Probleempje discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal , Ik heb een probleempje... Ik heb een nieuwe computer en ben al mijn muziek kwijt , maar dat staat nog wel op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Probleempje
Hallo allemaal ,
Ik heb een probleempje... Ik heb een nieuwe computer en ben al mijn muziek kwijt , maar dat staat nog wel op de iphone Ik wil dus zegmaar al die muziek via de iphone weer op mijn nieuwe computer plakken. Kan dat en zo ja HOE IN GODSNAAM haha Ik word er echt helemaal gek van ik dacht dat doe ik zomaar even. Valt dus vies tegen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen met vr gr John. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hmm iPod access zou het mogelijk kunnen doen Via iTunes is het onmogelijk
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
kan dat niet met de nieuwe itunes? manually manage music?
|
|||
|
|||
thnx voor reacties zal het proberen
|
|
||||
|
||||
Naar je iphone wel maar niet naar je itunes
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Ik heb ooit iPodRip gebuikt om muziek van een iPod naar een computer te kopieren. Ik denk dat dit ook voor een iPhone zou moeten werken maar heb het zelf nooit gebruikt voor de iPhone. In onderstaande link staat wat meer uitleg.
Copying Songs from Your iPod to a Mac or PC Laatst gewijzigd door ControlSje; 05-03-08 om 12:00. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleempje | madbulldog | Archief | 1 | 12-07-09 18:10 |
Probleempje | Fordius | iPhone algemeen | 7 | 19-03-09 14:10 |
Probleempje.. | lijntjuh | Archief | 6 | 07-01-09 23:04 |
probleempje | lijntjuh | Archief | 1 | 07-01-09 12:37 |
probleempje. | fpattiata | Unlock [archief] | 1 | 11-02-08 15:44 |
|