//

Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ?

Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Ik zou adviseren om zolang je geen problemen hebt en alles goed functioneerd de iPhone gewoon te laten zoals hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 26-06-08, 16:01
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
Ik zou adviseren om zolang je geen problemen hebt en alles goed functioneerd de iPhone gewoon te laten zoals hij nu is.

Als ik je goed inschat ben jij iemand die veel gaat uitproberen en dat heeft meestal tot gevolg dat je zowiezo op een bepaald moment de iPhone zult moeten restoren.
Goed ingeschat ;-) Om eerlijk te zijn: een maandje geleden kom ik bij een vriend even XP installeren, na de installatie Firefox, AVG, WLM en de hele rotzooi erop. Ik herstart de zaak, en voordat ik in kan loggen krijg ik al een error. Hele systeem dood

Tja, ik denk dat ik dan gewoon even de zaak laat zoals 'ie is, een beetje klooien en spelen met wat programmaatjes, en zodra ik alles door heb ga ik dan maar echt aan het werk.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 26-06-08, 16:14
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Alvast veel plezier met je iPhone, al moet je nog een aantal dagen wachten...Ben benieuwd hoe lang het duurd voordat je hem MOET restoren
  #263  
Oud 26-06-08, 16:15
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
Alvast veel plezier met je iPhone, al moet je nog een aantal dagen wachten...Ben benieuwd hoe lang het duurd voordat je hem MOET restoren
Ik post wel in dit topic wanneer het moment aangebroken is
  #264  
Oud 26-06-08, 16:40
paskaal paskaal is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 24
Standaard

Veel plezier met je iPhone Beetje offtopic, maar ik ben wel benieuwd waar en voor hoeveel je die iPhone hebt gekocht, ik ben namelijk ook nog steeds opzoek naar een goede manier om niet al te duur aan een iPhone te komen
  #265  
Oud 26-06-08, 16:42
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paskaal Bekijk bericht
Veel plezier met je iPhone Beetje offtopic, maar ik ben wel benieuwd waar en voor hoeveel je die iPhone hebt gekocht, ik ben namelijk ook nog steeds opzoek naar een goede manier om niet al te duur aan een iPhone te komen
Ik heb op Marktplaats een gezicht-advertentie geplaatst, en toen heeft iemand mij gemaild dat hij een 16Gb gebruikte iPhone had liggen voor € 200.
  #266  
Oud 26-06-08, 16:51
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Mijn advies....PAS HIERMEE OP....200 Euro voor een 16G is veeeeel te weinig.
  #267  
Oud 26-06-08, 17:08
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Na het Pwnen 'restore' je in iTunes met de custom firmware, die je met Pwnagetool hebt gemaakt. Daarna kun je inmiddels de back-up gebruiken, ja. Aanvankelijk werd dit telkens afgeraden, maar dat was vooral met methoden als Ziphone en tja, die gebruiken we niet meer
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #268  
Oud 26-06-08, 18:23
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
Mijn advies....PAS HIERMEE OP....200 Euro voor een 16G is veeeeel te weinig.
Ik ga 'm echt ophalen, dus dan kan ik toch checken of het een echte iPhone is?
  #269  
Oud 26-06-08, 18:26
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Als je maar niet afspreekt in een donker steegje....het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand overvallen wordt. Als je hem wel krijgt en het is een echte, heb je een zeer goede deal.

Laatst gewijzigd door ControlSje; 26-06-08 om 18:31.
  #270  
Oud 26-06-08, 18:26
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

ik zou hem met nog een persoon erbij ophalen. Controleer de iphone of alles goed werkt (vooral het touch screen testen), vraag ook het id van de verkoper als je durft. Ik vertrouw het niet dus laat horen hoe het is afgelopen. 380 euro is eerder een bodemprijs van een werkende iphone van 16 gig.
  #271  
Oud 26-06-08, 20:11
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
Als je maar niet afspreekt in een donker steegje....het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand overvallen wordt. Als je hem wel krijgt en het is een echte, heb je een zeer goede deal.
Ik heb afgesproken op het NS-station, dat is toch redelijk veilig? Mocht er wat gebeuren dan kan je toch gewoon schreeuwen, er zijn toch altijd wel mensen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonemark Bekijk bericht
ik zou hem met nog een persoon erbij ophalen. Controleer de iphone of alles goed werkt (vooral het touch screen testen), vraag ook het id van de verkoper als je durft. Ik vertrouw het niet dus laat horen hoe het is afgelopen. 380 euro is eerder een bodemprijs van een werkende iphone van 16 gig.
Ik zou zo niet weten met wie ik nog meer zou kunnen gaan...

Ik heb 'm wel gevraagd om zijn adresgegevens, en deze blijken te kloppen met de gegevens in de Telefoongids. Dan ben ik toch al een heel eind?

Edit: ik ben 14 jaar, is het een beetje dom wat ik nu doe? Moet ik het geld vantevoren pas pinnen, of op het station doen waar ik afgesproken heb?

