//

[ZiPhone] Zibree's Unlock/Activate/Jailbreak method for 4.6 112/113 OTB

[ZiPhone] Zibree's Unlock/Activate/Jailbreak method for 4.6 112/113 OTB discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb vanavond dan eindelijk m'n iPhone uit de US gekregen. Het is er eentje uit productieweek 4 (2008). Dankzij de Zibree methode ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1041  
Oud 17-02-08, 00:56
tysie tysie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

Hallo allemaal,

Ik heb vanavond dan eindelijk m'n iPhone uit de US gekregen. Het is er eentje uit productieweek 4 (2008).

Dankzij de Zibree methode was de iPhone in een paar minuten klaar voor gebruik.

Het probleem is echter dat als ik bel of wordt gebeld, ik de persoon aan de andere kant van de lijn heel zacht hoor zelfs als ik alles voluit heb staan. Speaker etc.etc. doen het allemaal gewoon, maar als ik de telefoon tegen mijn oor houdt is de ander bijna niet te verstaan.

Weet iemand hoe dit komt en of hier een oplossing voor is?

Zou er erg mee geholpen zijn.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1042  
Oud 17-02-08, 01:05
jeur jeur is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 12
Standaard

Na het updaten van 1.1.1 naar 1.1.3 ben ik mijn E kwijt geraakt heb nu alleen nog maar een blauw blokje. Nog meer mensen die dit hebben en eventueel hebben opgelost.
  #1043  
Oud 17-02-08, 01:29
franjo franjo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik had vernomen dat het installeren van iworld mijn probleem ( het terugspringen naar het startscherm als ik de nul of elk ander nummer intoets ) zou kunnen oplossen ,maar bij het proberen te installeren geeft hij elke keer Error Package download failed !!!
weet a.U.B iemand DE !!!! oplossing.Ben erg desperate !!!
  #1044  
Oud 17-02-08, 01:33
franjo franjo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard

Heb ook al geprobeerd DSB opnieuw te installeren ! Werkt nog steeds niet ???!!!
  #1045  
Oud 17-02-08, 01:51
boblong boblong is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: waarschoot
Berichten: 20
Standaard

eventjes bezig geweest maar werkt perfect

prachtig program thanks guys
  #1046  
Oud 17-02-08, 02:32
franjo franjo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard

ook iPhone guide gedownload !! Kan hem nergens vinden !!??
n.b. dit was nodig voor nl taal .
  #1047  
Oud 17-02-08, 07:37
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tysie Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb vanavond dan eindelijk m'n iPhone uit de US gekregen. Het is er eentje uit productieweek 4 (2008).

Dankzij de Zibree methode was de iPhone in een paar minuten klaar voor gebruik.

Het probleem is echter dat als ik bel of wordt gebeld, ik de persoon aan de andere kant van de lijn heel zacht hoor zelfs als ik alles voluit heb staan. Speaker etc.etc. doen het allemaal gewoon, maar als ik de telefoon tegen mijn oor houdt is de ander bijna niet te verstaan.

Weet iemand hoe dit komt en of hier een oplossing voor is?

