//

Opeens moet ik weer jailbreaken...

Opeens moet ik weer jailbreaken... discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Kijk ik zojuist naar mijn iPhone, staat hij op het scherm met dat rond draaiende dingetje, en loopt hij vast. De iPhone was niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-02-08, 11:21
de_schaap de_schaap is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard Opeens moet ik weer jailbreaken...

Hey,

Kijk ik zojuist naar mijn iPhone, staat hij op het scherm met dat rond draaiende dingetje, en loopt hij vast. De iPhone was niet connected met mijn laptop, of wat dan ook.

Er stond ook dat ik een geldige SIM moest plaatsen. Echt über raar dat hij dat opeens zegt.

Nu wil ik opnieuw gaan jailbreaken maar ik kom niet op de site van AppSnap. Als ik met mijn iPhone naar AppSnapp ga, en op Install AppSnap click, krijg ik alleen zo'n vierkantje met een vraagteken erin te zien...

Ik heb altijd op 1.1.1 gezeten zonder problemen. Iemand enig idee waarom hij dit opeens doet en waarom jailbreakme het niet doet?

Alvast bedankt!

Jesse

Edit: i.unlock.no/ doet het ook niet!

Laatst gewijzigd door de_schaap; 18-02-08 om 11:35.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-08, 11:39
SPQR SPQR is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Kerkrade
Berichten: 36
Standaard

Heb je installer geïnstalleerd? Misschien zat daar een programmaatje in de wachtrij?
Of met Wi-Fi gespeeld en per ongeluk de iphone aangesproken via SSH?

Als ik me goed herinner wordt bij de AppSnap methode het lek waarmee de jailbreak wordt uitgevoerd ook gedicht. Dat klopt dus dat die niet 2x werkt, je zult dan eerst moeten restoren.
  #3  
Oud 18-02-08, 11:58
de_schaap de_schaap is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

Okay. Bedankt voor je reactie.

Ik heb mijn iPhone (na een f*cked up upgrade naar 1.1.2, daarna weer restore naar 1.1.1) zo clean mogelijk gehouden. Installer heb ik nauwelijks gebruikt, enkel voor Kb en andere nummerweergave. That's it.
Zoals ik zei, mijn iPhone lag gewoon op tafel toen ik opeens zag dat hij ergens mee bezig was.

Kan iemand bevestigen dat ik een restore moet uitvoeren?

Edit: En hoe moet ik dan trouwens een restore uitvoeren? Via iTunes kan het niet meer omdat hij het scherm geeft dat ik hem moet activeren...

Laatst gewijzigd door de_schaap; 18-02-08 om 12:09.
  #4  
Oud 18-02-08, 12:15
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de_schaap Bekijk bericht
Okay. Bedankt voor je reactie.

Ik heb mijn iPhone (na een f*cked up upgrade naar 1.1.2, daarna weer restore naar 1.1.1) zo clean mogelijk gehouden. Installer heb ik nauwelijks gebruikt, enkel voor Kb en andere nummerweergave. That's it.
Zoals ik zei, mijn iPhone lag gewoon op tafel toen ik opeens zag dat hij ergens mee bezig was.

Kan iemand bevestigen dat ik een restore moet uitvoeren?

Edit: En hoe moet ik dan trouwens een restore uitvoeren? Via iTunes kan het niet meer omdat hij het scherm geeft dat ik hem moet activeren...
WIKI is your friend , Kijk even in de wiki naar recovery mode.
  #5  
Oud 18-02-08, 12:17
SPQR SPQR is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Kerkrade
Berichten: 36
Standaard

Om de restore te doen, mocht je daartoe overgaan: sluit de iphone aan op iTunes, dan houd je sleep/wake samen met home ingedrukt... als scherm zwart wordt, laat je sleep/wake los, home houd je vast... totdat hij in de restore-modus gaat.
  #6  
Oud 18-02-08, 12:19
SPQR SPQR is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Kerkrade
Berichten: 36
Standaard

@ MacFoxx Daar staat het natuurlijk ook ... Ik twijfel altijd tussen verwijzen en antwoord geven, maar dat twijfelen kost me soms meer tijd dan gewoon het antwoord typen, vandaar...
  #7  
Oud 18-02-08, 12:21
de_schaap de_schaap is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

Thanks voor jullie reacties, boys.

Kan ik nu maar meteen het beste naar 1.1.3, zeker?
  #8  
Oud 18-02-08, 12:25
SPQR SPQR is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Kerkrade
Berichten: 36
Standaard

Zou ik doen... het is nu zo gemakkelijk
  #9  
Oud 18-02-08, 12:33
de_schaap de_schaap is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

Inderdaad!

Blijf het toch raar vinden dat hij zomaar zei dat ik hem moest activeren. Was sowieso wel van plan om hem te upgraden naar 1.1.3 maar had er de tijd niet voor. Nu zal ik wel moeten.

Hij is nu aan het downloaden, I'll keep you guys posted!
  #10  
Oud 18-02-08, 13:08
de_schaap de_schaap is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

Goed. Het is allemaal gelukt. Zit nu dus op 1.1.3.

Vanavond of morgen alles even tweaken en NL auto-aanvulfunctie even installeren.

(BSD Subsystem kan ik niet downloaden om één of andere reden, maar daar kijk ik later wel naar)

Bedankt voor alle hulp, dudes. Mijn dank grenst aan hondsdolheid.

Peace!
  #11  
Oud 18-02-08, 13:33
SPQR SPQR is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Kerkrade
Berichten: 36
Standaard

Ik zou niet de NL functies van ifoneguide installeren zonder BSD subsystem. Bij mij zorgde dat voor voortdurend crashen en daardoor opnieuw restoren.
  #12  
Oud 18-02-08, 17:48
de_schaap de_schaap is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

Nou, zo ver kom ik niet eens. Bij elk bestand dat ik via Installer wil installeren, krijg ik de melding 'Error: Package download failed: untrusted server certificate!'

Heb gelezen dat er wel meerdere mensen met dit probleem zijn. Is er toevallig al een oplossing voor?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hersteld, "het apperaat moet hersteld worden" weer herteld, weer die fout NoWayOut iPhone algemeen 0 02-03-11 21:11
Hoe moet ik Iphone 3G 4.1 naar 3.1.1 weer terug zetten? Ozyar iPhone algemeen 15 09-10-10 20:36
cydia moet er weer op passie Jailbreak apps en thema's 5 29-08-08 16:35
Moet ik al jailbreaken of niet Joost Huiskens Archief 1 22-07-08 18:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:28.