//

Ziphone 2.4

Ziphone 2.4 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Kheb het eindelijk gedurft, ik zit nu op 1.1.3 ty ziphone...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 27-02-08, 00:50
Arsec Arsec is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

Kheb het eindelijk gedurft, ik zit nu op 1.1.3 ty ziphone
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 27-02-08, 10:40
habaca habaca is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard Maps

ArB

Citaat:
Zet hem maar eens uit en aan en dan direct de locate-me van maps proberen, dan werkt hij niet
Ik heb het getest, ben naar een nieuw locatie gegaan, Navizion niet gebruikt en me met Maps laten traceren.Maps kon de locatie aantonen. Daarna met
Navizion laten zoeken, kon mij niet vinden. raar maar waar!
Niewe locatie gezocht, zelfde procedure eerst Maps en dan Navizion. Nu kon Navion mij ook vinden en nauwkeuriger. Het lijkt er op dat Maps wel werkt of zie ik iets over het hoofd?
  #183  
Oud 27-02-08, 11:42
johanbax johanbax is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik heb nu nog de 1.0.2 versie, als ik deze in itunes update naar 1.1.3 en daarna ziphone jailbreak, activate en unlock functie gebruik, werkt dan alles weer?

Las op modmyifone dat er dan nog een tussen stap moet worden gedaan...

Johan
  #184  
Oud 27-02-08, 11:59
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanbax Bekijk bericht
Ik heb nu nog de 1.0.2 versie, als ik deze in itunes update naar 1.1.3 en daarna ziphone jailbreak, activate en unlock functie gebruik, werkt dan alles weer?

Las op modmyifone dat er dan nog een tussen stap moet worden gedaan...

Johan
Jij zult eerst je baseband moet virginisen. Kijk in de wiki hiervoor.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #185  
Oud 27-02-08, 12:26
zjeronimo zjeronimo is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

M'n ZiPhone lijft precies hangen op please wait 2'30" ... Schermpje van iPhone is ook volgelopen met codes (BSD root: md0, major 2, minor 0)... lijkt me niet normaal? ik kreeg ook een error bij de restore naar 1.1.3 (Error 2001 dacht ik)... t duurt nu echt te lang... hoe begin ik best opnieuw?

tx
  #186  
Oud 27-02-08, 12:35
johanbax johanbax is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard

Ok en dan kun je via itunes updaten? of moet er nog meer gebeuren?

Thnks
  #187  
Oud 27-02-08, 12:40
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

https://forum.iculture.nl/f1/ip...x-ziphone.html

Daar staat het allemaal Na het virginisen deze guide volgen, dus vanaf het in dfu-mode zetten.
  #188  
Oud 27-02-08, 12:54
Dolfijn's schermafbeelding
Dolfijn Dolfijn is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ermelo
Berichten: 84
Standaard

Ik ben zojuist ook naar de "echte" 1.1.3 gegaan en zie nu dat er nog steeds maar 7,1GB geheugen available is, met een Capacity van 7,3. Ik kom van de Dev 1.1.3 en daar had ik precies hetzelfde. Zoveel geheugen voor de software is toch niet normaal. Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt. Ik heb al even wat rondgekeken, mappen/site maar ik kan er niet echt wat over vinden.
  #189  
Oud 27-02-08, 13:02
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Die 7.3 Gig is heel normaal. Er is geen enkele iPhone die uberhaupt exact 8 Gig aan ruimte heeft. Ook die van mij heeft precies 7.3 GB En 7.3 minus ongeveer 200MB voor je apps etc. en je zit op die 7.1 GB. Niks aan de hand, hoor.
  #190  
Oud 27-02-08, 13:05
Dolfijn's schermafbeelding
Dolfijn Dolfijn is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ermelo
Berichten: 84
Standaard

Okey, daarom was er waarschijnlijk ook niets over te vinden

Bedankt yingie, kan weer rustig slapen.
  #191  
Oud 27-02-08, 14:11
kimosabe kimosabe is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Simple Bekijk bericht
In de toekomst moet je even wachten met updaten totdat je gehoord heb dat er een jailbreak en een unlock voor is.
Ondertussen hebben we versie 1.1.4 die kan zibri (ziphone) jailbreaken maar nog niet unlocken. Totdat hij of een ander daar een oplossing voor heeft blijf je lekker op 1.1.3 zitten.

Heb alleen goede ervaringen met Ziphone 2.4 en een mac (powerbook g4 met tiger, iTunes 7.6.1)

Simon
Mijn vraag was eigenlijk hoe je een iPhone die unlocked is met ZiPhone nadien kunt gaan updaten naar hogere firmware.
  #192  
Oud 27-02-08, 14:24
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Door je iPhone in ZiPhone in dfu-mode te zetten en dan in iTunes te herstellen/updaten naar een hogere firmware. Zoals dat in de wiki staat Zolang je maar niet update naar 1.1.4 want daarvoor is nog geen unlock.
  #193  
Oud 27-02-08, 20:05
crea-sign crea-sign is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 3
Standaard

Hulde aan Zibri!

Mijn iphone was de afgelopen 2 weken egt een ramp.
Na een downgrade van 1.1.2 naar 1.1.1 was het tijd voor een update.. ah fijn, me iphone deed het perfect maar het kriebelde toch om te updaten.
Na een wanhopige update naar 1.1.3 was het zover, mijn Iphone crashte en in Ibricker kreeg ik het bekende crash scherm.. "de eindeloze reboot van elke 15sec" na diverse pogingen kreeg ik hem weer in DFU mode en kon hem herstellen naar 1.1.1.

