iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Toevoegen adres --> springboard (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/887-toevoegen-adres-springboard.html)

Nilles 13-10-07 17:03

Toevoegen adres --> springboard
 
Ik heb gister mijn OTB 1.1.1. geunlocked.
(goed te doen, ik had geen ervaring met SSH e.d.)

Nu ben ik bezig met alle nummers in te voeren en wilde bij een van de contacten het adres toevoegen.
Toen sprong de iPhone echter telkens naar het springboard (net als bij het toevoegen van steden bij de wereldklok nadat ik de NL menu's had ingesteld.)
Iemand die dit ook heeft en kan ik er iets aan doen?

Lode 19-10-07 11:31

Gelijkaardig probleem...
 
Ik heb plots een gelijkaardig probleem: ik wil een nieuw contact toevoegen maar bij toevoegen adres sprint hij plots op scherm met twee buttons "country code" en "home", als je er één aanraakt, gaat hij terug naar springboard... Iemand een idee?

stephenvis 21-11-07 14:44

ik heb hetzelfde probleem als nilles, heb je het al opgelost?

evsterk 03-12-07 11:13

Springt terug naar springboard via contacts.
 
Hallo,

Ik heb sinds 1 1/2 week een i-phone 8 Gb US versie 1.0.2. Na veel "naslag werk" op jullie site heb ik de moed genomen om hem naar 1.1.1 te brengen. Mijn complimenten voor jullie beschrijvingen over het "hoe en wat". Het is allemaal prima gegaan. Ik ondervind alleen een klein probleempje. Als ik via het logo phone naar contact's -> contact persoon -> edit -> Add new address intoets dan springt hij naar het springboard terug. Iemand dit al eens eerder meegemaakt ? Ik heb al andere soort gelijke discussies maar niet geheel met dit probleem. Wie kan mij helpen.

BvD.
Evsterk

Destiny 03-12-07 11:17

Heb je nu een werkende 1.0.2 ?
Of ben je nu bij de stap om hem de 1.1.1 te jailbreaken ?

Ik snap niet helemaal waar je nu precies bent en wat je fw is

evsterk 03-12-07 12:14

fw is 1.1.1 en heb jailbreak al toegepast met daarna anysim. Dit alles is prima verlopen.

evsterk 05-12-07 17:18

Verdere info na het een en ander uitgeprobeert te hebben.

Ik gebruik office XP met outlook. Als ik daar mijn adres invoer cq verander en synchroniseer dat met Itunes, dan gaat de verandering wel mee. Maar ik kan via de iphone nog steeds geen adressen toevoegen. Het lijkt erop dat er iets met de root verkeerd is maar daar heb ik weinig kaas van gegeten.

Paz 25-12-07 11:19

Hetzelfde hier!!!!
Bij mij springt hij bij sommige contacten en bij toevoegen terug naar spring(Summer)board

iPhone-Gurus hebben jullie een oplossing????

darkmanx 25-12-07 11:21

Bij mij geen problemen tegen gekomen .....vreemd

Paz 25-12-07 11:32

Al iemand met een oplossing?????

HELP GURUS

Dien 25-12-07 11:40

Samengevoegd ;)

Freek 25-12-07 12:02

De enige oplossing voor het "terugspringen" naar de springboard bij het invoeren/wijzigen van een adres en bij het toevoegen van een stad in de wereldklok is het restoren van je iPhone (let uiteraard op de juiste firmware). Na de restore hoef je niet opnieuw te unlocken, wél even opnieuw activeren en jailbreaken.

Ik heb dit probleem ook eens gehad, en de restore heeft het probleem opgelost, andere oplossingen zijn er niet.

Paz 25-12-07 12:12

Jammer:(, had hier op gerekend maar gehoopt op een andere oplossing.

Dank:).

ironmanixs 25-12-07 12:21

Ben het ook al meerdere malen tegen gekomen, en inderdaad bleek alleen het restoren de oplossing te zijn... :(

Het terugspringen naar het springboard heeft vaak als reden dat er permissies niet goed staan op files of wanneer er bepaalde references niet kunnen worden gevonden, dus bijvoorbeeld land instellingen of dergelijke die niet matchen.

Wat je zou kunnen testen:
Probeer je iPhone eens op "Language - English" te zetten en "Region Format - United States" .. check daarna eens of het probleem er nog steeds is ...

Paz 26-12-07 10:14

@ironmanixs
DANK DANK DANK, wat een fijn kerstkado!
heb gedaan wat je zei, daarna board geopend, opnieuw alles weer op Nederland en HOPPA! Alles werkt weer! Dus GEEN restore!
paz

ironmanixs 26-12-07 11:03

Mooi zo :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:14.