3.9-fakeblank en 4.6-fakeblank bootloader van iPhone Dev Team discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michael Waarom terug willen?? Voor nu absoluut niet nodig maar als Apple een controle in iTunes inbouwd die het serienummer en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou ik denk niet dat apple dat ooit gaat inbouwen. Dit is Amerilaanse paranoia
![]()
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
![]() I hope your right...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Om evt. flexibel te zijn in de toekomst... custom bootloaders etc...
|
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() ![]()
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb vandaag mijn 1.13 iphone ontvangen, via ziphone 2.5 en 2.3 unlocked and activated, toen via itunes restore gedaan naar 1.14 en daarna via iplus de fakebootloader story gedaan;-)
is er nu een manier om te checken dat ik inderdaad die fake bootloader er op heb staan en niet dat hij echt is teruggezet naar 3.9? |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Lukt dat niet, dan heb je een originele 3.9BL, en kan je (voorlopig?) niet meer terug. kijk hier voor wat meer info hierover : https://forum.iculture.nl/f14/i...methode-3.html |
|
|||
|
|||
![]() hmm..ja..dat laten we dan nog maar even achterwege..hij werkt nu goed...laat ik er maar niet te veel mee gaan googelen, voordat je het weet kan ik hem straks op vrijdagochtend buitenzetten anders;-)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarschuwing over de fakeblank 3.9 bootloader ! | ArB | Archief | 25 | 26-04-08 09:26 |
Virginize je iPhone (niet van Dev Team) | mwagena | Archief | 17 | 25-10-07 22:36 |
|
|