Alleen ik kon niet meer bellen, nu bleek dat mijn baseband was gezet op 04.02.13G
(modem firmware van bootlader 3.9 dus..) hierop volgde dat geen elkele AnySim meer werkte. Wat wel werkte was de methode die ik ergens vond op het forum met wat schrijven in de vt-term100 terminal vd iphone. En tadaa hij werkte weer, maar na een lege accu was het over het bereik. Geen van de vorige methodes zorgde ervoor dat ik bereik kon krijgen.

Toen naar Zibri gekeken, snel op een windowsje het prog. gedownload, iphone hersteld na 1.1.3 en door ZiPhone geduwd. En ja hoor.. het bekende signaal geluid kwam eruit en ik had na 4minuten een geactiveerde,jailbroken en SIMLOCK vrije telefoon waar ik weer zorgeloos mee kan bellen!!

Iedereen die trubbels heeft met bereik, no sim, whatever.. gewoon zibri runnen en klaar is kees. die vent is een goede! Wacht nu alleen met updaten totdat Flash uit is..
ik heb namelijk geen zin meer in al die ellende!!1
Groetjes Patrick
  #194  
Oud 28-02-08, 17:07
johanbax johanbax is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard

yingie, als ik mijn iphone nou in restore mode zet, moet ik dan als nog virginize? Dan delete het toch de hele boel? Hoor nu trouwens ook dat 1.1.4 met independence te unlocken is. Wat raad je aan?

btw even over de bootloader, ik het de modem firmware 03.14.08_G met de iphone versie 1.0.2. Kun je hier aan zien welke bootloader ik heb? of veranderd dit op het moment van updaten/restore naar 1.1.3? Heeft iemand toevallig nog een link naar de 1.1.3 firmware van apple?

Thnks again

Laatst gewijzigd door johanbax; 28-02-08 om 17:33.
  #195  
Oud 28-02-08, 17:55
hellboysz's schermafbeelding
hellboysz hellboysz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 160
Standaard

in de WIKI en dan firmware suc6
__________________
pwned
  #196  
Oud 28-02-08, 21:45
Vlex Vlex is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard

Gisteren overgegaan hoor. T was even zweten omdat de eerste keer iets mis ging. De iPhone bleef bij rebooten hangen bij het opstart scherm. Maar na even klooien Ziphone er nog een keer overheen gegooit en...tata! FW 1.1.3!

Ik heb nu alleen geen GPRS/EDGE icoontje meer, dit is nu een leeg vierkantje. Verder iemand last van?
  #197  
Oud 28-02-08, 22:04
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

ja iedereen vandaar ook de gprs icoontjes in de repo
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #198  
Oud 28-02-08, 22:05
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanbax Bekijk bericht
yingie, als ik mijn iphone nou in restore mode zet, moet ik dan als nog virginize? Dan delete het toch de hele boel? Hoor nu trouwens ook dat 1.1.4 met independence te unlocken is. Wat raad je aan?

btw even over de bootloader, ik het de modem firmware 03.14.08_G met de iphone versie 1.0.2. Kun je hier aan zien welke bootloader ik heb? of veranderd dit op het moment van updaten/restore naar 1.1.3? Heeft iemand toevallig nog een link naar de 1.1.3 firmware van apple?

Thnks again
Aangezien je FW 1.0.2 hebt moet je inderdaad eerst virginisen. Kijk even bij de wiki hoe dat gaat. Je bent dan inderdaad alles kwijt maar als je even synct in iTunes voordat je gaat virginisen is dat geen probleem.

En wacht nog even met updaten naar 1.1.4. Ten eerste is jailbreak/activate/unlock nog onzeker hiervoor. Daarnaast biedt het vrijwel geen 'goodies' t.o.v. 1.1.3. Dus virginisen en dan restoren naar 1.1.3 en ZiPhone 2.4 draaien en voila!
  #199  
Oud 28-02-08, 22:11
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

En als je restored naar 1.1.3 en je draait ZiPhone, dan zit je op bootloader 3.9 en baseband 04.03.13G.
  #200  
Oud 29-02-08, 18:41
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Pff, ik snap er even niks meer van. Heb net het hele topic gelezen, maar veel wordt er niet duidelijk.
Ik heb nu 1.1.3 (1.1.1 OTB) met BL 3.9.
Welke ZiPhone moet ik precies hebben? In de handleiding op iClarified staat een niet-officiële versie, dus daar blijf ik liever vanaf.
Ik heb net versie 2.4 vanaf ZiPhone.org gedownload, en daar zit gewoon een GUI bij... Ik lees hier dat dat niet het geval is enz...? Kan ik deze gewoon gebruiken?
Want, wat ik hier ook weer lees is dat ik een andere versie moet hebben en juist deze GUI in de map van die andere versie moet zetten? Welke versie is die andere versie dan? Juist die van iClarified met al die .bat files?
Versie 2.4 ziet er wel een beetje anders uit dan die ik voor 1.1.3 had gebruikt. Hier kan ik de dingen ook niet aanvinken, maar jailbreakt, activeert en unlockt hij gewoon met 1 knop, en downgrade hij de BL ook als je 4.6 hebt...

Nou, hopelijk krijg ik wat meer duidelijkheid.
__________________
 iPhone 2G, 8GB  Intel MacBook (zwart), 2,2GHz, 160GB HD
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ziphone 3 ds210 Archief 2 08-04-08 02:01
ziphone 2.6b!!! rikss Archief 2 22-03-08 10:51
Ziphone kunoPHON Archief 2 16-03-08 20:32
ZiPhone 2.6b DertKesh Unlock [archief] 0 16-03-08 16:13
ZiPhone Emiin' Archief 1 21-02-08 19:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:17.