//

Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ?

Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) oi, Komend weekend wordt er een Iphone 3G 16GB (wit) voor mij uit Miami per post opgestuurd. De methode met fake SSN en daarna opzeggen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #301  
Oud 16-07-08, 11:46
marijnm82 marijnm82 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Cool Unlock/Simlock vrij iphone 3g 16gb (wit)

oi, Komend weekend wordt er een Iphone 3G 16GB (wit) voor mij uit Miami per post opgestuurd.
De methode met fake SSN en daarna opzeggen van abonnement zal ik in praktijk toepassen.
zie:
nu.nl/internet | iPhone-kopers omzeilen verplicht abonnement
Weet iemand wat de vervolg stap is, zodat ik hem niet alleen als ipod met Wi-Fi kan gebruiken, maar ook om mijn telfort sim/abonnement erop te krijgen.
Lijkt mij dat het opspoolen met nieuwe firmware danwel unlocken met ziphone uitkomst moet bieden. Maar helaas lees ik hier niks over. Ben benieuwd hoe dit uit te voeren is.
Marijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #302  
Oud 16-07-08, 11:49
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Op dit moment kun je de 3G iPhone nog niet unlocken.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #303  
Oud 16-07-08, 14:13
marijnm82 marijnm82 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Smile unlock iphone 3g

Destiny, thanks voor je reply.


ben je ook niet bekend met deze:
B R I G H T :: Pwnage tool voor iPhone is uit

Er zijn geruchten dat dit zou werken. Ik kan alleen nergens info vinden hoe dit exact in zijn werk gaat.

Ik laat de iphone 3g sowieso vanuit MIami mijn kant uitkomen, daarna zie ik wel of het unlocken lukt. Desnoods gebruik ik hem komende tijd alleen als ipod met Wi-Fi.

Als ik erachter ben hoe het werkt zet ik de unlocktool op dit op dit forum
  #304  
Oud 16-07-08, 14:50
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Als de unlock uitkomt zal dat wel op de frontpage komen.
  #305  
Oud 16-07-08, 15:09
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

pwnage is nog niet uit voor 3G, maar dat zal niet lang meer duren.
  #306  
Oud 24-07-08, 20:17
gerjanelbertsen gerjanelbertsen is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard 1.1.4

Ik heb een 1.1.4 maar ik had hem per ongeluk geupdate, nu is hij weer bij zijn fabrieksinstellingen maar als ik hem wil unlocken via ziphone 3.0 springt hij de hele tijd op recovery mode volgens mij..!! Hij doet het iniedergeval niet, weet iemand waarom en wat ik moet doen?

Gr gerjan
  #307  
Oud 24-07-08, 20:50
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerjanelbertsen Bekijk bericht
Ik heb een 1.1.4 maar ik had hem per ongeluk geupdate, nu is hij weer bij zijn fabrieksinstellingen maar als ik hem wil unlocken via ziphone 3.0 springt hij de hele tijd op recovery mode volgens mij..!! Hij doet het iniedergeval niet, weet iemand waarom en wat ik moet doen?

Gr gerjan
Hier kijken wat je moet doen Ook daar doorgaan met eventuele problemen
https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #308  
Oud 27-07-08, 18:36
JayJay0393 JayJay0393 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Hallo, ik wil me Iphone jailbreaken maar ik wil hem alleen jailbreaken want hij is al simlockvrij wat moet ik dan doen?
  #309  
Oud 27-07-08, 22:36
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay0393 Bekijk bericht
Hallo, ik wil me Iphone jailbreaken maar ik wil hem alleen jailbreaken want hij is al simlockvrij wat moet ik dan doen?
Legaal simlock vrij?
  #310  
Oud 14-08-08, 23:52
d_v d_v is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard

Ik ben een hele tijd uit 'het wereldje' geweest dus heb alle nieuwe tools etc die voor de iphone zijn gekomen niet bijgehouden, maar gewoon van m'n telefoon genoten..

Nu wil ik toch weer eens upgraden, zeker met alle nieuwe apps die zijn uitgekomen.

Wat ik nu heb:
1e generatie iphone (wk 49 ), firmware 1.1.3, unlocked dmv Kingsim, jailbreak uitgevoerd, oude installer versie, paar apps via installer geinstalleerd.

Ben al begonnen met winpwn 2.0.0.4 te downloaden en heb laatste iTunes versie. Hoe nu verder te gaan? Ik was met deze guide begonnen: How to: Newbie’s Guide to WinPwn 2.0(.1) Jailbreak

Maar wist bij de tabs niet precies welke opties ik moest aanklikken (vooral bij tab 4 niet).

Zaken die nu op m'n telefoon staan (sms, nummers, mails, muziek) worden die gewoon meegenomen zoals dat 'vroeger' was, of is de overgang van 1.1.3 naar 2.0.1 te groot?

Alvast bedankt voor de antwoorden, voel me weer helemaal n00b zo
  #311  
Oud 21-08-08, 16:23
Jappe Jappe is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d_v Bekijk bericht
Ik ben een hele tijd uit 'het wereldje' geweest dus heb alle nieuwe tools etc die voor de iphone zijn gekomen niet bijgehouden, maar gewoon van m'n telefoon genoten..

