iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Ziphone 2.4 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/7725-ziphone-2-4-a.html)

deur12 18-02-08 20:54

Ziphone 2.4
 
als ik ziphone 2.4 uitpak zie ik een zipphone exe staan.Maar een dubbelklik opent een zwart scherm dat weer snel sluit. Wat moet ik doen om versie 2.4 te gebruiken?

ArB 18-02-08 20:55

https://forum.iculture.nl/f1/ip...s-ziphone.html

Fresh 18-02-08 20:59

1 Bijlage(n)
Het is me opgevallen dat bij versie 2.4 de GUI niet wordt meegeleverd.
Ik heb de het GUI bestand van 2.3 naar de map van 2.4 gekopieerd en vervolgens ZiPhone 2.4 via deze GUI gebruikt, werkte prima.
Het gaat om het bestand ziphoneGUI.exe.

Ik heb een zipbestand toegevoegd aan deze post. De zip uitpakken en het bestand ziphoneGUI.exe in je ZiPhone map plaatsen. Daarna op ziphoneGUI.exe dubbelklikken om ZiPhone te starten.

ArB 18-02-08 21:02

je hebt de gui toch helemaal niet nodig ?
je moet gewoon de batch-files aanklikken :)

Fresh 18-02-08 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 67250)
je hebt de gui toch helemaal niet nodig ?
je moet gewoon de batch-files aanklikken :)

Ik vind die batch files een beetje link voor een onervaren lid. Met de GUI heb je veel beter in de hand wat je aan het doen bent, maar dat blijft natuurlijk ieder zijn eigen keuze.

Niet iedereen is even handig met DOS en DOScommando's, hoe eenvoudig ze ook lijken.

ArB 18-02-08 21:07

je hebt helemaal gelijk, maar die zibri blijft maar updaten en veranderen, dus grote kans dat het bij versie 2.5 er weer bij zit. :D
Als ik bij de source kijk dan staat hij er wel bij (ook die van 2.3)

Fresh 18-02-08 21:11

Ik heb vanochtend 2.4b gedownload, daar zat het GUI bestand helaas niet bij. Misschien inmiddels wel. Als dat het geval is, dan is deur12 inmiddels vast al aan het unlocken.:D:D

MacFly 18-02-08 21:12

Zibri brengt zijn updates imo toch wel iets te snel uit....'t is bijna niet meer te volgen...:cool:

Ik vind het wel grappig om te zien hoe iedereen nu ZiPhone zit te gebruiken en er vol lof over is, maar toen Zibri enkele weken geleden een beta van AnySIM liet lekken werd hij door de ganse community afgeschoten en weggeblazen.
Na het uitbrengen van ZiPhone is hij opeens de nieuwe held....'t kan soms snel gaan:):)

ArB 18-02-08 21:12

Ik bedoel hier:
Revision 640: /trunk/ZiPhone

daar staan altijd de laatste versies en de gui staat hier nog wel tussen.

Fresh 18-02-08 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacFly (Bericht 67267)
Zibri brengt zijn updates imo toch wel iets te snel uit....'t is bijna niet meer te volgen...:cool:

Ik vind wel grappig om te zien hoe iedereen nu ZiPhone zit te gebruiken en er vol lof over is, maar toen Zibri enkele weken geleden een beta van AnySIM liet lekken werd hij door de ganse community afgeschoten en weggeblazen.
Na het uitbrengen van ZiPhone is hij opeens de nieuwe held....'t kan soms snel gaan:):)

Zibri is heel goed, denk ik, maar ook iets meer gehecht aan fame and glamour heb ik het idee.
Dat wordt in de wereld van die-hards niet altijd even goed gewaardeerd. Het plaatsen van het Zibri icoon op het springboard getuigt hier een beetje van. Van mij mag het...

Die anySIM van Zibri heb ik toen meteen getest op een BL 3.9 iPhone en die werkt prima!

Fresh 18-02-08 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 67270)
Ik bedoel hier:
Revision 640: /trunk/ZiPhone

daar staan altijd de laatste versies en de gui staat hier nog wel tussen.

Hey ArB, handige link. Thx!

deur12 18-02-08 21:24

Ziphone 2.4
 
Fresh: Bedankt !!

Fresh 18-02-08 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deur12 (Bericht 67287)
Fresh: Bedankt !!

Helemaal gelukt?

DertKesh 18-02-08 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 67270)
Ik bedoel hier:
Revision 640: /trunk/ZiPhone

daar staan altijd de laatste versies en de gui staat hier nog wel tussen.

Dat is V2.3 en niet V2.4b :P

ArB 18-02-08 21:44

Wees voorzichtig met 2.4

De batch file downgrade ook je bootloader !

Michael 18-02-08 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 67283)
Zibri is heel goed, denk ik, maar ook iets meer gehecht aan fame and glamour heb ik het idee.
Dat wordt in de wereld van die-hards niet altijd even goed gewaardeerd. Het plaatsen van het Zibri icoon op het springboard getuigt hier een beetje van. Van mij mag het...

Die anySIM van Zibri heb ik toen meteen getest op een BL 3.9 iPhone en die werkt prima!

Het is een italiaan he. Die geilen daarop.

DertKesh 18-02-08 21:46

Mensen het beste is gewoon dat jullie V2.2 of V2.3 gebruiken, daar is ook niks mis mee!

ArB 18-02-08 21:47

versie 2.3 schijnt de beste versie tot nu toe te zijn, die heeft ook een gui.

Jupil 18-02-08 21:48

Dus als ik het een beetje goed begrijp.

Ik heb een iphone 1.1.2 OTB gekocht een paar weken geleden en dan de software upgrade via installer naar 1.1.3
Ik werk nu met zo'n speciale any of easy sim.
Als ik de procedure volg van Ziphone dan kan ik zonder die chip gewoon mijn proximus sim erin laatsen en bellen maar?

Moet ik dan niks anders doen dan gewoon die Ziphone procedure laten lopen en klaar is kees?

iClarified - iPhone - How to Unlock Your iPhone with ZiPhone 2.4 GUI (Mac)

Wat gebeurd er met de ruimte die al beschreven is in je geheugen va je iphone als je de Ziphone methode toepast. neemt die gewoon nog wat ruimte in of gaat die gewoon gaan overschrijven?

of moet je hem eerst terug brengen naar OTB 1.1.2 versie via DFU of recovery mode.

greetzzz

Jupil

Fresh 18-02-08 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 67308)
Wees voorzichtig met 2.4

De batch file downgrade ook je bootloader !

Dat bedoel ik, met de GUI zie je tenminste precies wat je doet, zeker als je geen dos kennis hebt. Ik had namelijk zelf ook al in die batch files gekeken, vandaar mijn opmerking eerder. ;);)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.