//

Ijailbreak; makkelijker unlocken kan niet met de mac!

Ijailbreak; makkelijker unlocken kan niet met de mac! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook hier totale verbijstering .... Zo simpel kan het niet zijn, maar is het wel. Geweldig!!!!!!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 15-02-08, 02:09
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

Ook hier totale verbijstering ....
Zo simpel kan het niet zijn, maar is het wel.
Geweldig!!!!!!
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 15-02-08, 09:38
blupblup blupblup is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Washington, DC
Berichten: 61
Standaard

bij mij ook gelukt.. maar mijn icoontjes bewegen niet hoor...? very strange. ik zit weldegelijk op 1.1.3 want ik kan wél smsen naar meerdere personen..

iemand een suggestie?

EDIT: heb al gevonden hoe het moet... sorry voor het vervuilen van het forum ;-)))

Laatst gewijzigd door blupblup; 15-02-08 om 09:47.
  #83  
Oud 15-02-08, 10:10
nicowinterman nicowinterman is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: twello
Berichten: 46
Stuur een bericht via Instant Messenger naar nicowinterman Stuur een bericht via MSN naar nicowinterman
Standaard installer verdwijnt

iemand al zelfde probleem als mij mijn installer verdwijnt steeds van het springboard help help
  #84  
Oud 15-02-08, 10:24
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wika Bekijk bericht
Heb net geupdate naar 1.1.3 en iJailbreak uitgevoerd. Werkt bijna perfect, want de locate me functie in Google Maps doet het niet? De modem firmware staat op 04.02.13_G.
Dit heb ik dus ook. Na een naar 1.1.3 update werkte Locate Me wel, maar nu na een restore naar 1.1.3 lijkt de functie niet te werken. Iemand hier al een fix voor?
  #85  
Oud 15-02-08, 10:34
billdesman billdesman is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 49
Standaard

Is er al een versie voor Tiger?
  #86  
Oud 15-02-08, 10:36
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door billdesman Bekijk bericht
Is er al een versie voor Tiger?
heb al gelezen dat het ook op tiger werkt
  #87  
Oud 15-02-08, 10:47
leroyberendsen leroyberendsen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik heb zelf Windows Vista...... is er een manier om op die manier mn Iphone weer te herstellen"?
  #88  
Oud 15-02-08, 10:48
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leroyberendsen Bekijk bericht
Ik heb zelf Windows Vista...... is er een manier om op die manier mn Iphone weer te herstellen"?
Wees eens duidelijker. Wat bedoel je met herstellen?
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #89  
Oud 15-02-08, 10:52
leroyberendsen leroyberendsen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Wees eens duidelijker. Wat bedoel je met herstellen?
Heb een maand terug per ongeluk een download gedaan via Itunes, en vervolgens werkt mijn telefoon dus helemaal niet meer. Met IJailbreak las ik dat je de Iphone weer kunt unlocken. Heb alleen Windows Vista. Dus vandaar mijn vraag hoe ik mn phone weer kan gebruiken.
  #90  
Oud 15-02-08, 11:01
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Nou, dit is sowieso het iJailbreak topic, een GUI tool voos OS X... Dus of je hier echt veel verder komt met vragen over Vista?
  #91  
Oud 15-02-08, 11:05
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leroyberendsen Bekijk bericht
Heb een maand terug per ongeluk een download gedaan via Itunes, en vervolgens werkt mijn telefoon dus helemaal niet meer. Met IJailbreak las ik dat je de Iphone weer kunt unlocken. Heb alleen Windows Vista. Dus vandaar mijn vraag hoe ik mn phone weer kan gebruiken.
Ik denk dat je beter bij topic ZiPhone moet kijken: https://forum.iculture.nl/f14/i...2-113-otb.html
  #92  
Oud 15-02-08, 11:16
elflogo elflogo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 35
Standaard

Ook hier weer een goede poging.. 1.0.2(anysim) -> virg -> update 1.1.3 (via iTunes) dan iTunes afzetten en dan iJailbreak (jailbreak en unlock)
Nu 1.1.3 met elke sim. Wi-Fi/tel/sms/installer/wiebelen/locate/

gr
  #93  
Oud 15-02-08, 11:34
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Hey, Locate Me doet het nu wel, nu ik op m'n werk ben. Misschien afhankelijk van op welke gsm mast je zit ofzo?
  #94  
Oud 15-02-08, 12:36
digideon digideon is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elflogo Bekijk bericht
Ook hier weer een goede poging.. 1.0.2(anysim) -> virg -> update 1.1.3 (via iTunes) dan iTunes afzetten en dan iJailbreak (jailbreak en unlock)
Nu 1.1.3 met elke sim. Wi-Fi/tel/sms/installer/wiebelen/locate/

gr

Ik vraag me dus af of de tussenstap Virginize nodig is. Volgens mij kun je een 1.0.2 (anysim) ook rechtstreeks updaten/herstellen naar 1.1.3 via iTunes en vervolgens iJailbreak z'n werk laten doen, of zie ik dat verkeerd? (een vriend van me heeft nog zo'n "oude" 1.0.2 dus vandaar deze check, voordat ik z'n iPhone om zeep help ;-).
  #95  
Oud 15-02-08, 13:01
elflogo elflogo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 35
Standaard