Nu wil ik toch weer eens upgraden, zeker met alle nieuwe apps die zijn uitgekomen.

Wat ik nu heb:
1e generatie iphone (wk 49 ), firmware 1.1.3, unlocked dmv Kingsim, jailbreak uitgevoerd, oude installer versie, paar apps via installer geinstalleerd.

Ben al begonnen met winpwn 2.0.0.4 te downloaden en heb laatste iTunes versie. Hoe nu verder te gaan? Ik was met deze guide begonnen: How to: Newbie’s Guide to WinPwn 2.0(.1) Jailbreak

Maar wist bij de tabs niet precies welke opties ik moest aanklikken (vooral bij tab 4 niet).

Zaken die nu op m'n telefoon staan (sms, nummers, mails, muziek) worden die gewoon meegenomen zoals dat 'vroeger' was, of is de overgang van 1.1.3 naar 2.0.1 te groot?

Alvast bedankt voor de antwoorden, voel me weer helemaal n00b zo
Iemand antwoord op zijn vraag? Eventueel een guide voor 1.1.3 naar 2.0?

Ik heb namelijk precies hetzelfde en wil nu ook graag updaten. Mij maakt het niet uit als alle gegevens verloren gaan, dan is de iPhone weer helemaal 'schoon'. Ik zit momenteel op 1.1.3 geunlocked met ZiPhone.
  #312  
Oud 23-08-08, 19:00
Luciano- Luciano- is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Beste lezer,
Heb een vraagje zat eerst vaker op het forum(nu tijdje niet meer geweest ,nu toch maar weer begonnen) maar wil weten of het verstandig is om te gaan updaten.
Iphone met versie 1.1.2 en stealthsim,kingsim weet ik ut (gekocht bij gsm.nl vorig jaar weet niet wat erinzit)
is het nuverstandig om tegaan updaten naar 2.x of 1.14 of gewoon bij 1.1.2 te houden?
Verder als ik ga updaten wat is het makkelijkst , had gelezen over i liberty en pwagetool ofso.

alvast bedankt.
Daniel
  #313  
Oud 24-08-08, 19:57
Jan-kees Jan-kees is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

Lezers,
Ik ben nieuw op het forum en zie de vraag van Daniel. Ik heb precies dezelfde vraag, maar dan voor versie 1.1.1 ook van gsm.nl.
Het lijkt mij dat updaten naar 2.0.2. het beste is, maar hoe? (Quickpwn.?)
Bij voorbaat bedankt,

Jan-kees
  #314  
Oud 24-08-08, 21:51
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Hmm morgen maart eens de beginpost updaten in een verloren uurtje.
Er zijn nogal wat nieuwe programma's en methode's beschikbaar
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #315  
Oud 27-08-08, 21:32
RoW^'s schermafbeelding
RoW^ RoW^ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 57
Standaard

Is het mogelijk om een oude iphone met firmware 1.4.4. die met iLiberty heeft gewerkt up te daten naar een 2.x.x firmware? Zoja wat is dan de naam ervan of zijn er eventueel handleidingen? Ik kan niets vinden. En is het ook slim om te doen? of heeft het geen nut.
  #316  
Oud 27-08-08, 22:00
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoW^ Bekijk bericht
Is het mogelijk om een oude iphone met firmware 1.4.4. die met iLiberty heeft gewerkt up te daten naar een 2.x.x firmware? Zoja wat is dan de naam ervan of zijn er eventueel handleidingen? Ik kan niets vinden. En is het ook slim om te doen? of heeft het geen nut.
Misschien handig om de zoekfunctie eens te gebruiken daar staat inmiddels ook al voldoende info over fw 2.0.2 op dit forum.
Succes met updaten
  #317  
Oud 02-09-08, 12:56
pdavelaar pdavelaar is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik ben tevens benieuwd of het verschil tussen 2.0.0.1 en 2.0.0.2 groot genoeg is om alle moeite van updaten te nemen?

Wellicht kan die vraag ook worden meegenomen.
  #318  
Oud 02-09-08, 13:01
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik merk niks tussen 2.0.2 en 2.0.1
  #319  
Oud 02-09-08, 13:16
pdavelaar pdavelaar is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Ok, ik laat het voorlopig maar even zo dan Hij werkt nu goed en de meeste apps werken muv monkey ball..

Thanks voor het reageren
  #320  
Oud 02-12-08, 22:42
Leroy Franssen Leroy Franssen is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

hallo beste mede forum leden,

ik heb al enige tijd mijn iphone 2g met firmware 1.1.4 en wil nu toch wat nieuwers. heb al wat liggen k*tte er mee maar niets lijkt te werken. kan iemand mij tips geven wat ik nu het beste kan doen om toch een nieuwere firmware er op te krijgen. ik heb alleen maar osx ik weet niet of dit een probleem kan zijn.

mvg leroy franssen

ps. apple rocks
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uit welke land komt mij iPhone? Carlos02 iPhone algemeen 27 27-08-10 15:43
Welke navigatie is de beste voor mij? dhrA iPhone Apps 1 01-05-10 14:05
Welke cases zijn er allemaal ??? bartos iPhone accessoires en onderdelen 56 18-08-08 15:39
welke icoons zijn dit? MisterM24 Jailbreak apps en thema's 1 15-07-08 13:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.