iPhone unlocken met ziphone 2.4. discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 1.1.3 OTB iphone (US) wil hem unlocken met ziphone 2.4. Ik zie het nut van 1.1.4 niet, hoor veel dat wifi niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iPhone unlocken met ziphone 2.4.
Ik heb een 1.1.3 OTB iphone (US) wil hem unlocken met ziphone 2.4. Ik zie het nut van 1.1.4 niet, hoor veel dat Wi-Fi niet goed meer werkt en ik gebruik heeeeeel veel Wi-Fi.
Nu heb ik Vista, ik hoorde dat .net 2.0 daar al is voorgeinstalleerd, maar ik las net ook op internet dat de .net 2.0 van XP anders is dan die van Vista, verschillende processen uitvoeren. Mijn vraag dus: werkt t wel gewoon met Vista? Hoef ik verder niets te installeren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iPhone op Vista unlocked met ZiPhone, no problem.
Draai trouwens 1.1.4 en heb geen problemen met Wi-Fi...1.1.4 is een bug fix upgrade van 1.1.3 dus waarom Wi-Fi dan problemen zou geven snap ik niet. Suc6 met je unlock! Frans |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G te unlocken met Ziphone? | FiXeR | Archief | 8 | 15-08-08 14:31 |
iPhone unlockt met Ziphone | Stevitski | Archief | 2 | 24-03-08 14:40 |
112 unlocken via ziphone en daarna updrade... fout! | blik | Unlock [archief] | 13 | 07-03-08 16:45 |
|
|