Zou er erg mee geholpen zijn.
Probeer 'ns een reset, powerknop en homebutton tegelijk indrukken totdat het apple logo verschijnt, dan beide knoppen loslaten.
  #1048  
Oud 17-02-08, 07:39
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeur Bekijk bericht
Na het updaten van 1.1.1 naar 1.1.3 ben ik mijn E kwijt geraakt heb nu alleen nog maar een blauw blokje. Nog meer mensen die dit hebben en eventueel hebben opgelost.
Dit is een klein bugje in 1.1.2 en 1.1.3. Je kunt de repo van ifoneguide downloaden en daar weer een gprs icoontje downloaden en installeren. Kijk wel goed welke versie je neemt...er staan er drie....afhankelijk van de wijze waarop jij jouw iPhone gehacked hebt.
  #1049  
Oud 17-02-08, 07:42
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door franjo Bekijk bericht
Ik had vernomen dat het installeren van iworld mijn probleem ( het terugspringen naar het startscherm als ik de nul of elk ander nummer intoets ) zou kunnen oplossen ,maar bij het proberen te installeren geeft hij elke keer Error Package download failed !!!
weet a.U.B iemand DE !!!! oplossing.Ben erg desperate !!!
er wordt ook een "appsupport patch" aangeboden. Ken het zelf niet, maar in de beschrijving staat "to fix dialer crashes and caller ID for those in..." de rest kan ik niet lezen maar ik meen begrepen te hebben dat dit voor landen is die niet door de iphone ondersteunt worden.
  #1050  
Oud 17-02-08, 08:02
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Nadat ik een foute handeling had gedaan (Verkeerde app geïnstalleerd? Met BossTool Applications verplaatst? Zeg het maar....) over gegaan van DEV naar ZiPhone 2.2, enwel de n00b-versie. Op de mail na direct goed; inmiddels door het runnen van een scriptje opgelost.
Ik had alleen begrepen dat deze methode veel minder rotzooi achterlaat, maar toen ik de systeempartitie bekeek, was daar maar 31 van de 300 MB over? Ik moest alsnog BossTool gebruiken om weer extra's te kunnen installeren.
Blijft er misschien op deze manier rotzooi achter van een eerdere install? Zo ja, hoe los ik dit op, ik denk dan zelf aan een herstel naar fabrieksinstellingen oid. Ik wil nl. graag een zo schoon mogelijke nieuwe start.

EDIT:
Overigens werken ook onder ZiPhone bij mij TaskbarNotifier en WeTool nog steeds niet.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=

Laatst gewijzigd door ButcherJF; 17-02-08 om 08:08.
  #1051  
Oud 17-02-08, 08:13
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Op mijn iphone heb ik een bestand rotzooi van ongeveer 200 Mb groot, in iTunes te zien als "anders".

Ik heb al diverse keren een FW restore gedaan - factory reset - grote schoonmaak - noem het maar op, maar dat bestand blijft. Sterker nog, op de site van apple zijn daar ook berichten over verschenen, dus van mensen die een legaal toestel hebben en een legale upgrade hebben gedaan. 'k ben zelf ook benieuwd of daar eigenlijk wel een oplossing voor is.
  #1052  
Oud 17-02-08, 10:57
S a n d e R S a n d e R is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 107
Standaard

ik heb ook weer wat bizars....wilde net uit de ifoneguide repo het " running out of disk space" fix bestand installeren. kreeg een " main sript execution failure" . hierna ff de iphone uit en weer aan gezet en nu is mn installer verdwenen van mn springboard....

iemand een tip?? all 3rd part apps staan er nog wel op en werken nog...alleen installer is verdwenen....heb een hoop (verklaarbare) vage dingen meegemaakt maar dit??

als ik via winscp in mn applications folder kijk dan staat installer er nog gewoon, ben alleen het icoontje kwijt dus....
__________________

Laatst gewijzigd door S a n d e R; 17-02-08 om 11:00.
  #1053  
Oud 17-02-08, 11:20
teunis's schermafbeelding
teunis teunis is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Emmen
Berichten: 172
Stuur een bericht via MSN naar teunis
Standaard

had ik gisteren ook maar 1 oplossing ,op itunes bijwerken en opnieuw ziphone gebruiken.
  #1054  
Oud 17-02-08, 11:22
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Verdwijnende icoontjes hebben ermee te maken dat je een backup terugzet door itunes.
Je moet ervoor kiezen dat hij geinitialiseerd wordt als nieuwe iphone.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #1055  
Oud 17-02-08, 11:32
S a n d e R S a n d e R is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArB Bekijk bericht
Verdwijnende icoontjes hebben ermee te maken dat je een backup terugzet door itunes.
Je moet ervoor kiezen dat hij geinitialiseerd wordt als nieuwe iphone.
ben er al achter....komt door dat ik probeerde de fix voor " running out of diskspace " te draaien, is kennelijk half gelukt want installer stond er nog wel in. alleen de /Applications/Installer.app map was leeg. alle files stonden nog wel in de /private/var/root/Applications_ROOT dus alle files vanuit daar weer terug gekopieerd en mn icoontje is weer terug!

