//

sms traag

sms traag discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) nadat ik mijn iphone met ziphone heb geupdate naar 113 gaat mijn sms applicatie traag open, hij reageerd veel trager dan ervoor, kan iemand mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-08, 10:54
gmlens gmlens is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat
Berichten: 98
Talking sms traag

nadat ik mijn iphone met ziphone heb geupdate naar 113 gaat mijn sms applicatie traag open, hij reageerd veel trager dan ervoor, kan iemand mij helpen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-08, 23:22
hominide hominide is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem sinds de update naar 113. Kan er op iPhoneclub weinig over vinden. Wel hier after 1.1.3 soft update (dev team) sms app slow!! - Hackint0sh. Zij schijnen met de update naar 114 minder last te hebben.

Voor nu leef ik er nog maar even mee, nog even geen zin om naar 114 te gaan, want ik zit net op 113.
  #3  
Oud 04-03-08, 00:50
-kriis's schermafbeelding
-kriis -kriis is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 141
Standaard

als je tog niet ver bent met apps instaleren en dergelijke nummers van je simkaart,
zou ik hem gewoon nog een keertje herstellen naar 1.1.4, met ziphone 2.5 activeren en jailbreaken en ziphone 2.3 of lager unlocken
  #4  
Oud 04-03-08, 23:21
hominide hominide is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard

Is inderdaad wel mogelijk. Kan alleen geen bevestiging vinden dat het op 1.1.4. sneller werkt. Zelfs gelezen dat het ook traag is. ((https://forum.iculture.nl/f14/i...html#post74344))

Vraag me alleen af of niet meer mensen hier (op iPhoneclub) er last van hebben??
  #5  
Oud 04-03-08, 23:31
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

sms werkt gewoon normaal. Misschien problemen bij je provider?
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #6  
Oud 04-03-08, 23:38
hominide hominide is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard

Zal toch niet aan me provider liggen, want ik neem aan dat de smsjes op me iPhone staan? Het gaat echt om het opvragen van de sms applicatie (niet ontvangen of versturen).
Maar zoveel last heb ik er eigenlijk ook niet van. Ik heb het net vergeleken met een andere iPhone, en die reageert hetzelfde. Alleen in 1.1.2. was het gewoon sneller...
  #7  
Oud 05-03-08, 10:22
u2crow u2crow is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 29
Stuur een bericht via MSN naar u2crow
Standaard

Hey Mensen

Ik ben net 2 dagen over na 1.1.3. Gejailbreaked en unlocked via Ziphone 2.0 (Eerst middels Ziphone 2.5 geprobeerd maar toen kon ik niet meer bellen ) Maar goed, waarom dit berichtje...Ik moet zeggen dat het opvragen van de smsapp inderdaad een stuk langzamer is dan in 1.1.2. Hoe en waarom weet ik ook niet.
Verder heb ik mee gemaakt dat je bv op een smsje drukt om de volledige sms te lezen en dat de iphone je dan doorlinkt naar een andere sms van een andere contactpersoon..erg vreemd allemaal...na een reboot was dit overigens opgelost...

Ben wel erg blij met 1.1.3. maar is het een aanrader om nu alvast naar 1.1.4 te gaan ??
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Traag opstarten van apps (oa: sms / mail / contacten ) nkroone iPhone Apps 0 30-11-09 09:33
Iphone 1.0 (FW 2.0) SMS traag - Wi-Fi valt weg dennis3 Wi-Fi 13 05-09-08 18:43
Intypen sms traag. AlexTemora Archief 5 06-08-08 09:22
SMS lijst heel traag iFilip iPhone algemeen 6 29-06-08 01:49
SMS applicatie zeer traag na upgrade 114 Kimsalabim Unlock [archief] 1 31-03-08 23:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04.