iPhone ongewild van 1.1.4 naar 1.1.3 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone was middels Ziphone 2.5 probleemloos naar 1.1.4 gebracht. 'Opeens', zonder aanwijsbare oorzaak, staat hij op 1.1.3 en geeft iTunes aan dat er geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Mijn iPhone was middels Ziphone 2.5 probleemloos naar 1.1.4 gebracht. 'Opeens', zonder aanwijsbare oorzaak, staat hij op 1.1.3 en geeft iTunes aan dat er geen upgrade beschikbaar is.
De enige boosdoener kan de 1.1.4 Compatability Patch van iSpazio.net zijn, die ook niet te uninstallen blijkt. Iemand suggesties? Dank! |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is de bedoeling van die 1.1.4 Compatability Patch.
Zo "denken" die programma's dat je 1.1.3 draait. Je hebt nog steeds 1.1.4. |
|
||||
|
||||
![]() Geeft de iphone of itunes aan dat het een 1.1.3 is?
Heb gelezen in het forum dat het vaker voor komt dat je upgrade naar 1.1.4 maar dat itunes hem herkent als 1.1.3. Zoek functie gebruiken van het forum. |
|
||||
|
||||
![]() tks. nou alleen die patch nog zien te dumpen
|
|
|||
|
|||
![]() Gewoon de patch uninstallen en je hebt weer 1.1.4
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Al mijn muziek werd ongewild gewist op iPhone 4 | rmjvos | Muziek, foto & video | 0 | 09-03-11 08:39 |
iPhone synchroniseert ongewild automatisch met iTunes. Hoe kun je dat tegenhouden? | Buis | iTunes | 3 | 20-09-10 13:36 |
ongewild gebruik van silent switch | robbuijs | iPhone algemeen | 1 | 29-11-09 12:58 |
Sommige programma's stoppen ongewild. | jannic | Archief | 6 | 12-08-09 22:27 |
Ongewild internet KPN | bekok | Archief | 1 | 22-07-08 10:33 |
|
|