Ik weet het niet maar als je via de wiki de Virginize doet van unlock.no (2min werk) dan heb je weer een "schone" iPhone. dan via iTunes naar 1.1.3 en klaar is k...

gr,
  #96  
Oud 15-02-08, 13:07
MacFly's schermafbeelding
MacFly MacFly is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Dit heb ik dus ook. Na een naar 1.1.3 update werkte Locate Me wel, maar nu na een restore naar 1.1.3 lijkt de functie niet te werken. Iemand hier al een fix voor?
Welke BL heb je op je iPhone? 3.9 of 4.6...
Met de baseband van 1.1.2 zal de locate functie niet werken, daarvoor moet je de baseband van 1.1.3 hebben.

Ik weet niet of er al een unlock is voor de laatste baseband icm BL 4.6 zonder dat je baseband gedowngrade wordt.. Er is de laatste dagen zoveel nieuws verschenen dat ik het effe niet meer zo goed volg allemaal.
__________________
iPhone US 8GB - FW 2.1 via Pwnage-tool
  #97  
Oud 15-02-08, 13:55
ny1985 ny1985 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 35
Standaard

Ik dacht dat alles perfect werkte, maar nadat Edge het vannacht heel even deed, doet ie t vandaag niet meer.
Ik heb al network reset gedaan, Boss Prefs opnieuw geinstalleerd, services geprobeerd. Maar niks helpt, iemand een idee?

Edit: zit nu in de trein en nu doet ie t wel, heel vaag

Laatst gewijzigd door ny1985; 15-02-08 om 14:32.
  #98  
Oud 15-02-08, 14:06
rcknierim rcknierim is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Standaard

Ook net gedaan vanuit 1.1.1. Werkt goed allemaal.

Alleen heb ik nu 4,3GB aan "other" op m'n iphone staan. Enig idee wat dat is? En hoe ik het kan verwijderen?

Bvd!
  #99  
Oud 15-02-08, 14:32
VeeGee VeeGee is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard

Ik heb hier nu een 1.1.1 iPhone liggen met BL 3.9, helemaal geunlocked. Echter deze is standaard gesynchroniseerd met een windows PC, echter heb ik ook een MacBook met Leopard, als ik daar iJailbreak op uitvoer, kan ik mijn iPhone daarna nog gewoon syncen met mijn normale windows pc?
Verder vroeg ik me af of het probleem dat ik hoor van sommige mensen dat het installer icoontje opeens verdwijnt? Is hier al wat tegen te vinden, of is dit inmiddels al opgelost.
En als ik het goed begrijp klik ik gewoon in iTunes 7,6 (op OSX) op update, en ik draai iJailbreak gewoon? (moet ik wel weten of ik de iPhone daarna weer kan syncen met mijn windows pc, waar alle muziek opstaat)
Alvast bedankt!
  #100  
Oud 15-02-08, 14:38
MacFly's schermafbeelding
MacFly MacFly is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VeeGee Bekijk bericht
Ik heb hier nu een 1.1.1 iPhone liggen met BL 3.9, helemaal geunlocked. Echter deze is standaard gesynchroniseerd met een windows PC, echter heb ik ook een MacBook met Leopard, als ik daar iJailbreak op uitvoer, kan ik mijn iPhone daarna nog gewoon syncen met mijn normale windows pc?
Verder vroeg ik me af of het probleem dat ik hoor van sommige mensen dat het installer icoontje opeens verdwijnt? Is hier al wat tegen te vinden, of is dit inmiddels al opgelost.
En als ik het goed begrijp klik ik gewoon in iTunes 7,6 (op OSX) op update, en ik draai iJailbreak gewoon? (moet ik wel weten of ik de iPhone daarna weer kan syncen met mijn windows pc, waar alle muziek opstaat)
Alvast bedankt!
Als je een update doet, blijft al je muziek gewoon staan op je iPhone, en je kan daarna gewoon syncen met een windows pc.

Om iJailbreak te draaien, wordt wel aangeraden om Mac OSX 10.5 (Leopard) te draaien, alhoewel er hier ook reacties zijn dat het ook werkt onder Tiger.

Van dat installer icoontje heb ikzelf in ieder geval geen last.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: kan hem niet unlocken met iliberty,, please help!!!! dennis2010 Unlock 7 01-06-10 15:32
Makkelijker contacten beheren vanaf Mac/Pc? Stinomertrini Desktop-applicaties 7 02-11-09 15:27
mac: ijailbreak gebruikt en dan updaten naar 2.0 mhoutman Jailbreak [archief] 3 23-07-08 14:13
Keypad doet het niet na unlock met ijailbreak! guza Unlock [archief] 2 05-03-08 21:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:03.