//

1.1.3 soms geen sms ontvangen van KPN

1.1.3 soms geen sms ontvangen van KPN discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een 1.1.3 (ziphone, BL3.9) Ik weet inmiddels dat ik een groot deel van mijn smsjes niet ontvang. Of ze allemaal aankomen die ik verstuur ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-02-08, 02:27
leufje leufje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 57
Standaard 1.1.3 soms geen sms ontvangen van KPN

Heb een 1.1.3 (ziphone, BL3.9)

Ik weet inmiddels dat ik een groot deel van mijn smsjes niet ontvang. Of ze allemaal aankomen die ik verstuur weet ik niet (wat ik heb getest wel).

Nummer van de smscenter gereset, geen effect

Weet iemand of dit een bekend KPN / HI probleem is of dat hier iets anders aan de hand is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-08, 11:44
vriesfde's schermafbeelding
vriesfde vriesfde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Heb je al geprobeerd om je sim in een andere gsm te plaatsen, om er achter te komen of het aan KPN/HI ligt?
Ik gebruik t-mobile, dus ik weet niet of er iets met de sms service van KPN aan de hand is....heb wel soms problemen in het buitenland (roaming) dat berichten laat binnekomen, maar dat ligt dan niet aan de iPhone.
  #3  
Oud 23-02-08, 12:57
leufje leufje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 57
Standaard

het ligt waarschijnlijk inderdaad aan KPN HI. Nummerportering van TMobile is niet goed gegaan.. kan ook niet gebeld worden vanaf een aantal providers.. lekker is dat...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Soms wel en soms geen mail ontvangen Mvos iPhone algemeen 1 01-03-10 17:13
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet acxcis iPhone algemeen 8 10-11-09 15:54
sms ontvangen maar zie alleen niewtekstbericht en geen naam van de afzender wessie_fcutreg iPhone algemeen 1 14-09-08 21:30
geen geluid bij ontvangen van sms vliegen Archief 3 06-04-08 13:08
Kan geen sms van Orange zelf ontvangen? Bossy Overige providers Nederland 1 06-02-08 15:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:15.