iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   [ZiPhone] Zibree's Unlock/Activate/Jailbreak method for 4.6 112/113 OTB (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/7688-ziphone-zibree-s-unlock-activate-jailbreak-method-for-4-6-112-113-otb.html)

tysie 17-02-08 00:56

Hallo allemaal,

Ik heb vanavond dan eindelijk m'n iPhone uit de US gekregen. Het is er eentje uit productieweek 4 (2008).

Dankzij de Zibree methode was de iPhone in een paar minuten klaar voor gebruik.

Het probleem is echter dat als ik bel of wordt gebeld, ik de persoon aan de andere kant van de lijn heel zacht hoor zelfs als ik alles voluit heb staan. Speaker etc.etc. doen het allemaal gewoon, maar als ik de telefoon tegen mijn oor houdt is de ander bijna niet te verstaan.

Weet iemand hoe dit komt en of hier een oplossing voor is?

Zou er erg mee geholpen zijn.

jeur 17-02-08 01:05

Na het updaten van 1.1.1 naar 1.1.3 ben ik mijn E kwijt geraakt heb nu alleen nog maar een blauw blokje. Nog meer mensen die dit hebben en eventueel hebben opgelost.

franjo 17-02-08 01:29

Ik had vernomen dat het installeren van iworld mijn probleem ( het terugspringen naar het startscherm als ik de nul of elk ander nummer intoets ) zou kunnen oplossen ,maar bij het proberen te installeren geeft hij elke keer Error Package download failed !!!
weet a.U.B iemand DE !!!! oplossing.Ben erg desperate !!!

franjo 17-02-08 01:33

Heb ook al geprobeerd DSB opnieuw te installeren ! Werkt nog steeds niet ???!!!

boblong 17-02-08 01:51

eventjes bezig geweest maar werkt perfect

prachtig program thanks guys

franjo 17-02-08 02:32

ook iPhone guide gedownload !! Kan hem nergens vinden !!??
n.b. dit was nodig voor nl taal .

Celf 17-02-08 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tysie (Bericht 66052)
Hallo allemaal,

Ik heb vanavond dan eindelijk m'n iPhone uit de US gekregen. Het is er eentje uit productieweek 4 (2008).

Dankzij de Zibree methode was de iPhone in een paar minuten klaar voor gebruik.

Het probleem is echter dat als ik bel of wordt gebeld, ik de persoon aan de andere kant van de lijn heel zacht hoor zelfs als ik alles voluit heb staan. Speaker etc.etc. doen het allemaal gewoon, maar als ik de telefoon tegen mijn oor houdt is de ander bijna niet te verstaan.

Weet iemand hoe dit komt en of hier een oplossing voor is?

Zou er erg mee geholpen zijn.

Probeer 'ns een reset, powerknop en homebutton tegelijk indrukken totdat het apple logo verschijnt, dan beide knoppen loslaten.

Celf 17-02-08 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeur (Bericht 66057)
Na het updaten van 1.1.1 naar 1.1.3 ben ik mijn E kwijt geraakt heb nu alleen nog maar een blauw blokje. Nog meer mensen die dit hebben en eventueel hebben opgelost.

Dit is een klein bugje in 1.1.2 en 1.1.3. Je kunt de repo van ifoneguide downloaden en daar weer een gprs icoontje downloaden en installeren. Kijk wel goed welke versie je neemt...er staan er drie....afhankelijk van de wijze waarop jij jouw iPhone gehacked hebt.

Celf 17-02-08 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door franjo (Bericht 66064)
Ik had vernomen dat het installeren van iworld mijn probleem ( het terugspringen naar het startscherm als ik de nul of elk ander nummer intoets ) zou kunnen oplossen ,maar bij het proberen te installeren geeft hij elke keer Error Package download failed !!!
weet a.U.B iemand DE !!!! oplossing.Ben erg desperate !!!

er wordt ook een "appsupport patch" aangeboden. Ken het zelf niet, maar in de beschrijving staat "to fix dialer crashes and caller ID for those in..." de rest kan ik niet lezen maar ik meen begrepen te hebben dat dit voor landen is die niet door de iphone ondersteunt worden.

ButcherJF 17-02-08 08:02

Nadat ik een foute handeling had gedaan (Verkeerde app geïnstalleerd? Met BossTool Applications verplaatst? Zeg het maar....) over gegaan van DEV naar ZiPhone 2.2, enwel de n00b-versie. Op de mail na direct goed; inmiddels door het runnen van een scriptje opgelost.
Ik had alleen begrepen dat deze methode veel minder rotzooi achterlaat, maar toen ik de systeempartitie bekeek, was daar maar 31 van de 300 MB over? Ik moest alsnog BossTool gebruiken om weer extra's te kunnen installeren.
Blijft er misschien op deze manier rotzooi achter van een eerdere install? Zo ja, hoe los ik dit op, ik denk dan zelf aan een herstel naar fabrieksinstellingen oid. Ik wil nl. graag een zo schoon mogelijke nieuwe start.

EDIT:
Overigens werken ook onder ZiPhone bij mij TaskbarNotifier en WeTool nog steeds niet.

Celf 17-02-08 08:13

Op mijn iphone heb ik een bestand rotzooi van ongeveer 200 Mb groot, in iTunes te zien als "anders".

