iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   1.1.2 Unlock Probleem "Repair Needed" (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/7995-1-1-2-unlock-probleem-repair-needed.html)

Iknietsnap 22-02-08 16:47

1.1.2 Unlock Probleem "Repair Needed"
 
Samengevat:

Iphone week 47, 1.1.2. BL 4.6, uit de US gehaald.

Jailbreak gedaan en werd gebruikt als een "dure Ipod Touch" .

- Totdat er perongeluk geupdate werd naar 1.1.3.
- De jailbreak en activate procedure opnieuw gedaan, dit keer met de software unlock methode.
- Kreeg een paar keer foutmeldingen, zoals 1011, maar uiteindelijk toch nog gelukt.
- iWorld erop gezet, maar kreeg de melding op iphone dat de sim gelocked is. Kon kiezen uit Ok of Unlock. Unlock gekozen en kon nog steeds geen netwerk vinden.
- Toen weer geprobeerd om alles opnieuw te doen (jailbreak activate etc..) maar nu krijg ik de melding in iTunes dat de SIM gelocked is en dat het niet werkt zonder dat er een geactiveerde SIM in de iphone zit.
- Op iPhone heb ik de melding "Repair needed. Iphone cannot make or receive calls". Zelfs als ik een emergency call wil doen gaat het drukken op de nummers erg traag.

Zegt dit jullie iets? Wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt.

pclahsen 22-02-08 16:59

ik zou een restore naar 1.1.3 doen in iTunes (dus niet updaten, eerst in restore modus zetten en dan shift-herstellen aanklikken en het 1.1.3 bestand selecteren dat je dan al gedownload hebt via de wiki hier) en verder de wiki van ArB volgen, dus gewoon Ziphonen, versie 2.4 is echt heel makkelijk. Vooraf wel eerst je SIMlock eraf halen m.b.v. andere telefoon.

succes!


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iknietsnap (Bericht 69556)
Samengevat:

Iphone week 47, 1.1.2. BL 4.6, uit de US gehaald.

Jailbreak gedaan en werd gebruikt als een "dure Ipod Touch" .

- Totdat er perongeluk geupdate werd naar 1.1.3.
- De jailbreak en activate procedure opnieuw gedaan, dit keer met de software unlock methode.
- Kreeg een paar keer foutmeldingen, zoals 1011, maar uiteindelijk toch nog gelukt.
- iWorld erop gezet, maar kreeg de melding op iphone dat de sim gelocked is. Kon kiezen uit Ok of Unlock. Unlock gekozen en kon nog steeds geen netwerk vinden.
- Toen weer geprobeerd om alles opnieuw te doen (jailbreak activate etc..) maar nu krijg ik de melding in iTunes dat de SIM gelocked is en dat het niet werkt zonder dat er een geactiveerde SIM in de iphone zit.
- Op iPhone heb ik de melding "Repair needed. Iphone cannot make or receive calls". Zelfs als ik een emergency call wil doen gaat het drukken op de nummers erg traag.

Zegt dit jullie iets? Wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt.


Iknietsnap 22-02-08 18:26

Hey bedankt, ik ben hem nu aan het herstellen naar 1.1.3.. Hoop dat dat gaat werken. Maar wat bedoel je met de SIMlock eraf halen mbv een andere telefoon?

De simlock van de simkaart??? Of bedoel je misschien de pincode van de simkaart?

Bedankt

xb9 22-02-08 19:08

Hij bedoelt inderdaad de pincode eraf halen. Volg de wiki en het zal je lukken.

Iknietsnap 23-02-08 03:34

Bedankt pclahsen, het is gelukt!!

Updaten naar 1.1.3 en dan de ziphone methode. Helemaal top!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:44.