geen restore etc nodig dus en ook niet veroorzaakt door terugzetten van een backup maar veroorzaakt ( denk ik, sorry Sjowol!! ) door iets wat die " running out of diskspace " fix deed ( ondanks dat ik dus die "main script execution failure" kreeg)

heeft 1 van jullie wellicht een tip om die map wel op een goede manier te verplaatsen zodat ik weer disk space heb??
  #1056  
Oud 17-02-08, 11:33
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Bosstools gebruiken en je fonts laten verplaatsen, dan heb je bijna 100mb vrij.
  #1057  
Oud 17-02-08, 11:44
franjo franjo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard

Hallo !! heeft iemand misschien de oplossing voor mij ????O
Ik had vernomen dat het installeren van iworld mijn probleem ( het terugspringen naar het startscherm als ik de nul of elk ander nummer intoets ) zou kunnen oplossen ,maar bij het proberen te installeren geeft hij elke keer Error Package download failed !!!
weet a.U.B iemand DE !!!! oplossing.Ben erg desperate !!!
  #1058  
Oud 17-02-08, 11:52
febe febe is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tysie Bekijk bericht

Het probleem is echter dat als ik bel of wordt gebeld, ik de persoon aan de andere kant van de lijn heel zacht hoor zelfs als ik alles voluit heb staan. Speaker etc.etc. doen het allemaal gewoon, maar als ik de telefoon tegen mijn oor houdt is de ander bijna niet te verstaan.

Weet iemand hoe dit komt en of hier een oplossing voor is?

Zou er erg mee geholpen zijn.
Klinkt mssn stom, maar heb je de beschermfolie al verwijderd? Dat wil wel eens helpen!
  #1059  
Oud 17-02-08, 12:40
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Kom zojuist terug van wintersport zie ik opeens deze 53 pagina's tellende thread
Heb dus geen zin om dit allemaal door te lezen dus ik stel even snel mijn vraag.
Ik heb zojuist mijn iphone hersteld naar 1.1.3 via Itunes en daarna via ZiPhoneGUI hem geunlocked etc.
Nu Heb ik de volgende gegevens:
Modem Firmware 04.03.13_G
Bootloader Version: 3.9_M3S2

Maar ik dacht dat ik op deze manier mijn Boatloader ook upgrade naar 4.6?
Heb het al geprobeerd via de installer van Ifoneguide maar de upgrader geeft dan Main excution error aan.

Of kloppen de bovenstaande gegevens gewoon.
Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven want dat scheelt mij een hoop doorlees werk.
Thanx
  #1060  
Oud 17-02-08, 12:45
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch Bekijk bericht
Kom zojuist terug van wintersport zie ik opeens deze 53 pagina's tellende thread
Heb dus geen zin om dit allemaal door te lezen dus ik stel even snel mijn vraag.
Ik heb zojuist mijn iphone hersteld naar 1.1.3 via Itunes en daarna via ZiPhoneGUI hem geunlocked etc.
Nu Heb ik de volgende gegevens:
Modem Firmware 04.03.13_G
Bootloader Version: 3.9_M3S2

Maar ik dacht dat ik op deze manier mijn Boatloader ook upgrade naar 4.6?
Heb het al geprobeerd via de installer van Ifoneguide maar de upgrader geeft dan Main excution error aan.

Of kloppen de bovenstaande gegevens gewoon.
Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven want dat scheelt mij een hoop doorlees werk.
Thanx
Je gegevens kloppen De Ziphone upgrade je bootloader helemaal niet. Er is wel een BL Downgrade maar die hoef jij niet te doen.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
04.03.13_G 4.6 baseband 113 otb en ziphone jpjp Unlock [archief] 16 01-04-08 22:52
Downgrade van 113 naar 112 Emiin' Unlock [archief] 3 11-02-08 17:50
Hulp nodig: Iphone 112 bl 4.6 upgr naar 113 en unlocked, nu in deadloop Magix Unlock [archief] 2 11-02-08 13:12
Hulp nodig: Iphone 112 bl 4.6 upgr naar 113 en unlocked, nu in deadloop Magix Unlock [archief] 1 10-02-08 20:55
Waar Hardware Unlock OTB 112 mogelijk? Magix Archief 1 01-02-08 18:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:41.