//

i phone 3 dagen oud jailbraiken lukt niet

i phone 3 dagen oud jailbraiken lukt niet discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Je moet niet op de link klikken, maar op je iPhone verbinding maken met een Wifi-netwerk, dan Installer openen (staat als het goed is na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-02-08, 23:32
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard

Je moet niet op de link klikken, maar op je iPhone verbinding maken met een Wi-Fi-netwerk, dan Installer openen (staat als het goed is na ZiPhone op je iPhone geinstalleerd). Klik dan op Sources (rectsonderin). Klik op Edit (rechtbovenin) en daarna op Add (linksbovenin). Voer nu http://ifonehuide.nl/113 in en klik op 'OK'. Klik nu op 'Done'. Ga nu naar Install (linksonderin) en browse naar de map iFoneguide Apps. Hierin staat NL Taalcorrectie (T9) en NL Taalpakket 1.1.3. Als je dit hebt geinstalleerd kun je Nederland of België instellen als regionotatie bij Instellingen>Algemeen>Landinstellingen. Dit regelt ook weergave van telefoonnummers.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-02-08, 23:47
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fedorr Bekijk bericht
Je moet niet op de link klikken, maar op je iPhone verbinding maken met een Wi-Fi-netwerk, dan Installer openen (staat als het goed is na ZiPhone op je iPhone geinstalleerd). Klik dan op Sources (rectsonderin). Klik op Edit (rechtbovenin) en daarna op Add (linksbovenin). Voer nu http://ifonehuide.nl/113 in en klik op 'OK'. Klik nu op 'Done'. Ga nu naar Install (linksonderin) en browse naar de map iFoneguide Apps. Hierin staat NL Taalcorrectie (T9) en NL Taalpakket 1.1.3. Als je dit hebt geinstalleerd kun je Nederland of België instellen als regionotatie bij Instellingen>Algemeen>Landinstellingen. Dit regelt ook weergave van telefoonnummers.
Thx, Fedorr!

Wel even BSD subsystem onder all packages installeren, voordat je ook maar iets uit de iFoneguide apps installeert.
  #23  
Oud 19-02-08, 14:03
smoef smoef is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Thx, Fedorr!

Wel even BSD subsystem onder all packages installeren, voordat je ook maar iets uit de iFoneguide apps installeert.
en hoe installeer ik BSD subsystem?
  #24  
Oud 19-02-08, 14:15
arjen arjen is offline
• iOS 3.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smoef Bekijk bericht
en hoe installeer ik BSD subsystem?
in je installer.app "all packages" "bsd subsystem" installeren.
  #25  
Oud 19-02-08, 14:26
smoef smoef is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fedorr Bekijk bericht
Je moet niet op de link klikken, maar op je iPhone verbinding maken met een Wi-Fi-netwerk, dan Installer openen (staat als het goed is na ZiPhone op je iPhone geinstalleerd). Klik dan op Sources (rectsonderin). Klik op Edit (rechtbovenin) en daarna op Add (linksbovenin). Voer nu http://ifonehuide.nl/113 in en klik op 'OK'. Klik nu op 'Done'. Ga nu naar Install (linksonderin) en browse naar de map iFoneguide Apps. Hierin staat NL Taalcorrectie (T9) en NL Taalpakket 1.1.3. Als je dit hebt geinstalleerd kun je Nederland of België instellen als regionotatie bij Instellingen>Algemeen>Landinstellingen. Dit regelt ook weergave van telefoonnummers.
ik heb BSD geinstalleerd, en ben heb ifonehuid.nl/113 ook geinstalleerd, maar ifoneguide Apps vind ik niet, waar staat dat?
  #26  
Oud 19-02-08, 14:44
cougar cougar is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 128
Standaard

het is:

http://ifoneguide.nl/113
  #27  
Oud 19-02-08, 17:23
smoef smoef is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cougar Bekijk bericht
bedankt, nog een noob vraagje, hoe herstart je de iphone want ik moet dit doen nu
  #28  
Oud 19-02-08, 17:36
smoef smoef is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 44
Standaard

het is gelukt, merci allemaal voor de hulp, kan je woordenboek afzetten bij smsen? want als ik een woord typ en ik duw op spatie verschijnt er automatisch een ander woord
  #29  
Oud 19-02-08, 17:37
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

