iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   [ZiPhone] Zibree's Unlock/Activate/Jailbreak method for 4.6 112/113 OTB (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/7688-ziphone-zibree-s-unlock-activate-jailbreak-method-for-4-6-112-113-otb.html)

Stino 11-02-08 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 61311)
Destiny hoe ben je van die bus error fout afgekomen op je mac

vraag ik me ook af..

Michael 11-02-08 19:50

Hahahaha altijd goed

Destiny 11-02-08 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 61318)
Hahahaha altijd goed

Komt het toch nog eens van pas :D

-kriis 11-02-08 19:51

Destiny heb jij nu die installer gefixt?

nicowinterman 11-02-08 19:52

ik heb een fw 1.1.2 met bootloader 3.9 kan ik nu 1.1.3 via itunes doen en dan met dit programma hem unlocken en jailbreaken ????

Destiny 11-02-08 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -kriis (Bericht 61321)
Destiny heb jij nu die installer gefixt?

Ja. Gewoon even opnieuw de files downloaden. Installer is gefixt door Zibri

Leduc 11-02-08 19:56

Ik heb nu een schone 1.1.2. / 4.6 draaien gejailbreaked en al, kan ik nu 1.1.3. installeren vanaf itunes en daarna ZiPhone-en? Of toch de Dev3 update?

-kriis 11-02-08 19:56

gewoon zelfde download link?

Stino 11-02-08 19:57

leduc: gewoon via itunes normaalgezien :) (dont shoot me if i'm wrong :p)

kriss: ZiPhone.zip - FileFront.com

Leduc 11-02-08 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stino (Bericht 61331)
leduc: gewoon via itunes normaalgezien :) (dont shoot me if i'm wrong :p)

kriss: ZiPhone.zip - FileFront.com

Ik zou het wel graag zeker weten :D

Zit trouwens nog in 1.1.1. maar zie het 1.1.3. update knopje in iTunes naar me knipogen, wie geeft me uitsluitsel??

nicowinterman 11-02-08 20:03

hoi
 
ja ik zit dus in fw 1.1.2 en wil graag ook naar 1.1.3 maar heb bootloader 3.9 dat heb jij ook neem ik aan.
is dit wel voor ons dan?

ControlSje 11-02-08 20:04

Onderstaand script is een fix voor mail en de cookies in Safari
Code:

chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Cookies
chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Mail

Een patch om de meeste problemen met applicaties op te lossen onderandere het Summerboard probleem van het niet herkennen van geinstalleerde thema's.
Code:

mv /var/root/Library /var/root/Library_backup
ln -s /var/mobile/Library /var/root/Library

Kopieer alle folders die in de /var/root/Library_backup zitteb en niet in /var/root/Library. Dit zou ook moeten kunnen met een cp commando maar de optie -u (update in unix) werkt niet. Ik heb zelf geen ervaring met een Mac OSx, dus hebt het handmatig gedaan.

Ik heb het uitgeprobeerd bij mijn eigen iPhone en dat werkte. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat het bij andere iPhones ook werkt.

stef1234 11-02-08 20:07

Werkt Opzich Perfect Alleen De Mail App Blijft Crashen

ControlSje 11-02-08 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stef1234 (Bericht 61347)
Werkt Opzich Perfect Alleen De Mail App Blijft Crashen

zie mijn patch 2 berichtjes eerder dit verhelpt het probleem :D

PieJi 11-02-08 20:10

Super geweldig! Eindelijk een unlocktool waarvoor je je iphone niet eerst moet jailbreaken en restoren!!

Morgen eens proberen...

Destiny 11-02-08 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 61342)
Onderstaand script is een fix voor mail en de cookies in Safari
Code:

chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Cookies
chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Mail

Een patch om de meeste problemen met applicaties op te lossen onderandere het Summerboard probleem van het niet herkennen van geinstalleerde thema's.
Code:

mv /var/root/Library /var/root/Library_backup
ln -s /var/mobile/Library /var/root/Library

Kopieer alle folders die in de /var/root/Library_backup zitteb en niet in /var/root/Library. Dit zou ook moeten kunnen met een cp commando maar de optie -u (update in unix) werkt niet. Ik heb zelf geen ervaring met een Mac OSx, dus hebt het handmatig gedaan.

Ik heb het uitgeprobeerd bij mijn eigen iPhone en dat werkte. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat het bij andere iPhones ook werkt.

Mijn mail crasht helemaal niet hoor. en wat bedoel je met cookies. Dat hij je wachtwoorden en inloggegevens wel onthoud ?

claeskens.matteo 11-02-08 20:18

Werkt bij echt niet hé al hodnerd keer opnieuw gedownload ga dan naar opdracht prompt etc als ik dan dekstop\goed\ziphone -a -j -u ingeef dan komt er loading zibri.dat en dan zibri.dat could not be opened for reading . Heb itunes 7.4.0.28 iphone 16gb 1.1.3 otb weeknr 03 recovery mode via ibricker

ControlSje 11-02-08 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door destiny (Bericht 61359)
Mijn mail crasht helemaal niet hoor. en wat bedoel je met cookies. Dat hij je wachtwoorden en inloggegevens wel onthoud ?

Precies omdat de owner op Root staat worden de gebruikersnamen en wachtwoorden niet opgeslagen. Probeer maar in te loggen bij de iPhoneclub...de volgende keer moet je de naam en wachtwoord weer ingeven...
Heb jij een pop email adres toegevoegd? volgens mij crashed die als je mail dan opent...

stef1234 11-02-08 20:23

met het nieuwe bestand nog een keer gekraakt nus werkt de mail functie wel goed:D

rick1 11-02-08 20:26

ik heb net mijn iphone naar 1.1.3 ge-update en als ik nu de folder in terminal zet krijg ik de hele tijd: segmentation error...kan iemand mij hiermee helpen, heb de iphone in dfu mode en heeft bootloader 4.6


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:38.