________________
"Think Different"
  #252  
Oud 24-02-08, 19:43
Pako Pako is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franky Bekijk bericht
Ik heb all van alles gelezen maar ik kan nergens precies vinden hoe, wat en waarmee ik op mijn Mac een 1.1.1 unlockte US 8GB iPhone met modem FW: 04.01.13_G en Bootloader: 3.9_M3S2 gemakkelijk naar 1.1.3 krijg? De 'Locate me' functie in Googel Maps moet wel werken!

Kan iemand mij vertel hoe en met welke tool/app?
Bij voorbaat dank,

- Franky

(1.1.1 unlockte US 8GB iPhone met modem Firmware: 04.01.13_G en Bootloader: 3.9_M3S2)
Ik zou zeggen: begin eens met dit draadje te lezen bij p1
Om niet flauw te doen: iTunes de update naar 1.1.3 laten doen, iJailbreak downloaden en daarmee unlock en jailbreak uitvoeren, kind kan de was doen!
  #253  
Oud 24-02-08, 19:46
wimmaz wimmaz is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard variable firmware is not defined -2753

i get this error while using iJailbreak:

The variable firmware is not defined (-2573)
Getting device information and it blocks

Iemand een idee wat er foutloopt?
  #254  
Oud 25-02-08, 11:53
denboris denboris is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 70
Standaard

wow fantastisch, werkt als een trein
  #255  
Oud 26-02-08, 17:16
rikkie123 rikkie123 is offline
• iOS 9.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 153
Standaard

net even voor me vader unlocked, werkt perfect,

weet iemand of ik mijn tel IPSF unlocked ook hiermee kan doen? zit op bootloader 3.9!

of kan ik dan gewoon alleen de jailbreak doen en hoef ik niet te unlocken?
  #256  
Oud 26-02-08, 19:59
question question is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard

Shit,

Ik lees net dat de iPhone Firmware is geupdate naar 1.1.4.
Ik heb net gevraagd om een iPhone mee te nemen van de UK.
Als ze die morgen gaan halen, dan staat daar hopelijk toch nog 1.1.3 op want ik wil hem wel iJailbreaken.
  #257  
Oud 26-02-08, 20:30
PaecKE PaecKE is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door question Bekijk bericht
Shit,

Ik lees net dat de iPhone Firmware is geupdate naar 1.1.4.
Ik heb net gevraagd om een iPhone mee te nemen van de UK.
Als ze die morgen gaan halen, dan staat daar hopelijk toch nog 1.1.3 op want ik wil hem wel iJailbreaken.
De kans is wel bijzonder klein, lees: onmogelijk klein, dat een iPhone die je morgen gaat kopen 1.1.4 geinstalleerd zal hebben. Laatst hoorde ik van een recent gekochtte iPhone uit de VS met 1.1.2 erop, dus maak je geen zorgen
  #258  
Oud 26-02-08, 21:17
Vlex Vlex is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard

Ik wil nu toch ook wel graag upgraden van 1.1.1 (OTB) naar 1.1.3. Nu zit ik alleen op tiger en is 1.1.4 net uitgekomen.

Baseband 04.01.13_G
Bootloader 3.9_M3S2

Kan iemand mij vertellen of het toch mogelijk is om 1.1.3 erop te krijgen, en alles te kunnen gebruiken; jailbreak, bellen, en locate me functie.

Thanks
  #259  
Oud 26-02-08, 22:13
wernerdebijl wernerdebijl is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Helaas... ik krijg vrijdag mijn 1.1.3.. en zal hem dus niet kunnen upgraden. Je kunt in iTunes niet selecteren dat je een vorige versie wilt installeren. Even wachten tot hiervoor een crack komt.

Dat zal vermoedelijk niet lang duren want verschillende bronnen hebben al bevestigd dat de Windows crack gewoon werkt op de 1.1.4. Wellicht werkt iJailbreak ook op 1.1.4. Wie test dit uit?
  #260  
Oud 26-02-08, 22:49
wernerdebijl wernerdebijl is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Toch een vraag.. zoals gezegd verwacht ik vrijdag een 1.1.3 iPhone uit Engeland te krijgen die ik moet Jailbreaken en unlocken.

Ik neem aan dat als deze 113 OTB is, ik deze meteen kan iJailbreaken? Of moet ik eerst iets met iTUnes doen. Wat is de precieze code ook al weer voor 113?

Mocht het fout gaan, is het meteen gedaan met spelen, daar ik alleen naar 114 kan upgraden.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: kan hem niet unlocken met iliberty,, please help!!!! dennis2010 Unlock 7 01-06-10 14:32
Makkelijker contacten beheren vanaf Mac/Pc? Stinomertrini Desktop-applicaties 7 02-11-09 14:27
mac: ijailbreak gebruikt en dan updaten naar 2.0 mhoutman Jailbreak [archief] 3 23-07-08 13:13
Keypad doet het niet na unlock met ijailbreak! guza Unlock [archief] 2 05-03-08 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:52.