Ik heb al diverse keren een FW restore gedaan - factory reset - grote schoonmaak - noem het maar op, maar dat bestand blijft. Sterker nog, op de site van apple zijn daar ook berichten over verschenen, dus van mensen die een legaal toestel hebben en een legale upgrade hebben gedaan. 'k ben zelf ook benieuwd of daar eigenlijk wel een oplossing voor is.

S a n d e R 17-02-08 10:57

ik heb ook weer wat bizars....wilde net uit de ifoneguide repo het " running out of disk space" fix bestand installeren. kreeg een " main sript execution failure" . hierna ff de iphone uit en weer aan gezet en nu is mn installer verdwenen van mn springboard....

iemand een tip?? all 3rd part apps staan er nog wel op en werken nog...alleen installer is verdwenen....heb een hoop (verklaarbare) vage dingen meegemaakt maar dit??

als ik via winscp in mn applications folder kijk dan staat installer er nog gewoon, ben alleen het icoontje kwijt dus....

teunis 17-02-08 11:20

had ik gisteren ook maar 1 oplossing ,op itunes bijwerken en opnieuw ziphone gebruiken.

ArB 17-02-08 11:22

Verdwijnende icoontjes hebben ermee te maken dat je een backup terugzet door itunes.
Je moet ervoor kiezen dat hij geinitialiseerd wordt als nieuwe iphone.

S a n d e R 17-02-08 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 66162)
Verdwijnende icoontjes hebben ermee te maken dat je een backup terugzet door itunes.
Je moet ervoor kiezen dat hij geinitialiseerd wordt als nieuwe iphone.

ben er al achter....komt door dat ik probeerde de fix voor " running out of diskspace " te draaien, is kennelijk half gelukt want installer stond er nog wel in. alleen de /Applications/Installer.app map was leeg. alle files stonden nog wel in de /private/var/root/Applications_ROOT dus alle files vanuit daar weer terug gekopieerd en mn icoontje is weer terug!

geen restore etc nodig dus en ook niet veroorzaakt door terugzetten van een backup maar veroorzaakt ( denk ik, sorry Sjowol!! ) door iets wat die " running out of diskspace " fix deed ( ondanks dat ik dus die "main script execution failure" kreeg)

heeft 1 van jullie wellicht een tip om die map wel op een goede manier te verplaatsen zodat ik weer disk space heb??

ArB 17-02-08 11:33

Bosstools gebruiken en je fonts laten verplaatsen, dan heb je bijna 100mb vrij. :)

franjo 17-02-08 11:44

Hallo !! heeft iemand misschien de oplossing voor mij ????O
Ik had vernomen dat het installeren van iworld mijn probleem ( het terugspringen naar het startscherm als ik de nul of elk ander nummer intoets ) zou kunnen oplossen ,maar bij het proberen te installeren geeft hij elke keer Error Package download failed !!!
weet a.U.B iemand DE !!!! oplossing.Ben erg desperate !!!

febe 17-02-08 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tysie (Bericht 66052)

Het probleem is echter dat als ik bel of wordt gebeld, ik de persoon aan de andere kant van de lijn heel zacht hoor zelfs als ik alles voluit heb staan. Speaker etc.etc. doen het allemaal gewoon, maar als ik de telefoon tegen mijn oor houdt is de ander bijna niet te verstaan.

Weet iemand hoe dit komt en of hier een oplossing voor is?

Zou er erg mee geholpen zijn.

Klinkt mssn stom, maar heb je de beschermfolie al verwijderd? Dat wil wel eens helpen!

SuperDutch 17-02-08 12:40

Kom zojuist terug van wintersport zie ik opeens deze 53 pagina's tellende thread:)
Heb dus geen zin om dit allemaal door te lezen dus ik stel even snel mijn vraag.
Ik heb zojuist mijn iphone hersteld naar 1.1.3 via Itunes en daarna via ZiPhoneGUI hem geunlocked etc.
Nu Heb ik de volgende gegevens:
Modem Firmware 04.03.13_G
Bootloader Version: 3.9_M3S2

Maar ik dacht dat ik op deze manier mijn Boatloader ook upgrade naar 4.6?
Heb het al geprobeerd via de installer van Ifoneguide maar de upgrader geeft dan Main excution error aan.

Of kloppen de bovenstaande gegevens gewoon.
Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven want dat scheelt mij een hoop doorlees werk.
Thanx

Michael 17-02-08 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch (Bericht 66218)
Kom zojuist terug van wintersport zie ik opeens deze 53 pagina's tellende thread:)
Heb dus geen zin om dit allemaal door te lezen dus ik stel even snel mijn vraag.
Ik heb zojuist mijn iphone hersteld naar 1.1.3 via Itunes en daarna via ZiPhoneGUI hem geunlocked etc.
Nu Heb ik de volgende gegevens:
Modem Firmware 04.03.13_G
Bootloader Version: 3.9_M3S2

Maar ik dacht dat ik op deze manier mijn Boatloader ook upgrade naar 4.6?
Heb het al geprobeerd via de installer van Ifoneguide maar de upgrader geeft dan Main excution error aan.

Of kloppen de bovenstaande gegevens gewoon.
Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven want dat scheelt mij een hoop doorlees werk.
Thanx

Je gegevens kloppen De Ziphone upgrade je bootloader helemaal niet. Er is wel een BL Downgrade maar die hoef jij niet te doen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.