iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Ibrickr werkt niet met 1.1.4? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/8488-ibrickr-werkt-niet-1-1-4-a.html)

kalee 01-03-08 14:19

Ibrickr werkt niet met 1.1.4?
 
Hallo iedereen,

ik loop tegen een probleem aan nadat ik mijn iphone naar 1.1.4 heb geupgrade via ziphone. Volgens ibrickr is mijn iphone nog niet gejailbreaked. Terwijl dat dit niet het geval is. Ik kan dus geen applicaties via ibrickr op mijn iphone zetten :S Zijn er nog meer mensen die hier problemen mee hebben gehad. En is er toevallig nog een alternatief voor ibrickr?

ControlSje 01-03-08 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kalee (Bericht 74447)
Hallo iedereen,

ik loop tegen een probleem aan nadat ik mijn iphone naar 1.1.4 heb geupgrade via ziphone. Volgens ibrickr is mijn iphone nog niet gejailbreaked. Terwijl dat dit niet het geval is. Ik kan dus geen applicaties via ibrickr op mijn iphone zetten :S Zijn er nog meer mensen die hier problemen mee hebben gehad. En is er toevallig nog een alternatief voor ibrickr?

Er is een fix voor iBrick als je geunlocked hebt met ZiPhone.
Voeg de source i.unlock.no toe aan je installer en installeer "ZiPhone iBrickr Fix" uit Unlocking Tools. Deze werkt ook voor 1.1.4.
Suc6.

kalee 01-03-08 23:21

Bedankt voor je reactie!

Triple 16-03-08 11:51

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb de fix geinstallleerd, maar nog werkt ibrickr niet. Iemand nog een andere oplossing?

this 19-03-08 15:57

hey, ik ben een fanatieke iphone gebruiker en heb hem al 2 maanden zonder problemen (1.1.3) nou vroeg itunes mij of ik hem wilde upgraden naar 1.1.4 dit heb ik gedaan en nu doet hij niets meer, weer terug bij af. ik heb geprobeerd hem te unlocken zoals ik het ook gedaan had toen ik hem net kreeg, met ziphone, maar dat doet hij niet. in alle forums gebruiken ze allemaal afkortingen en andere woorden die ik niet begrijp, ik weet dat dit een nogal ingewikkeld probleem is en ik het niet goed uit kan leggen, maar is er iemand die mij hier mee kan helpen want ik moet hem terug hebben, wat ik ben helaas al verslaafd!

cougar 19-03-08 16:01

Restoren naar 1.14 (shift restore in Itunes) en dan ziphone 2.5 of 2.6 gebruiken om hem te jailbreaken/unlocken :)

Succes!

dureappel 19-03-08 16:29

Hoi Cougar en This,

ik heb dus exact hetzelfde probleem. Ik heb nu twee keer geprobeerd te restoren met I-Tunes 7.6..Maar helaas zonder resultaat. Hij blijft dezelfde foutmelding geven, dus 1011 en in beeld op de Iphone jet stekker logootje met Itunes logo.. Ik heb Itunes al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen oplossing. Versie 1.13 en versie 1.14 allebei dezelfde foutmelding.

Aargh. Ik heb iets gelezen op het forum over indepedence. Wel gedownload, maar hoe zet je dat progje erop? Hij staat nu op mijn windhoos pc maar de extensie .dmg zegt mij niks.

Ik word er gek van. Help!!!

Peter_1 19-03-08 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dureappel (Bericht 84469)
Hoi Cougar en This,

ik heb dus exact hetzelfde probleem. Ik heb nu twee keer geprobeerd te restoren met I-Tunes 7.6..Maar helaas zonder resultaat. Hij blijft dezelfde foutmelding geven, dus 1011 en in beeld op de Iphone jet stekker logootje met Itunes logo.. Ik heb Itunes al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen oplossing. Versie 1.13 en versie 1.14 allebei dezelfde foutmelding.

Aargh. Ik heb iets gelezen op het forum over indepedence. Wel gedownload, maar hoe zet je dat progje erop? Hij staat nu op mijn windhoos pc maar de extensie .dmg zegt mij niks.

Ik word er gek van. Help!!!

Extensie .dmg is voor OSX, Google had daar geen moeite mee.....:rolleyes:

this 19-03-08 17:08

ik weet echt heel weinig van computers, ik hoop dat iemand mij dit kan uitleggen op een manier dat mensen met een iq onder de 20 het ook begrijpen, zoals ik, maar toch bedankt

dureappel 19-03-08 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter_1 (Bericht 84491)
Extensie .dmg is voor OSX, Google had daar geen moeite mee.....:rolleyes:

Oke, terecht punt, maar er is dus van Idependence geen Windhoos versie....
Of een andere prog die mijn geliefde Ihone weer werkend krijgt?

Peter_1 19-03-08 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dureappel (Bericht 84505)
Oke, terecht punt, maar er is dus van Idependence geen Windhoos versie....
Of een andere prog die mijn geliefde Ihone weer werkend krijgt?

Ik weet niet of dit je kan helpen, maar je weet maar nooit. Ik las het ook maar ergens :

'You basically hold home and sleep for 25 secs, the phone should reboot, then wait a bit on the yellow triangle, then power off. So I changed USB ports, powered on, and opened iTunes, and now it's restoring!'

Jorinho 07-04-08 01:01

Kan iemand mij helpen!

Als ik een ringtone upload via ibrickr dan zie hem vervolgens nergens in mijn iphone??

Jorinho 07-04-08 01:01

ik gebruik 1.1.4

Micronics 08-04-08 11:35

Misschien even opnieuw opstarten na het installeren van de fix? Werkte bij mij iig wel.

ik heb een US16GB, open gemaakt met Ziphone en deze fix gedraait om iBrickr te kunnen gebruiken. iBrickr converteerd de files en zou ze moeten uploaden (wat bij mij dan weer niet werkt..) en slaat een copy van de gekopieerde bestanden op in de iBrickr Directory. Als je deze bestanden omnoemt naar *.m4r en er op klikt dan opent hij ze in iTunes. Van daar uit kun je ze dan gewoon syncen.

Spyker 27-04-08 19:08

Je moet idd opnieuw opstarten; dan werkt iBrickr wel. Bedankt

jeremy14 27-04-08 19:55

Ik had een soorgelijk probleem maar heb eht zo opgelost:

- Gerestored naar 1.1.4 via itunes in DFU mode (shift + herstel)
- dan krijg je soms nog steds het zelfe scherm maakt niet uit.
- Ziphoe 3.0 Gedownload via http://ziphone.org
- Do It All gedrukt en hij deed het.


Veel succes,

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dureappel (Bericht 84469)
Hoi Cougar en This,

ik heb dus exact hetzelfde probleem. Ik heb nu twee keer geprobeerd te restoren met I-Tunes 7.6..Maar helaas zonder resultaat. Hij blijft dezelfde foutmelding geven, dus 1011 en in beeld op de Iphone jet stekker logootje met Itunes logo.. Ik heb Itunes al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen oplossing. Versie 1.13 en versie 1.14 allebei dezelfde foutmelding.

Aargh. Ik heb iets gelezen op het forum over indepedence. Wel gedownload, maar hoe zet je dat progje erop? Hij staat nu op mijn windhoos pc maar de extensie .dmg zegt mij niks.

Ik word er gek van. Help!!!



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:17.