//

Ijailbreak; makkelijker unlocken kan niet met de mac!

Ijailbreak; makkelijker unlocken kan niet met de mac! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MacFly Als je een update doet, blijft al je muziek gewoon staan op je iPhone, en je kan daarna gewoon syncen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 15-02-08, 13:40
VeeGee VeeGee is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacFly Bekijk bericht
Als je een update doet, blijft al je muziek gewoon staan op je iPhone, en je kan daarna gewoon syncen met een windows pc.

Om iJailbreak te draaien, wordt wel aangeraden om Mac OSX 10.5 (Leopard) te draaien, alhoewel er hier ook reacties zijn dat het ook werkt onder Tiger.

Van dat installer icoontje heb ikzelf in ieder geval geen last.
En dan nog 1 laatste vraagje, moet ik de originele AT&T Sim erin doen, geen sim, of mijn eigen KPN Sim?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 15-02-08, 13:55
rcknierim rcknierim is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rcknierim Bekijk bericht
Ook net gedaan vanuit 1.1.1. Werkt goed allemaal.

Alleen heb ik nu 4,3GB aan "other" op m'n iphone staan. Enig idee wat dat is? En hoe ik het kan verwijderen?

Bvd!
Ik heb een restore gedaan en nu is alles wel goed aan de hand van dit bericht:
Apple - Support - Discussions - What's taking up so much space on my ...
Citaat:
It looks like you have a lot of "other" file space that is really nothing. It is a bug of the upgrade. It somehow duplicates your files and changes them to "other" but never erases them when itunes syncs.
  #103  
Oud 15-02-08, 14:35
MacFly's schermafbeelding
MacFly MacFly is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VeeGee Bekijk bericht
En dan nog 1 laatste vraagje, moet ik de originele AT&T Sim erin doen, geen sim, of mijn eigen KPN Sim?
Ik heb het gedaan met mijn eigen sim erin (Proximus). Geen probleem...
__________________
iPhone US 8GB - FW 2.1 via Pwnage-tool
  #104  
Oud 15-02-08, 15:41
pevi's schermafbeelding
pevi pevi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 220
Standaard

...als ik vanuit 1.1.3 (DevTeam) via DFU, herstel naar 1.1.3 (iTunes).
Is hij dan HELEMAAL SCHOON? ...of blijven er bestanden achter?
__________________
3G - FW 3.0
I wish i was a Macintosh!
  #105  
Oud 15-02-08, 15:53
Wika Wika is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

Heb net mijn iPhone OTB 1.1.2 geupdate naar 1.1.3 en iJailbreak uitgevoerd. Werkt bijna perfect, want de locate me functie in Google Maps doet het niet? De modem firmware staat op 04.02.13_G.
__________________
8GB first-generation iPhone

Laatst gewijzigd door Wika; 15-02-08 om 16:18.
  #106  
Oud 15-02-08, 16:03
Guest-20210226115605
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kan een iPhone kopen met 1.1.2 firmware.
Als ik de iPhone aansluit op me Mac en dan de iJaelBreak uitvoer activeert ie de iPhone dan ook gelijk? Of moet ik de iPhone eerst activeren?

Of kan ik de iPhone direct uit de doos een iJealBreak uitvoeren en daarna en NL sim kaart erin stoppen?
  #107  
Oud 15-02-08, 16:12
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrJvG Bekijk bericht
Ik kan een iPhone kopen met 1.1.2 firmware.
Als ik de iPhone aansluit op me Mac en dan de iJaelBreak uitvoer activeert ie de iPhone dan ook gelijk? Of moet ik de iPhone eerst activeren?

Of kan ik de iPhone direct uit de doos een iJealBreak uitvoeren en daarna en NL sim kaart erin stoppen?
iTunes opstarten, Je iPhone DFU mode zetten en aansluiten aan iTunes, updaten naar 1.1.3 en vervolgens iJailbreak toepassen. (Dat is volgens mij het simpelste, correct me if i'am wrong). Je kunt je NL simkaart instoppen voordat je iPhone in DFU zet. En met iJailbreak word je iPhone geactiveerd, gejailbreakt en geunlockt.
  #108  
Oud 15-02-08, 16:22
MacFly's schermafbeelding
MacFly MacFly is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wika Bekijk bericht
Heb net mijn iPhone OTB 1.1.2 geupdate naar 1.1.3 en iJailbreak uitgevoerd. Werkt bijna perfect, want de locate me functie in Google Maps doet het niet? De modem firmware staat op 04.02.13_G.
Je modem firmware is die van 1.1.2. (waarschijnlijk heb je een iPhone met BL 4.6). iJailbreak downgrade je baseband van 1.1.3 naar 1.1.2 en past dan de unlock toe. Blijkbaar doet iJailbreak geen unlock van de 1.1.3 baseband om BL 4.6-iPhones (wel op BL3.9-iPhones).

Dus met de baseband die je nu hebt werkt de locate me functie niet....
  #109  
Oud 15-02-08, 16:25
Wika Wika is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacFly Bekijk bericht
Je modem firmware is die van 1.1.2. (waarschijnlijk heb je een iPhone met BL 4.6). iJailbreak downgrade je baseband van 1.1.3 naar 1.1.2 en past dan de unlock toe. Blijkbaar doet iJailbreak geen unlock van de 1.1.3 baseband om BL 4.6-iPhones (wel op BL3.9-iPhones).

