Problemen bij versturen SMS discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik met de standaard sms-applicatie van de iPhone een bericht wil versturen, krijg ik steeds "error sending message". Met de app iSMS lukt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Problemen bij versturen SMS
Als ik met de standaard sms-applicatie van de iPhone een bericht wil versturen, krijg ik steeds "error sending message". Met de app iSMS lukt het mij af en toe wel, maar meteen daarna valt mijn ontvangst helemaal weg en daarna krijg ik steevast 5 seconden lang "No Service" te zien. Heb laatst een paar applicaties geďnstalleerd en verwijderd met Installer. Kan het daaraan liggen?
Restoren zou ik als allerlaatste oplossing willen houden, daar ik nogal veel applicaties op mijn iPhone heb geďnstalleerd. Heeft iemand een andere oplossing/oorzaak? Heb FW 1.1.2. BL 4.6. met NextSim. Laatst gewijzigd door Cancunlover; 10-03-08 om 20:36. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms wordt niet opgeslagen bij ontvangst of versturen | MJolein | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 21:43 |
SMS versturen | Eppo | iPhone algemeen | 2 | 26-06-09 21:20 |
sms versturen | corne67 | Odido (T-Mobile) | 1 | 27-10-08 15:42 |
afspraken via BT of sms versturen | Paul54 | iPhone algemeen | 2 | 17-09-08 19:44 |
geen sms versturen | bart72 | Unlock [archief] | 5 | 04-05-08 21:20 |
|
|