KB2 installeren vanuit de installer bij tweaks 111
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #30  
Oud 19-02-08, 17:37
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

herstarten van de iphone staat gewoon in de wiki
https://forum.iculture.nl/f1/ip...rt-iphone.html
  #31  
Oud 19-02-08, 17:49
smoef smoef is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
KB2 installeren vanuit de installer bij tweaks 111
bedankt, maar ik heb nu wel een vraag, hoe kan ik deze dingen uit mijn eigen weten? Is het normaal dat ik geen handleiding heb? Want ik moet hier bij elk ding dat ik doe een vraag komen stellen.
  #32  
Oud 19-02-08, 17:55
smoef smoef is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smoef Bekijk bericht
bedankt, maar ik heb nu wel een vraag, hoe kan ik deze dingen uit mijn eigen weten? Is het normaal dat ik geen handleiding heb? Want ik moet hier bij elk ding dat ik doe een vraag komen stellen.
kheb die KB2 geinstalleerd maar tis nog steeds woordenboek
  #33  
Oud 19-02-08, 18:01
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smoef Bekijk bericht
kheb die KB2 geinstalleerd maar tis nog steeds woordenboek
Apple gaat je echt geen hackinghandleiding bij je iPhone geven, hoor!

Alles waar je nu mee bezig bent komt bovendien niet van Apple, maar is helemaal door de iPhonecommunity aan jou ter beschikking gesteld. Dat geldt voor ZiPhone, de Nederlandse taal op je iPhone, KB2 en de installer zelf, natuurlijk.
Zie jij een installer icoon op de doos van je iPhone dan?

Voor die autocorrectie, kijk even bij instellingen->algemeen->toetsenbord.
Ik neem aan dat je je iPhone in het Nederlands hebt.
  #34  
Oud 19-02-08, 18:45
arjen arjen is offline
• iOS 3.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 41
Standaard

no offense, maar voor jou is op dit moment de zoek-functie in het forum / wiki het snelst en makkelijkst. Alle vragen die je gesteld hebt komt elke iphone gebruiker in nederland tegen. Zelf zoeken leer je veel van en het brengt je op ideeen hoe je de iphone kan gebruiken. In elk geval leuk dat je zo enthousiast en gedreven bent. Volgens mij ga je heel veel plezier van het toestel beleven . En natuurlijk vele uren speelplezier, uitproberen, modificeren
  #35  
Oud 20-02-08, 11:47
smoef smoef is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 44
Standaard

Beste, ik heb weer een probleempje nu en via de zoek functie heb niet echt een duidelijk antwoord gevonden.
- Het geluid van mijn iphone werkt niet, en hij staat niet op stil, er werkt niets van geluid.
- als ik iemand bel dan horen zij mij, maar ik hoor de andere persoon niet

Alvast bedankt
  #36  
Oud 20-02-08, 11:49
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smoef Bekijk bericht
Beste, ik heb weer een probleempje nu en via de zoek functie heb niet echt een duidelijk antwoord gevonden.
- Het geluid van mijn iphone werkt niet, en hij staat niet op stil, er werkt niets van geluid.
- als ik iemand bel dan horen zij mij, maar ik hoor de andere persoon niet

Alvast bedankt

Heb je je headphones recentelijk gebruikt? Probeer deze eens een paar keer erin en uit te doen en wat te rommelen met het skip/pauseknopje van je headphones. Soms heeft de iPhone niet door dat je de headphones weer uit de iPhone hebt gehaald.
  #37  
Oud 20-02-08, 12:15
smoef smoef is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Heb je je headphones recentelijk gebruikt? Probeer deze eens een paar keer erin en uit te doen en wat te rommelen met het skip/pauseknopje van je headphones. Soms heeft de iPhone niet door dat je de headphones weer uit de iPhone hebt gehaald.
ik heb die nog nooit gebruikt..
  #38  
Oud 20-02-08, 12:17
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Maar probeer het eens? Hoor je de ander wel met je headphones erin? Dan weet je dat het niet je interne speaker is.
  #39  
Oud 20-02-08, 12:23
smoef smoef is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Maar probeer het eens? Hoor je de ander wel met je headphones erin? Dan weet je dat het niet je interne speaker is.
kheb het geprobeerd, maakt geen verschil, kheb nix van geluid, ook ni als ik mijn touchscreen gebruik en zo, gewoon niets.
  #40  
Oud 20-02-08, 12:42
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smoef Bekijk bericht
kheb het geprobeerd, maakt geen verschil, kheb nix van geluid, ook ni als ik mijn touchscreen gebruik en zo, gewoon niets.
Heb je de beschermfolie van het touchscreen verwijderd?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 (9 dagen oud) Doet weinig goeds meer... jfvandekamp iPhone algemeen 13 23-11-10 14:39
Jailbraiken en unlocken lukt niet meer na update naar 3.1.3 ! Diegotjes Archief 18 28-02-10 19:17
itunes herkent iphone niet met jailbraiken?? phill Archief 3 25-11-09 20:41
bestanden handmatig overzetten lukt niet meer na jailbraiken firmware 2.2 ray40 iTunes 4 29-12-08 01:22
oud zoekt oud en is blij met ECHT roelf Archief 6 07-07-08 20:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:05.