Dus met de baseband die je nu hebt werkt de locate me functie niet....
Heb inderdaad bootloader 4.6. Hoe zou ik wel aan de praat kunnen krijgen? Of moeten we wachten op een fix van de heren van iJailbreak?
  #110  
Oud 15-02-08, 17:02
MacFly's schermafbeelding
MacFly MacFly is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wika Bekijk bericht
Heb inderdaad bootloader 4.6. Hoe zou ik wel aan de praat kunnen krijgen? Of moeten we wachten op een fix van de heren van iJailbreak?
Met behulp van de tool ZiPhone 2.2 (ook voor mac OSX)(zie elders op dit forum) is het mogelijk om met de optie -b je Bootloader te downgraden van 4.6 naar 3.9. en dan kan je wel je 1.1.3 baseband unlocken en zal locate me werken....

MAAR: pas op met het downgraden van je bootloader!!! Ik heb er nog niet alles over gelezen, maar wel al reacties gehoord van mensen bij wie het mis is gegaan en op tot nu toe op geen enkele manier hun iPhone nog aan de praat wisten te krijgen....

Aan jou de keuze of je die locate me functie echt zo belangrijk vindt....
  #111  
Oud 15-02-08, 17:19
Wika Wika is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacFly Bekijk bericht
Met behulp van de tool ZiPhone 2.2 (ook voor mac OSX)(zie elders op dit forum) is het mogelijk om met de optie -b je Bootloader te downgraden van 4.6 naar 3.9. en dan kan je wel je 1.1.3 baseband unlocken en zal locate me werken....

MAAR: pas op met het downgraden van je bootloader!!! Ik heb er nog niet alles over gelezen, maar wel al reacties gehoord van mensen bij wie het mis is gegaan en op tot nu toe op geen enkele manier hun iPhone nog aan de praat wisten te krijgen....

Aan jou de keuze of je die locate me functie echt zo belangrijk vindt....
Niet dus. Wacht wel op een fool-proof versie die 100% werkt. Tnx voor de tip MacFly!

Laatst gewijzigd door Wika; 15-02-08 om 18:14.
  #112  
Oud 15-02-08, 18:08
madmark madmark is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 72
Standaard

Dit is echt tegek! Werkt supersnel en prima (tot nu toe dan )!
  #113  
Oud 15-02-08, 20:32
MacF MacF is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 25
Standaard

Bizar simpel. Binnen 15 minuten 2 iphone draaiende. een 1.1.1 en een 1.1.2. Super.
  #114  
Oud 15-02-08, 20:59
madmark madmark is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 72
Standaard

Hoe kan ik de iphone jailbraken? Independence zegt dat deze jailed is. Ik kan er via Cyberduck niet meer bij... Ik probeerde de jailbreak van Independence maar deze duurde wel erg lang 20min ofzo. Dus ben nu weer aan het restoren....
  #115  
Oud 15-02-08, 21:20
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door madmark Bekijk bericht
Hoe kan ik de iphone jailbraken? Independence zegt dat deze jailed is. Ik kan er via Cyberduck niet meer bij... Ik probeerde de jailbreak van Independence maar deze duurde wel erg lang 20min ofzo. Dus ben nu weer aan het restoren....
wat denk je? dit hele draadje (inmiddels 6 pagina's) vertelt je wat je kunt doen. iJailbreak is geweldig!!!!
  #116  
Oud 15-02-08, 21:40
madmark madmark is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macron Bekijk bericht
wat denk je? dit hele draadje (inmiddels 6 pagina's) vertelt je wat je kunt doen. iJailbreak is geweldig!!!!
Als je even gelezen had, heb ik dat al geprobeerd. Zet independence maar aan, dan zie je het.
  #117  
Oud 15-02-08, 21:50
Guest-20210226115605
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dus kort samengevat>
- iPhone uit de doos halen
- eigen SIM kaart erin
- in DFU stand zetten
- iJaelBreak verzorgt de activatie + unlock
  #118  
Oud 15-02-08, 21:52
madmark madmark is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 72
Standaard

Activatie en unlock, maar geen jailbreak. De iphone is niet via cyperduck te benaderen...
  #119  
Oud 15-02-08, 21:53
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrJvG Bekijk bericht
Dus kort samengevat>
- iPhone uit de doos halen
- eigen SIM kaart erin
- in DFU stand zetten
- iJaelBreak verzorgt de activatie + unlock
in DFU hoeft niet eens
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #120  
Oud 15-02-08, 22:01
Guest-20210226115605
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Oke, nog makkelijker dus!
Nou dan ga ik via MyUs een 8GB iPhone bestellen.
Volgens mijn berekening betaal ik dan ongeveer 340 euries.. Das nog is om te doen!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: kan hem niet unlocken met iliberty,, please help!!!! dennis2010 Unlock 7 01-06-10 14:32
Makkelijker contacten beheren vanaf Mac/Pc? Stinomertrini Desktop-applicaties 7 02-11-09 14:27
mac: ijailbreak gebruikt en dan updaten naar 2.0 mhoutman Jailbreak [archief] 3 23-07-08 13:13
Keypad doet het niet na unlock met ijailbreak! guza Unlock [archief] 2 05-03-08 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:31.