iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Couldn't locate bytes to patch (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/874-couldn-t-locate-bytes-to-patch.html)

Luciano 13-10-07 09:41

Couldn't locate bytes to patch
 
:-( Dacht dat het allemaal gelukt was totdat ik bovenstaand bericht kreeg!!!!
Iemand een idee???

thnx

grtx

stephenvis 13-10-07 12:37

ff wat duidelijker graag ;) wat probeer je, hoe ver ben je, welk programa gebruik je enz.

Luciano 13-10-07 12:45

:) Owkey ja idd.

Nu ja heb al gedaan volgens de MAC OSX handleiding hier op de site.
EN deze melding krijg ik dus nadat anySIM een poos is bezig geweest.
De eerste keer gaf anySIM een andere melding. weet niet meer welke. Toen nogmaals anySIM gedraaid wat resulteerde in eerder genoemde melding.

Grtz,
Lucien

Michael 13-10-07 12:46

Lucien is je iPhone jailbroken??

Luciano 13-10-07 12:49

Ja heb ik gedaan. Is ook gelukt.

stephenvis 13-10-07 12:52

Google doet wonderen ;)

"couldn't locate the bytes to patch" SOLUTION - ModMyiPhone.com - Apple iPhone forum, mods, skins, developing and more

MacFoxx 13-10-07 12:54

@Luciano. Welke versie Anysim heb je? Als je versie 1.0 hebt, moet je de allerlaatste versie downloaden. versie 1.0.2 (zo uit mn hoofd). Waar je kunt downloaden, moet je even google gebruiken. De versie 1.0 schijnt nogal buggie te zijn en met versie 1.0.2 gaat het helemaal goed. Dit heb ik ook gehad.

Verder moet je weer helemaal overnieuw doen met de handleiding. Restoren, activeren etc...

Veel succes!

Luciano 13-10-07 13:11

Hoe restore ik de iPhone nu naar 1.02???? iTunes wul 'm naar 1.1.1 upgraden.

Michael 13-10-07 13:14

Als je een apple hebt de shift knop ingedrukt houden.

Luciano 13-10-07 13:20

Michael: hoe bedoel je dat? Snap het ff niet meer :-S

stephenvis 13-10-07 13:26

"couldn't locate the bytes to patch" SOLUTION - ModMyiPhone.com - Apple iPhone forum, mods, skins, developing and more !!!! kijk hier ook ff How to Restore iPhone with Old 1.0.2 Firmware Skip or Bypass 1.1.1 » My Digital Life

Luciano 13-10-07 14:26

Heb je 2e link dus proberen te volgen.

Probeer iPhone1,1_1.0.2_1C28_Restore.ipsw te downloaden. Dit lukt dan ook. Maar Safari pakt dan alles uit. En de betreffende folder staat dan geen file waar iTunes bij restoren iets mee kan!!!!! :confused:


Ja ik zal het idd wel niet snappen ;)

Zou echt geweldig zijn als iemand me nog iets meer kan helpen.

Michael 13-10-07 14:30

Luciano de extensie weer veranderen naar ipsw. Dan dat apkket in je bibliotheek/itunes/iphone.updates folder zetten. Via itunes restoren en de shift knop indrukken. Dan kan je kiezen welke restore je doet.

stephenvis 13-10-07 14:31

Restore iPhone using specific firmware — winandmac.com deze probere? ;)

Luciano 13-10-07 15:54

:):):):):):):):):):):):)

Wat een geklooi. Maar gelukt. Heb die restore file uiteindelijk maar met firefox gedownload en toen werkte het. Safari pakte die hele file telkens helemaal uit. En daar kon iTunes niks mee. Maar zal toch wel aan mij liggen.

RESTORE gedaan. Toen vervolgens opnieuw geactiveerd. Toen wilde ik gaan jailbreaken. Wilde om een of andere reden niet goed lukken. En toen zag ik ineens naam van provider links bovenin staan.????????????????????

Dus hij doet het nu!!!!! Heb anySIM dus helemaal niet meer opnieuw hoeven draaien??? SNAP ER NIKS VAN. Maar maakt ook niet meer uit. Hij doet het.


Mannen maar bedankt voor alle hulp en snelle reacties!!!! SUPER

Michael 13-10-07 19:02

Ik denk Luciano dat het simpeler had gekunt als je de telefoon nogmaals geactiveerd had met independence. Maar cool hij werkt gefeliciteerd.

freez 06-11-07 00:19

'couldn't find bytes to pach' fout op 1.0.2 phone?
 
Hallo allen,

Krijg steeds bij AnySim de melding;

'couldn't find bytes to pach'

Iemand hier een idee?

Ik kom er niet uit...

Freez.

KleineAap 06-11-07 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freez (Bericht 13045)
Hallo allen,

Krijg steeds bij AnySim de melding;

'couldn't find bytes to pach'

Iemand hier een idee?

Ik kom er niet uit...

Freez.

Als je het topic door gelezen zou hebben, wat je niet gedaan hebt omdat je net als originele topicstarter te weinig informatie geeft, en je hebt alles geprobeerd, dan moet je het nog maar een keer vragen...?

Of heb je alle bovenstaande oplossingen al proberen toe te passen? (Dan zit ik er dus helemaal naast en mijn excuses...) Want dan helpen we je hier graag ;)

iCulture 06-11-07 02:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KleineAap (Bericht 13065)
Als je het topic door gelezen zou hebben, wat je niet gedaan hebt omdat je net als originele topicstarter te weinig informatie geeft, en je hebt alles geprobeerd, dan moet je het nog maar een keer vragen...

Het topic is samengevoegd (was een nieuw topic), maar feit blijft dat de zoekfunctie niet is gebruikt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.