iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Unlock Iphone 1.1.2 probleem.. (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/8018-unlock-iphone-1-1-2-probleem.html)

Nielsb 22-02-08 23:47

Unlock Iphone 1.1.2 probleem..
 
Heren:

Ik heb via deze website mijn iPhone 1.1.2 simlock vrij gemaakt. (Dat zou moeten kunnen) Hack that Phone - Unlocking a 1.1.2 iPhone with the 4.6 bootloader

Heel dit proces is goed gegaan. Aan het einde stond ook dat dit proces voltooid was. Er stond ook: Enjoy your iPhone.

Ik deed mijn HI sim in de iPhone alleen krijg nog steeds geen KPN te zien na het intoetsen van mijn pincode.

Is dit een bekend probleem? Hoe los ik dit op?

Grt. Niels

Grample 23-02-08 00:05

Heb je het ook al met ZiPhone geprobeerd ?

(Als je geen idee hebt waar ik het over heb gebruik dan de zoekfunctie)

Nielsb 23-02-08 00:11

Heb ik nog niet geprobeerd. Ga ik nu doen..
Waah, ik moet dat ding vanavond hebben geunlocked..:P

Nielsb 23-02-08 00:25

Mijn modem firmware staat op: 04.02.13_G omdat de iPhone door iemand anders klaar is gemaakt. Moet ik dan ook bij stap 1 beginnen?

yingie 23-02-08 01:15

Pfff... in ZiPhone 2.4 je iPhone in dfu-mode zetten. Dan iTunes openen die dan een iPhone herkent in 'recovery mode'. In iTunes vervolgens klikken op 'herstel' om de firmware van je iPhone terug te zetten naar versie 1.1.3. Als dat gebeurd is kun je niet bellen etcetera dus ga je weer naar ZiPhone 2.4 en vink je 'jailbreak' ,'activate' en 'unlock' aan en klikt vervolgens op 'start'. Na een paar minuten is je iPhone helemaal jalibroken. activated en unlocked voor elke SIM.

yingie 23-02-08 01:16

Oh, zet wel je PIN-beveiliging van je SIM-kaart uit, maar laat je SIM-kaart wél in je iPhone zitten.

Nielsb 23-02-08 02:06

Heren!

Super bedankt voor jullie tijd! Het is me gelukt om hem simlock vrij te maken!
Nu ben ik er helemaal blij mee!


Grample en Yingie, thanks a lot!
(Dit topic mag gesloten worden, onderwerp afgerond.)

yingie 23-02-08 11:56

Geniet ervan, zou ik zeggen:D

jovanaken 23-02-08 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yingie (Bericht 69866)
Oh, zet wel je PIN-beveiliging van je SIM-kaart uit, maar laat je SIM-kaart wél in je iPhone zitten.

laten zitten? moet ze er niet uit?
ik heb namelijk het volgende: als ik de eerste maal mijn sim uit de iphone haalde, heb ik gezien dat er een turbosim of dergelijke opzat, maar deze is er vast op gekleeft ofzo (ik heb deze zelfs niet geplaatst maar dit heb de iphone gewoon zo van de winkel gekregen met mijn sim erin).

is het dan mogelijk de update tedoen met de sim in de iphone? en zal de turbosim problemen geven in 1.1.3 (nu is het 1.1.2 bl 4.6)

yingie 23-02-08 14:51

Hoe het met Turbosim zit weet ik niet. Ik ben hier steeds uitgegaan van een gewone SIM-kaart van een andere provider dan AT&T en iPhones die eerder softwarematig unlocked waren. Durf dus niet met zekerheid te zeggen dat je je Turbosim erin kunt laten en dat het dan ook werkt.

bgordijn 23-02-08 15:30

Ik denk dat je turbosim er gewoon in kan blijven want die zorgt ervoor dat het een at&t simkaart zou zijn en nu kan hij dus alle netwerken aan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.