Edit: ik heb even naar z'n naam gegoogled, hij lijkt trainer bij een sportclub te zijn en zijn telefoonnummer op die site is hetzelfde als in de telefoongids en waarmee ik contact met hem heb gehad. Moet toch redelijk betrouwbaar zijn?

Laatst gewijzigd door jonathan; 26-06-08 om 20:14.
  #272  
Oud 26-06-08, 20:17
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonathan Bekijk bericht
Edit: ik heb even naar z'n naam gegoogled, hij lijkt trainer bij een sportclub te zijn en zijn telefoonnummer op die site is hetzelfde als in de telefoongids en waarmee ik contact met hem heb gehad. Moet toch redelijk betrouwbaar zijn?
dat kan wel zo zijn, maar zo als al is gezegd is 200 euro voor een 8 gig wel heel weinig
  #273  
Oud 26-06-08, 20:19
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slodo Bekijk bericht
dat kan wel zo zijn, maar zo als al is gezegd is 200 euro voor een 8 gig wel heel weinig
Maarja, wat raad jij aan om te doen?
  #274  
Oud 26-06-08, 20:24
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

Jongens, welk lid woont er in de buurt van Assen die met hem mee wil gaan om te kijken of alles werkt en of alles goed is.
denk dat we hem daarmee flink helpen .
mocht dit niet lukken neem een oudere neef of vader/moeder mee voor de zekerheid.

sorry ik woon in het geheel niet dichtbij anders was ikmet je mee gegaan.
  #275  
Oud 26-06-08, 20:24
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Jonathan, je kan het gewoon doen. Neem een volwassene mee en doe je geluk met deze iphone. Laat je niet van de wijs brengen door wat hier gezegd wordt.

En mensen kunnen we weer on topic gaan nu!
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #276  
Oud 26-06-08, 20:27
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ezekiel Bekijk bericht
Jongens, welk lid woont er in de buurt van Assen die met hem mee wil gaan om te kijken of alles werkt en of alles goed is.
denk dat we hem daarmee flink helpen .
mocht dit niet lukken neem een oudere neef of vader/moeder mee voor de zekerheid.

sorry ik woon in het geheel niet dichtbij anders was ikmet je mee gegaan.
Heel aardig bedoeld, mocht iemand mee willen gaan: ik heb je eeuwig lief!

Edit: Of in de buurt van Almelo, daar woont de verkoper ;-)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Jonathan, je kan het gewoon doen. Neem een volwassene mee en doe je geluk met deze iphone. Laat je niet van de wijs brengen door wat hier gezegd wordt.

En mensen kunnen we weer on topic gaan nu!
Tja, welke volwassene kan ik meenemen? Ik denk dat m'n ouders er geen zin in hebben, het was al moeilijk om toestemming te krijgen om dat ding te mogen kopen... En inderdaad, ik wil eigenlijk wel gaan, want als ik niet ga blijf ik continu denken: "had ik het maar toch gedaadn, misschien was het wel geen oplichter."
  #277  
Oud 26-06-08, 20:33
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonathan Bekijk bericht
Tja, welke volwassene kan ik meenemen? Ik denk dat m'n ouders er geen zin in hebben, het was al moeilijk om toestemming te krijgen om dat ding te mogen kopen... En inderdaad, ik wil eigenlijk wel gaan, want als ik niet ga blijf ik continu denken: "had ik het maar toch gedaadn, misschien was het wel geen oplichter."
Misschien toch verstandig om je ouders te vragen. Zij zijn toch ook verantwoordelijk voor jou.
  #278  
Oud 26-06-08, 20:35
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Misschien toch verstandig om je ouders te vragen. Zij zijn toch ook verantwoordelijk voor jou.
Ja, kijk, ik ben er dus bang voor dat als zij niet willen gaan, ze mij verbieden te gaan nu ze weten dat er toch een mogelijk risico inzit. Ik mail zo wel even een klasgenoot met wie ik toch nog een keer af ging spreken, hij is ook iPhone verslaafd, dus misschien wil hij wel mee.
  #279  
Oud 26-06-08, 21:03
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Modbreak:

Draadjes samengevoegd

__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #280  
Oud 26-06-08, 21:45
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Nou ja, ik denk dat ik gewoon maar ga, van tevoren nog niks pin, en we zien wel waar het schip strandt (en of ik ooit nog levend thuiskom met een iPhone of het geld)...

Edit: ik houd jullie op de hoogte!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uit welke land komt mij iPhone? Carlos02 iPhone algemeen 27 27-08-10 16:43
Welke navigatie is de beste voor mij? dhrA iPhone Apps 1 01-05-10 15:05
Welke cases zijn er allemaal ??? bartos iPhone accessoires en onderdelen 56 18-08-08 16:39
welke icoons zijn dit? MisterM24 Jailbreak apps en thema's 1 15-07-08 14:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:17.