//

iNdependence activatie foutmelding

iNdependence activatie foutmelding discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Uit de US een 16Gb iPhone meegenomen en vandaag gaan knutselen op mijn Mac Mini G4 met OS 10.4.11 - iJailBreak 0.5.3 kan ik dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-02-08, 21:20
pieter78 pieter78 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard iNdependence activatie foutmelding

Uit de US een 16Gb iPhone meegenomen en vandaag gaan knutselen op mijn Mac Mini G4 met OS 10.4.11 - iJailBreak 0.5.3 kan ik dus niet gebruiken.

Via een vriend werd hackthatphone.com aangeraden, en die adviseren iNdependence te gebruiken. Versie 1.4b3 gedownload en geinstalleerd, instructies van website gevolgd en veiligheidshalve even gechecked of ik (nog steeds) 1.1.3 heb: jawel.

Alleen... ik kom niet verder. iNdependence geeft de fout "Couldn't download firmware file" wanneer ik op Activate Phone druk. Dit blijft optreden, ongeacht hoevaak ik herstart. Verder heb ik geen programma's open, en niets gemount (maar dat hoort bij een andere fout).

Op Internet kan ik hierover zo goed als niets vinden... iemand ervaring ermee?

ZiPhone lees ik te wisselende berichten over, en ik heb nog niet direct zin om mijn 1.1.3 otb te gaan downgraden.

Tips?

Thx!

Pieter

Laatst gewijzigd door pieter78; 26-02-08 om 21:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iNdependence v1.4 b5 BertVDK Unlock [archief] 2 07-03-08 13:46
iNdependence HELP!!!!!! eus Unlock [archief] 2 28-01-08 02:01
iNdependence 1.3.1 elflogo Unlock [archief] 4 09-01-08 17:11
Independence 1.1.2 Maarten Unlock [archief] 13 04-01-08 16:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.