iPlus 2.0 , eigen ervaring discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem met het dev team is dat ze weinig tot niets delen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Probleem met het dev team is dat ze weinig tot niets delen.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar voor nu is het belangrijkst dat je lekker 3.9 kan gebruiken. Tegen de tijd dat 4.6 echt nodig is, zal men wel een veilige methode vinden om van FB 3.9 naar 4.6 te restoren.
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag de iphone weer gerestored en daarna geunlocked met iplus2 met international package.
Het viel me op dat de autocorrectie optie (t9) door de payload ook standaard wordt geactiveerd Ook kan ik uit ervaring vertellen dat het prima werkt met itunes open en op een 64-bits vista systeem.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
ehh ik ben maar 'n rookie met jailbreaken... heb net de unlock iplus uitgevoerd.. best simpel, alles doet 't alleen in het engels... en 'n klein probleempje...
IK KAN NIET MEER BELLEN OF SMSSEN... is daar 'n truckje voor? bijvoorbeeld 'n anysim unlock via installer? of zoiets? thanx allready!! |
|
||||
|
||||
ik had nog een vraagje als je iphone voor de eerste keer gebruikt...
moet dan itunes al geinstald zijn voor je je iphone unlockt of niet ? stel ik heb itunes nog niet geinstald ik plug mijn phone in voor de 1 ste maal op de pc ik run iplus... en daarna instal ik pas itunes of kan ik dit best andersom doen? Grtz Bart |
|
||||
|
||||
Je hebt iTunes sowieso nodig om je firmware te kunnen updaten.
|
|
||||
|
||||
@ socool das geen antwoord op mijn vraag...
ik weet ook dat je itunes nodig hebt om te update maar met een 1.1.4 OTB is dit voorlopig nog niet nodig dus met andere woorden of itunes er nu al dan niet op staat maakt dus helemaal niets uit voor je phone te unlocken... Grtz B |
|
||||
|
||||
Volgens mij kun je een iphone out-of-the-box gelijk met iplus2.0 unlocken ja.
Zonder itunes dus. |
|
||||
|
||||
Als ik 1.1.4 installeer met iPlus 2.0b is dan het synchronisatie probleem opgelost dat ik nu in 1.1.3 heb?
Foutmelding staat in de bijlage |
|
||||
|
||||
IPhone 8GB geunlocked voor een familielid in Mexico, Met IPlus 2.0b
Werkt perfect (Super... alle wiki info is zeer handig) effe spaanse taal er opgezet en klaar.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
eff een vraagje, weet iemand hoe de procedure is met het unlocken als je een ATT abbonement hebt. gaat dit op de zelfde manier ?
(Ik zit heel veel in het buitenland, wil graag wisselen van sim ATT/KPN) |
|
||||
|
||||
Dan is het dezelfde methode
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb net een 16Gb versie ontvangen met 1.1.3 erop OTB. Ik zag dat iplus voor 1.1.4 alleen geschikt is, dus moet ik eerst upgraden mbv itunes neem ik aan. En dan daarna met iplus hem unlocken&jail breaken. Is dit correct of kan ik direct iplus draaien? Grtz, Mike |
|
|||
|
|||
Het kan ook wel direct volgens mij, maar je kan beter gewoon eerst updaten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
hij werkt ook wel op 1.1.3 ,hij zet de bootloader naar 3.9fb.
alleen als je daarna pas update naar 1.1.4 en weer iplus gebruikt zet ie 3.9 fb om naar 3.9 normaal ( denk ik) want daar ben ik nog niet achter.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ja.
ik wist dus niet hoe ik moest checken welke versie ik had. 1.1.3 of 1.1.4. heb hem dus simvrij gemaakt met iplus. daarna itunes opgestart en die gaf toen aan dat er een nieuwe update aanwezig was,namelijk 1.1.4 en dat ik 1.1.3 had. Dit dus gedaan,maar hij was weer gelockt. toen nogmaals geupdate. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iplus half gebruikt? | chipch | Unlock [archief] | 1 | 22-04-08 23:37 |
iplus kort vraagje | asambasamba | Archief | 2 | 25-03-08 23:21 |
ZiPhone of iPlus? | sic139 | Archief | 1 | 11-03-08 10:34 |
|
|